ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی پیشنهاد بازی تیم ملی با اوگاندا در روز پنجشنبه را نپذیرفت



 

 

قطبی پیشنهاد بازی تیم ملی با اوگاندا در روز پنجشنبه را نپذیرفت

 

مسئولان فدراسیون فوتبال در نظر داشتند به جای تیم نیجریه، تیمی دیگر از آفریقا به نام اوگاندا را برای برگزاری دیدار دوستانه به ایران بیاورند که پیشنهاد آنها از سوی افشین قطبی پذیرفته نشد.

مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کردند به دلیل اینکه نمی توانند همه بازیکنان‌شان را به تهران بیاورند، دیدار روز چهارشنبه برابر تیم ملی کشورمان را برگزار نخواهند کرد.

مسئولان فدراسیون فوتبال برای آنکه تیم ملی از فرصت برگزاری بازی در روز فیفا بهره برده و به میدان برود، قصد دعوت از تیم اوگاندا را به ایران داشتند که پیشنهاد آنها برای برگزاری این دیدار دوستانه در روز پنجشنبه از سوی قطبی پذیرفته نشد.

مسئولان تیم اوگاندا که برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم های ملی فوتبال بحرین و عربستان به خاورمیانه آمده‌اند، در مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران پذیرفته بودند، روز پنجشنبه هفته جاری به تهران آمده و با تیم ملی کشورمان دیداری دوستانه داشته باشند.

تیم اوگاندا که در رنکنیگ فیفا رتبه شصت و سوم را در اختیار دارد، چهارشنبه هفته گذشته در ورزشگاه ملی شهر منامه به مصاف تیم بحرین رفت و امشب در ورزشگاه آل مکتوم ابوظبی مقابل ملی پوشان فوتبال عربستان صف‌آرایی خواهد کرد.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در پی لغو دیدار دوستانه با نیجریه امروز در ورزشگاه آزادی در قالب دو تیم مقابل هم صف آرایی می کنند.


ویدیو مرتبط :
تمرین تیم ملی والیبال روز قبل از بازی اول صربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس بازی زنان هنرمند با تیم‌ملی والیبال


دیدار تیم زنان هنرمند با تیم‌ملی والیبال