ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قط نتیجه بازی بااستوك خوشحال‌كننده است



 

آنجلوتی:فقط نتیجه بازی بااستوك خوشحال‌كننده است

 

به دلیل عدم ارائه بازی قابل قبول

آنجلوتی: فقط نتیجه بازی با استوك خوشحال‌كننده است

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس گفت: فقط از كسب نتیجه برد مقابل استوك خوشحال هستم.

به نقل از رویترز، كارلو آنجلوتی اظهار داشت: از كسب نتیجه بازی با استوك‌سیتی خوشحالم. چون ما برنده شدیم. باید اعتراف كنم كه بازی خوبی ارائه نكردیم و سرعت بالایی نداشتیم.

وی كه در مدت یك سال اخیر هدایت تیم استامفورد بریجی را برعهده داشته است، شب گذشته در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، پس از دو برد پرگل شش بر صفر مقابل آلبیون و ویگان، برد 2 بر صفر مقابل استوك را تجربه كرد.

وی افزود: آنچه مقابل استوك نشان دادیم، بهترین نمایش ما تا به اینجا نبوده است. البته سرعت تیمی كم نبود،‌ ولی ثباتی هم نداشت.

این مربی ادامه داد: با این نتیجه صاحب سه برد شدیم و در صدر جدول ماندیم. در هفته‌ای كه گذشت تمرینات دشواری انجام دادیم كه فكر می‌كنم نمایش امروز بخاطر همان تمرینات بود.

او تصریح كرد: بازیكنان هفته‌ای بسیار سنگینی را پشت سرگذاشتند و در وضعیت آمادگی كامل برای این جدال نبودند.

شاگردان وی موفق شدند 2 بر صفر مقابل استوك‌سیتی به برتری برسند.


ویدیو مرتبط :
اسپری روان كننده،نفوظ كننده،تمیز كننده،ضد زنگ WD40

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سفر قطبی بی نتیجه ماند؛دژاگه یك دقیقه هم بازی نكرد



 

 

 

سفر قطبی بی نتیجه ماند؛دژاگه یك دقیقه هم بازی نكرد

 

افشین قطبی که چند روزی است به آلمان سفر کرده تا از نزدیک با کار فنی اشکان دژاگه آشنا شود امشب به ورزشگاه فریتز والتر رفت تا بازی ولفسبورگ مقابل کایزرسلاترن را از نزدیک ببیند.

قطبی امشب یکی از 39 هزار تماشاگری بود که در ورزشگاه حاضر بود اما حضور او در نهایت با نیمکت نشینی نود دقیقه ای اشکان دژاگه بی نتیجه ماند تا سفر قطبی بدون تماشای بازی دژاگه در ترکیب ولفسبورگ به پایان برسد.

استیو مک لارن، سرمربی ولفسبورگ در این دیدار 2 تعویض از 3 تعویض خود را انجام داد اما در میان این بازیکنان تعویضی اثری از دژاگه دیده نشد.

دیدار ولفسبورگ برابر کایزرسلاترن در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید