ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی:کریم محترم و دوست داشتنی است و به تیم ملی درقهرمانی کمک خواهد کرد



 

 

قطبی:کریم محترم و دوست داشتنی است و به تیم ملی درقهرمانی کمک خواهد کرد

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از انتصاب کریم باقری به سمت مشاور فنی تیم ملی، او را یک الگوی بزرگ در تاریخ فوتبال ایران خواند و اظهار امیدواری کرد که پیوستن او به تیم ملی، انگیزه مضاعفی به بازیکنان بدهد تا به بهترین نحو وظیفه خود را در جام ملتهای آسیا انجام دهند.

کریم باقری روز دوشنبه 15 آذرماه 89 به پیشنهاد قطبی و موافقت و حکم علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به سمت مشاور فنی تیم ملی منصوب شد.

افشین قطبی پس از این انتصاب در گفت وگویی با سایت شخصی اش اظهار داشت: احساس کردم با اضافه شدن باقری به تیم ملی در نقش مشاور فنی از تجربه ایشان استفاده کنیم و او با شخصیت محترم و دوست داشتنی خود می تواند به ایجاد فضای قهرمانی در تیم کمک کند. به گفته قطبی، او نقش مشورتی در کنار سرمربی و کادر فنی خواهد داشت و روی نیمکت نخواهد نشست.

قطبی از رییس فدراسیون فوتبال در زمینه پذیرفتن پیشنهاد این انتصاب قدردانی کرد و افزود که امیدوار است باقری، گروه فنی تیم ملی را تکمیل کند زیرا تجربه بین المللی فراوانی دارد.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت که دوران بسیار خوبی را با باقری در پرسپولیس داشته و او در قهرمانی بیادماندنی این تیم در سال 87 نقش حیاتی ایفا کرده است.


ویدیو مرتبط :
دربی استقلال پرسپولیس و تجلیل از کریم باقری دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریمی: دوست دارم در جام جهانی بازی کنم/کی‌روش کمک زیادی به تیم ملی کرد



علی کریمی,پرسپولیس

آرزوی قلبی‌ام موفقیت پرسپولیس است

کریمی: دوست دارم در جام جهانی بازی کنم/کی‌روش کمک زیادی به تیم ملی کرد

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: دوست دارم در جام جهانی بازی کنم و هر کمکی از دستم بربیاید با کمال میل در خدمت تیم ملی هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی کریمی در پایان دیدار دوستانه مقابل نفت تهران گفت: در دوران بدنسازی قرار داریم. این بازی‌ها کمک می‌کند تا هماهنگی تیم بالا برود و پس از سه چهار بازی تدارکاتی می‌توانیم شرایط بهتری پیدا کنیم تا در شروع مسابقات با هماهنگی بهتری در میدان حاضر شویم.

 

وی در مورد اینکه هواداران تبریزی به شدت او را مورد تشویق قرار می دادند، اظهار داشت: هواداران به من لطف دارند جا دارد از آنها تشکر کنم. وقتی برای اولین بار وارد تبریز شدم مورد استقبال بی‌نظیر هواداران قرار گرفتم. امیدوارم بتوانم محبت آنها را جبران کنم.

 

کریمی در مورد دو نایب قهرمانی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در لیگ امسال امیدواریم این نتایج را جبران کنیم. انتظارات از تراکتورسازی بالا رفته و کارمان برای موفقیت مشکل‌تر است، اما باید به موفقیت برسیم.

 

بازیکن تراکتورسازی تبریز در مورد حضور ایران در جام جهانی عنوان کرد: به عنوان بازیکن دوست دارم در جام جهانی بازی کنم. مسابقات تابستان سال آینده است و راه زیادی تا آن موقع باقی مانده است. مهم موفقیت ما در جام جهانی است و این بار باید تلاش کنیم تا به مرحله بالاتری صعود کنیم. هوادار کم نداریم و در برزیل نیز تماشاگران زیادی از ما حمایت خواهند کرد. امیدوارم با دعای مردم در جام جهانی موفق شویم.

 

کریمی در مورد حمایت‌های کی‌روش از او گفت: از کارلوس کی‌روش به خاطر موفقیت در تیم ملی و صعود به جام جهانی تشکر می‌کنم. او کمک زیادی به تیم ملی کرد. امیدوارم موفقیت‌هایمان ادامه پیدا کند اگر کمکی از دستم بربیاید با کمال میل در خدمت تیم ملی هستم.

 

بازیکن تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه این روزها بحث زیادی در رسانه‌ها مبنی بر بحث کاپیتانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اصلا این بحث‌ها در تیم ما وجود ندارد و این مسائل حل شده است. اگر تیمی به موفقیت برسد نمی‌گویند کاپیتان تیم قهرمان چه کسی بوده است. مهم موفقیت تراکتورسازی است. این مسائل فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود و نمی‌دانم چرا در مورد موضوعاتی که حل شده است مطبوعات این‌قدر مانور می‌دهند.

 

وی در مورد شرایط پرسپولیس و مسئله مدیریتی این تیم خاطرنشان کرد: اکنون بازیکن تراکتورسازی هستم و برای این تیم بازی می‌کنم. امیدوارم مربی پرسپولیس و این تیم موفق شود و هواداران خوشحال باشند. آرزوی قلبی‌ام موفقیت پرسپولیس است./فارس