ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: تیمی قوی وارد لیگ می کنیم


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بدون دریافت یک ریال پول راهی انزلی شدم.

خبرگزاری فارس: امیر قلعه نویی پس از حضور در انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 5 روز پش همکارانم را روانه انزلی کردم. خودم هم بدون دریافت یک ریال پول راهی ملوان انزلی شدم.

قلعه‌نویی افزود: تنها خواهش من از بهشتی این بود که به تعهداتی که به بازیکنان دارد عمل کند.

وی گفت: من خودم مربی کوچی هستم اما بسیاری از بازیکنان بزرگ ایران آرزویشان این است که سرمربی ملوان شوند.

قلعه‌نویی تأکرد کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا این تیم به جایگاه واقعی‌اش برسد.

سرمربی جدید ملوان با بیان اینکه سعی می‌کنیم تا با تلاش بیشتر زمان از دست رفته را جبران کنیم؛ یادآور شد: امروز شاهد علاقه مردم بودیم و با همین پشتوانه و سرمایه‌های مردمی که در انزلی حضور دارند تیمی قوی را راهی لیگ برتر خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای امیر قلعه نویی پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: تیمی كه می بازد از این حرف ها می زند



 

 

قلعه‌نویی: تیمی كه می بازد از این حرف ها می زند

سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: من از مربیانی نیستم كه پس از یك برد بگویم ما قهرمانیم. هیچ چیز برای ما تمام نشده است.

 

امیر قلعه نویی پس از پیروزی سه بر دو تراكتورسازی برابر استقلال و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی بود و دو تیم فوتبال خوبی را ارائه كردند. فكر می كنم هواداران دو تیم برنده این بازی بودند. دست هواداران تبریزی را می بوسم. آن ها از تبریز و از شهرهای اطراف به ورزشگاه آمده بودند. فكر می كنم دیداری كه ۵ گل داشته، نمی تواند بازی خوبی نباشد.

وی افزود: ما روی نقاط قوت و ضعف استقلال كار كرده بودیم اما به خاطر اینكه آن ها دیدار مهمی پیش رو دارند درباره آن ها صحبت نمی كنم. فكر می كنم دو گلی كه خوردیم بر روی اشتباهات بچگانه بود. خدا را شكر می كنم كه ۳ امتیاز را گرفتیم اما هیچ چیز برای ما تمام نشده است. با یك برد به آدم جام نمی دهند. از فردا باید كارمان را دوباره شروع كنیم تا به آنچه مد نظرمان هست برسیم.

خبرنگاری به امیر قلعه نویی گفت كه تیم شما شخصیت قهرمانی ندارد، آیا این برد می تواند به تیم تراكتورسازی شخصیت بدهد، كه قلعه نویی در پاسخ گفت: درست نیست كه شما از چنین لفظی درباره تیم تراكتورسازی با این همه طرفدار صحبت كنید. تراكتور پشتوانه مردمی دارد. ما در این فصل با ۵۰ درصد تغییرات روبه رو شدیم. اگر این بازیكنان به لحاظ نگرشی بالاتر فكر كنند بهتر می شویم. اگر می خواهید من پس از یك برد درباره قهرمانی صحبت كنم، این طور نیست و من از این دسته از مربیان نیستم. به بازیكنان هم پس از بازی گفتم كه دیگر این بازی را فراموش كنید و به فكر بازی بعد باشید.

خبرنگاری تبریزی از قلعه نویی درباره وضعیت هواداران این تیم در بازی پرسید و مدعی شد كه باشگاه استقلال به آن ها در شرایطی سخت اجازه ورود به ورزشگاه را داده، و سرمربی تراكتور هم در پاسخ گفت: اجازه بدهید كه من فقط درباره مستطیل سبز صحبت كنم، اما باید بگویم كه ما باید قانون را هم رعایت كنیم. هرچند كه واقعا طرفداران تراكتورسازی استثنا هستند. من از هواداران تبریزی ممنونم و دست شان را می بوسم. آن ها باعث شدند كه تیم ما امروز احساس غربت نكند.

خبرنگاری شعار هواداران استقلال را به قلعه نویی یادآور شد كه در طول بازی او را مربی ضد فوتبال می نامیدند كه قلعه نویی با خنده ای به این سوال پاسخ داد و گفت: از آن ها ممنونم. تیمی كه سه گل می زند و چند تا نمی زند، مگر می شود ضد فوتبال بازی كند؟ اشكالی ندارد. تیم من عادت ندارد كه بازی تاخیری انجام دهد و بازیكنانم خودشان را زمین بزنند. تیمی كه می بازد این حرف ها را می زند و خبرنگاری كه تیمش هم باخته ممكن است یك چیزی بگوید.

وی درباره شعارهای تماشاگران استقلال علیه بازیكنان قدیمی این تیم كه هم اكنون بازیكنان تراكتورسازی هستند گفت: موقع بازی تمركزم بر روی اتفاقات بازی بود اما باید طرفداران را فارغ از هر رنگی كه دارند دوست داشته باشیم. همین كه آن ها با وجود مشكلات اجتماعی به ورزشگاه می آیند و خودشان را اینجا خالی می كنند، باید قدردان آن ها بود و ایرادی ندارد كه خودشان را اینجا تخلیه كنند و من از آن ها دلگیر نیستم اما به عنوان یك برادر كوچك از آن ها می خواهم به كسی توهین ناموسی نكنند.

وی در پایان گفت: تیم ما چند شاخصه خوب دارد كه مهم تر از همه آن ها سرمایه انسانی است. ما برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم و نباید با یك برد مغرور شویم. باید بازی به بازی پیش برویم..../ایسنا