ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطر احتمال برگزاری جام جهانی 2022 در زمستان را بررسی می كند



 

 

قطر احتمال برگزاری جام جهانی 2022 در زمستان را بررسی می كند

 

امیر قطر از مسئولان این کشور خواست نظر خود را درباره احتمال برگزاری جام جهانی 2022 در فصل زمستان و پرهیز از گرمای شدید هوا در فصل تابستان اعلام کنند.

شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی در بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد خاطرنشان کرد که هنوز گزینه هایی برای تغییر زمان برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 وجود دارد.

سپ بلاتر ، رییس فیفا در همین ماه گفته بود که این دوره از جام جهانی به روال سایر دوره ها در فصل تابستان برگزار می شود ، هرچند که دمای هوا در قطر در این فصل اغلب بالای 113 درجه فارنهایت است.

قطر در میان شگفتی داوطلبان برگزاری جام جهانی ، مجوز میزبانی این دوره از جام جهانی در سال 2022 را گرفت و رقیبانی چون آمریکا ، ژاپن ، کره جنوبی و استرالیا را کنار زد.

این کشور در نظر دارد استادیوم هایی مجهز به دستگاه های تهویه مطبوع و خنک کننده هوا بسازد.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن جام جهانی 2022 قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری جام جهانی 2022 قطر در زمستان


فیفا تایید کرد فینال جام جهانی 2002 یک هفته قبل از تعطیلات کریسمس برگزار خواهد شد تا برای اولین بار جام جهانی در زمستان برگزار شود.

خبرگزاری ایسنا: فیفا تایید کرد فینال جام جهانی 2002 یک هفته قبل از تعطیلات کریسمس برگزار خواهد شد تا برای اولین بار جام جهانی در زمستان برگزار شود.

فیفا تاریخ دقیق جام جهانی 2022 را اعلام کرد و بر طبق برنامه اعلام شده بازی های این دووره از جام جهانی روز 21 نوامبر شروع می شود و تا روز 18 دسامبر به طول خواهد کشید.

به این ترتیب دیدار نهایی روز 18 دسامبر برگزار خواهد شد که یک هفته قبل از تعطیلات کریسمس خواهد بود.

همچنین طول برگزاری این جام نیز از 32 روز به 28 روز کاهش پیدا کرد.