ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قلعه‌نویی: به این تیم خیلی امیدوار شدم/ به بازیكنان بارسلونا هم این همه پیشنهاد نمی‌دهند!



این اهل كوفه تحمل بیشتری داشته باشند

قلعه‌نویی: به این تیم خیلی امیدوار شدم/ به بازیكنان بارسلونا هم این همه پیشنهاد نمی‌دهند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اندك تماشاگرانی كه اهل كوفه هستند اجازه می‌دادند هفته گذشته هم با امتیاز از زمین خارج می‌شدیم و فكر می‌كنم كه بازی امشب یكی از بهترین بازی‌های لیگ بوده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امیر قلعه‌نویی در پایان بازی استقلال و ذوب آهن كه با پیروزی تیمش همراه بود درباره این بازی اظهار كرد: خدا را شكر كه توانستیم در این بازی سخت سه امتیاز را كسب كنیم. احساس می‌كنم كه این بازی یكی از بهترین عملكردهای استقلال و شاید بهترین بازی لیگ باشد. ذوب آهن در نیمه دوم هجومی‌تر بازی كرد و بازی سرعت خوبی پیدا كرد. احساس می‌كنم كه این بازی یكی از دیدارهای خوب لیگ بود البته باید باز هم فیلم را بازبینی كنم .من به این تیم خیلی امیدوار شدم البته اگر عده‌ی كمی كه اهل كوفه هستند هفته گذشته اذیت نمی‌كردند شاید در آن بازی هم با امتیاز بیرون می‌آمدیم.

وی افزود: در این تیم تغییرات زیادی از نظر رفتاری، تعصب و عشق به پیراهن در حال رخ دادن است. یك بازیكن به خاطر مردم 150 میلیون از پول رضایت‌نامه‌اش را خودش پرداخت می‌كند تا به استقلال بیاید. بازیكنی مثل بیك‌زاده كسی نبود كه بیرون بماند و به عشق مردم از تیمی كه قهرمان شده بود، به جمع استقلال اضافه شد. می‌خواهم بگویم این اهل كوفه تحمل بیشتری داشته باشند. امروز شرایط استقلال خوب بود و جا دارد از دوستانی كه زحمت كشیدند تشكر كنم. تیم ما در آینده فراز و نشیب زیادی خواهد داشت و تماشاگران باید كمی صبر داشته باشند.

قلعه‌نویی گفت: نمی‌دانم در این دو، سه ساله چه اتفاقی افتاده است. سال اولی كه من در این تیم آمده بودم بازیكنان زیادی را جابه‌جا كرده بودیم و تا رده دوازدهم هم رسیده بودیم اما باز هم تیم تشویق می‌شد. در همین ورزشگاه وقتی كه جام قهرمانی را از دست داده بودیم، تماشاگران به احترام استقلال 10 دقیقه تیم را تشویق كردند. فرهنگ تماشاگران استقلال این است. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. در تیمی كه بازیكنان به عشق مردم آمده‌اند و پول هم نگرفته‌اند، باید چنین اتفاقی برایشان بیفتد. می‌خواهم بگویم كه باید به بازیكنان فرصت دهید تا همان طور كه آن‌ها معرفت نشان دادند و با چنین وضعیتی برای شما بازی می‌كنند شما هم باید كاری كنید كه بازیكنان به شما اطمینان كنند.

وی در ادامه بیان كرد: طبیعتا ضعف‌هایی در كار ما وجود دارد كه باید فیلم را بازبینی كنیم و در طول هفته این ضعف‌ها را برطرف كنیم.

سرمربی استقلال درباره اظهارات رییس هیات مدیره استقلال پس از بازی هفته گذشته نیز گفت: هیات مدیره مسئولیت سیاست‌گذاری را بر عهده دارد و مدیرعامل نقش اجرایی را ایفا می‌كند. اینكه بخواهیم در فضای رسانه‌ای انتقاد كنیم كار غلطی است اما اگر مدیرعامل صلاح بداند از طریق او به هیات مدیره توضیحاتی را اعلام خواهیم كرد. اگر بحث‌های خانوادگی درون خانواده بماند بهتر است.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال كه چه زمانی استقلال به شرایط ایده‌ال خود می‌رسد گفت: امروز در ایجاد موقعیت خوب بودیم اما چیزی كه من را نگران می‌كرد، این بود كه بازی باكیفیتی را ارائه نمی‌دادند. در این بازی تیم ما باكیفیت‌تر بود ولی با استقلالی كه مد نظر من است فاصله داریم. باید پژمان منتظری و مجتبی جباری به ما اضافه شوند تا بتوانند مهاجمان را خوب تغذیه كنند.

وی با اشاره به تشویق مجیدی در بازی هفته گذشته نیز گفت: من هفته قبل هم گفتم این كارها زمان رسیدن استقلال به شرایط خوبش را عقب می‌اندازد و امروز هم مردم متوجه این مسئله شدند.

قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران كه درباره داوری پرسیده بود از اظهار نظر درباره این مسئله خودداری كرد.

وی درباره پیشنهادهای جباری و زندی از تیم‌های عربی اظهار كرد: در بعضی از روزنامه‌ها آنقدر در این چند روزه درباره پیشنهادهایی كه مطرح شده نوشته شد كه حتی برای بارسلونا نیز اینقدر پیشنهاد نمی‌آید. من فكر می‌كردم كه سر تمرین بروم هیچ كدام از بازیكنان حضور نخواهند داشت و باید خودم را برای حضور در بازی آماده می‌كردم! ما تلاش می‌كنیم كه نیروهایمان را حفظ كنیم و به موقع در نیم فصل جلسه‌ای برگزار خواهیم كرد و نظرات پورحیدری و سایر دوستان را خواهیم گرفت و آن‌ها را كتبا به فتح‌الله‌زاده اعلام خواهیم كرد ولی فعلا به احتمال 99 درصد تمام بازیكنان در تیم خواهند ماند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال كه آیا جباری از مسئله كاپیتانی ناراحت است یا خیر گفت: این گونه نیست. جباری مصدومیت دارد و دو ام آر آی هم از او گرفته شده است و قرار است كه كادر پزشكی نظر نهایی را اعلام كند. من شاید ایرادهای زیادی داشته باشم ولی هیچ وقت دروغ نمی‌گویم و باید بگویم كه چنین جوی در استقلال حاكم نیست. همان طور كه دیدید جواد نكونام بازوبند را به رحمتی داد و پژمان منتظری هم آن كار پهلوانانه را انجام داد.

وی در پاسخ به سوال یكی از خبرنگاران كه پرسیده بود آیا معرفت گذشته در میان بازیكنان وجود دارد یا خیر خاطره‌ای از بازیگری خودش و حضور در جام ملت‌های آسیا بیان كرد و گفت: باید بازیكنان را طوری تربیت كنیم كه مردم و پیراهن تیم‌شان را دوست داشته باشند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
حمله قلعه نویی به برخی افراد/استفاده از حربه تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد میلیاردی قلعه‌نویی به یک تیم لیگ برتری/ شوک مسئولان باشگاه از مبلغ نجومی امیر



اخبار,اخبارورزشی,امیرقلعه نویی

سرمربی پیشین باشگاه استقلال برای هدایت یکی از تیم های لیگ برتری پیشنهاد نجومی ارائه کرده است.

 امیر قلعه نویی در ابتدای لیگ پانزدهم هدایت تیم فوتبال ملوان را برعهده گرفت اما قبل از اینکه با این تیم قراردادی امضا کند به همکاری اش پایان داد.

قلعه نویی که چند هفته ای را بیکار بود حالا مورد توجه مسئولان تیم سیاه جامگان مشهد قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی را با آنها انجام داده است اما رقم قراردادش شوک عجیبی را به مسئولان باشگاه وارد کرده است.

در این مورد گفته می شود قلعه نویی به مسئولان تیم مشهدی پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومانی ارائه کرده است.

او شرایط عجیب دیگری هم داشته است اما برای دستیارانش فضا را باز گذاشته و اختیار را به مسئولان باشگاه سپرده است.

البته مسئولان باشگاه مشهدی هنوز به این پیشنهاد قلعه نویی پاسخ نداده اند!

 

اخبار ورزشی - تابناک