ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی:به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود/ خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

از استقلال ۵ گل می خوردیم خوب بود؟
قلعه‌نویی:به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود/خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود ولی من به مظلومی تبریک می‌گویم که به جوانان بازی داد.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال گفت:فقط من سوال می‌کنم آیا ما در تبریز نباختیم و استقلال به فینال رفت؟‌آیا ما این کارها را کردیم؟ ما از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی به نظر شما اگر 5 گل از استقلال می‌خوردیم خوب بود.

وی افزود: طبیعی است که ما باید فوتبال بازی کنیم و از روی ضعف استقلال هم استفاده کردیم و روی اشتباهات خود گل خوردیم حتی می‌توانستیم بیشتر هم به استقلال گل بزنیم. خوشحالم که از شرافت فوتبال دفاع کردیم ولی عزت و ذلت دست خداست و نقاب‌ها به زودی برداشته خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به یک آیه در قران مجید گفت: به زودی نقاب‌های بازیکنان برداشته می‌شود ولی من به مظلومی تبریک می‌گویم که به جوانان بازی داد. بازیکنان ما مردانه بازی کردند و این نقطه عطفی در تاریخ آذربایجان شد. مات در تبریز باختیم ولی از این اداها درنیاوردیم.

وی در خصوص اتفاقات رخ داده میان او و مهدی رحمتی گفت:‌من حرف‌هایم را زدم و دیگر صحبتی نداریم.

 

 


ویدیو مرتبط :
نارضایتی قلعه نویی از نبود بازیکنان در تمرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفاع تمام قد باشگاه استقلال از قلعه‌نویی پس از اظهارات علیپور/ به زودی مشخص می‌شود که چه کسانی با نقاب دین، بر زشتی‌ها، تهمتها و الودگی‌ها اضافه کردند



اظهارات علیپور علیه امیر قلعه‌نویی ,واکنش استقلال به حرف‌های علیپور

دفاع استقلال از قلعه‌نویی پس از اظهارات علیپور

پس از اظهارات دبیرستاد منشور اخلاقی علیه امیر قلعه‌نویی، باشگاه استقلال به این حرف‌ها واکنش نشان داد.

 در این بیانیه آمده است: بدون تردید دلیل افزایش بدگویی‌ها و شایعه پراکنی های این گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقایان در جلسه اخیر کمیسیون اصل نود است.

پیرو اظهارات امروز حجت الاسلام علیپور در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

١ - آقای قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال بدون شانتاژ رسانه‌ای و فرهنگ منسوخ شده بگم بگم‌های معروف، پیگیر شکایت و ابهاماتی است که درباره آقای علیپور وجود دارد و در صورت موافقت نهادهای مرتبط، اطلاعات لازم در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

٢ - بازی با کلمات و استفاده از اصطلاحاتی مانند سیل و تاریکخانه بیشتر شبیه جریانی در ورزش است که در سالهای گذشته مدام می‌خواست فاش کند و بازماندگانش همچنان این عادت ناپسند را ادامه می‌دهند.

زمانه این ادعاها به پایان رسیده و به زودی مشخص می‌شود که از جام جهانی ٢٠٠٦ تا به امروز چه کسانی با نقاب دین، نه تنها بر زیبایی‌ها و فوتبال پاک نیفزودند بلکه بر زشتی‌ها، تهمتها و الودگی‌ها اضافه کردند.

3 - بدون تردید دلیل افزایش بدگویی‌ها و شایعه پراکنی‌های این گونه افراد، مسائل مطرح شده درباره عملکرد آقایان در جلسه اخیر کمیسیون اصل نود است.

 

علیپور امروز گفته بود به بحث‌هایی که درباره امیر قلعه‌نویی وجود دارد ورود خواهد کرد؛ صحبتی که با واکنش سرمربی استقلال روبه‌رو شد و گفت که حرف‌های علیپور نشان می‌دهد او راهش را به "درستی" طی می‌کند. /ایسنا