ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی: هرگز علیه دایی حرف نمی‌زنم


افشین قطبی سرمربی سابق پرسپولیس از نقل قولی که از سوی وی به علی دایی نسبت داده شد برائت می‌جوید.

ورزش سه: سرمربی تیم فوتبال بوریرام که به تازگی گفتگویی از وی در سایت فورفورتوی تایلند به چاپ رسیده در این باره می‌گوید: من اخیرا مصاحبه‌ای با نشریه فورفورتو نداشته‌ام اما دیدم که در ایران مصاحبه بلندی به نقل از من منتشر شده است. وقتی که منبع اصلی را چک کردم متوجه شدم این مصاحبه یک گزارش بلند است که گفتگوهای من را در دوران‌های مختلف جمع‌آوری کرده است.

قطبی در ادامه گفت: در ترجمه فارسی این گزارش نقل قولی از جانب من به آقای دایی منتسب شده که من این مساله را تکذیب می کنم و من به هیچ عنوان صحبتی درباره ایشان انجام نداده ام. آنچه که در گذشته اتفاق افتاده به گذشته مربوط است و من هیچ در این باره صحبت نکرده ام و سعی کردم به آقای دایی در زمان سرمربیگری تیم ملی به سهم خودم کمک کنم و حالا هم که در ایران نیستم آرزویی جز موفقیت تیم ملی ایران ندارم.

قطبی در پایان حرف هایش درباره اولین پیروزیش با بویرام گفت: بوریرام یک باشگاه مهم و بزرگ در تایلند است و ما باید به سطحی که طرفداران این تیم در نظر دارند برسیم و این اتفاق نمی افتاد مگر با موفقیت در تمام بازی های پیش روی ما.


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: به خاطر طارمی و نوراللهی چه حرف‌هایی علیه من زدند



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

علی دایی به خاطر انتقادهایی که در دوران سرمربیگری اش در پرسپولیس از او می‌شد، ناراحت است.

علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس و فعلی صبای قم، در مصاحبه ای كه با روزنامه پیروزی داشته، از انتقادهایی كه شنیده گلایه كرده است. او در این مصاحبه گفت: «به خاطر طارمی و نوراللهی چه حرف‌هایی علیه من زدند!» زمانی كه دایی سرمربی پرسپولیس بود و نوراللهی و طارمی را به این تیم آورد، انتقادهایی از او شد.

 

بعضی‌ها می‌گفتند این دو نفر بازیكنان خوبی نیستند و به همین دلیل شایعاتی پشت سر دایی شنیده می‌شد.


حالا و با گذشت زمان، مشخص شده كه دایی دو انتخاب خوب داشته و دو بازیكنی آورده كه در پرسپولیس تاثیرگذار شده‌اند. جدا از نوراللهی كه بازیكن خوبی است و نبودنش در هفته‌های اول به چشم آمد، نقش مهدی طارمی به هیچ وجه قابل انكار نیست. او عملكرد خیلی خوبی در خط حمله تیم داشته و حالا می‌توان به استعدادیابی علی دایی ایمان آورد.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین