ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی: مربی دیگری جانشین من در تیم شایسته ایران می‌شود



 

 

قطبی: مربی دیگری جانشین من در تیم شایسته ایران می‌شود

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باردیگر از تصمیمش برای کناره‌گیری از این تیم در پایان جام ملت‌های آسیا خبر داد.

"افشین قطبی" درباره تصمیمش مبنی بر جدایی از تیم ملی گفت: در هفته‌های گذشته بحث‌های قدیمی درباره جانشینی من در تیم ملی مطرح شده که این مسایل به وضعیت تعادل تیم ضربه می‌زند. فاصله کمی تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده و تیم باید تمام تمرکزش را برای موفقیت در این رقابت‌ها معطوف کند.

"قطبی" ادامه داد: تمام مردم ایران، رسانه‌ها و مقامات ورزشی در فاصله 60 روز مانده تا جام ملت‌های آسیا از تیم ملی حمایت می‌کنند. همانطور که از بازی‌های تیم ملی مشخص است در سال گذشته سبک بازی تیم را عوض کردیم تا فوتبالی مدرن ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از گفت‌وگوی شفاهی‌اش با سران فدراسیون خبر داد و گفت: مسئله جدایی از سرمربیگری تیم ملی را به صورت شفاهی با سران فدراسیون در میان گذاشتم. امیدوارم که یک مربی دیگر جانشین من در تیم شایسته ایران شود.

"علی کفاشیان" رییس فدراسیون فوتبال ایران با رد شایعه‌های حضور فرانک رایکارد سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا و حال حاضر گالاتاسرای گفت: در این باره هیچ چیزی نشنیده‌ام.


ویدیو مرتبط :
برانکو مربی سابق تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت كاروان تیم ملی به ایران در غیاب قطبی



 

 

بازگشت كاروان تیم ملی به ایران در غیاب قطبی

 

کاروان تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته بعد از انجام دیدار دوستانه با آنگولا قطر را به مقصد ایران ترک کرد.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف آنگولا رفت که با گل دقایق پایانی جواد نکونام مقابل حریف به برتری رسید.

کاروان ایران پس از این مسابقه و پایان اردوی خود، قطر را به مقصد کشورمان ترک کردند تا پس از استراحتی 3 روزه و دیدار با خانواده‌هایشان برای بازگشت مجدد به قطر و مصاف با حریفان آماده شوند.

تیم ملی ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا با تیم‌های عراق، امارات و کره‌شمالی هم گروه است و در نخستین دیدار خود 21 دی ماه با عراق روبرو می‌شود.

افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران همراه کاروان کشورمان بازنگشت. گفته می‌شود وی برای ارزیابی شرایط موجود تا فرصت باقیمانده تا آغاز جام ملت‌های آسیا در قطر مانده است.

از طرفی با توجه به شایعات مطرح شده در هفته‌های اخیر گفته‌ می‌شود که قطبی به دلیل مشکلات مالیاتی به ایران بازنگشته است.

مهدی حاج باقر، مدیر برنامه‌های قطبی، در این زمینه گفت: این شایعه صحت ندارد، چون قطبی قبل از رفتن به دوحه نیز گفته بود که برای بررسی شرایط پس از پایان اردوی قطر با کاروان ایران باز‌نخواهد گشت.