ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی: می خواهیم تنها صعود کننده 9 امتیازی باشیم



 

 

 

قطبی: می خواهیم تنها صعود کننده 9 امتیازی باشیم

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی با امارات برای پیروزی به میدان می رویم.

افشین قطبی بااشاره به اینکه نمی‌خواهد از بازیکنان اخطاری استفاده کند افزود: ما 23 بازیکن داریم و از بهترین‌ها در ترکیب استفاده می‌کنیم، ما برای این مسابقات زحمات زیادی کشیده و تیم را آماده کرده ایم.

وی درباره رویارویی با کره گفت: کره جنوبی تیم خوبی است و من این تیم را خوب می‌شناسم و شخصیتش را دوست دارم،‌ اما برای من مهمتر از کره تمرکز روی تیم خودم است که آمادگی مسابقه با هر تیمی را دارد.

سرمربی تیم ملی تأکید کرد: مهمترین عامل پیروزی اتحاد و همدلی است و خوشبختانه این روحیه میان بازیکنان تیم ملی هست و امیدوارم تا قهرمانی هم ادامه داشته باشد.

قطبی دربخش دیگری ازصحبتهایش اضافه کرد: ایرانی‌ها باهوشند ویکی از دلایل صعودمان به مرحله بعدی همین موضوع است که بازیکنان می‌دانند چه زمانی دفاع و چه زمانی حمله کنند.

وی همچنین گفت: شرایط روحی و روانی خوبی داریم و امیدوارم باپیروزی دربازی مقابل امارات تنها تیمی هم باشیم که با 9 امتیاز به مرحله بعدی صعود می کنیم.


ویدیو مرتبط :
کلایمر صعود کننده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هلند ۹ امتیازی صعود کرد، شیلی ۶ امتیازی/ کدام‌ یک با برزیل روبه‌رو می‌شوند؟



اخبار,دیدار تیم‌های ملی فوتبال هلند و شیلی

 

اخبار ورزشی  - هلند ۹ امتیازی صعود کرد، شیلی ۶ امتیازی/ کدام‌ یک با برزیل روبه‌رو می‌شوند؟

تیم ملی فوتبال هلند با پیروزی مقابل شیلی با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و شیلی هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ملی فوتبال هلند و شیلی در سومین دیدار خود از گروه B جام جهانی از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کورینتیانس شهر سائوپائولو به مصاف هم رفتند که در پایان هلندی‌ها با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافتند.

در این دیدار لروی فر 77 برای هلند گلزنی کرد تا تیمش را 9 امتیازی کرده و به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی رقابت‌ها کند. شیلی هم با همان 6 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان تیم دوم صعود کرد.

هلند در مرحله بعد با تیم دوم گروه A دیدار خواهد کرد و شیلی هم با صدرنشین این گروه مصاف خواهد داد.

 

عقده گشایی اسپانیا با سه گل

در دیگر بازی هم که فقط برای اعاده حیثیت بود شاگردان دل بوسکه موفق شدند با نتیجه سه بر صفر از سد استرالیا عبور کنند.قهرمان جهان در جام جهانی قبل که با قبول دو شکست مقابل هلند و شیلی ناکام بزرگ مرحله گروهی لقب گرفت امشب استرالیا را با سه گل داوید ویا(در دقیقه 36)،فرناندو تورس(در دقیقه 69) و خوان ماتا(در دقیقه 82) شکست داد تا دست خالی جام را ترک نکرده باشد.
اخبار ورزشی - فارس