ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قطبی در مصاحبه با ژاپن‌تایمز:آینده تیم‌ملی ژاپن در دستان من است



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قطبی در مصاحبه با ژاپن‌تایمز:مجبور شدم اس‌پالس را از نو بسازم/آینده تیم‌ملی ژاپن در دستان من است 

افشین قطبی می گوید که امیدها و آرزو ها بالاتر از واقعیت هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛سایت «ژاپن‌تایمز» به بهانه سومین فصل حضور افشین قطبی در فوتبال ژاپن، مصاحبه مفصلی با سرمربی ایرانی شیمیزو اس‌پالس انجام داد.

ژاپن‌تایمز نوشت: افشین قطبی طی دو سال حضور در شیمیزو اس‌پالس، تغییرات زیادی در این تیم داشته. او با یک دهه سابقه فعالیت در فوتبال ایران و آمریکا در هدف بالاتر بردن تیمش توقف نمی‌کند.

اس‌پالس در اولین فصل حضور قطبی در جی‌لیگ، دهم شد اما در فصل دوم موفق شد به فینال نابیسکو جام راه پیدا کند. با این حال چالش آنها در جی‌لیگ با کسب رتبه نهم پابرجا ماند.

حالا سومین فصل شیمیزو اس‌پالس با قطبی از روز شنبه با دیدار با اومیا اوردگا آغاز خواهد شد و این در حالی است که قطبی چهره‌های جدیدی را به تیم خود آورده است.

قطبی در آغاز مصاحبه خود با «ژاپن‌تایمز» گفت: گاهی اوقات امیدها و آرزوها بالاتر از واقعیت‌ها هستند. من در اس‌پالس یک پروژه دشوار را قبول کردم چرا که وقتی به این تیم آمدم، بسیاری از بازیکنان اصلی تیم رفته بودند بنابراین مجبور شدم تیم را از نو بسازم.

احساس می‌کنم ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که می‌توانیم هر حریفی را به چالش بکشیم. فصل قبل ما به فینال نابیسکو جام رسیدیم که اتفاقی باورنکردنی، تاریخی و خاص بود. در شرایطی که در سه جام رقابت می‌کردیم، به فینال رفتیم و متأسفانه فینال را در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک واگذار کردیم.

ژاپن‌تایمز نوشت که قطبی استعدادهای جوان که کالای باارزشی محسوب می‌شوند را در اختیار دارد و میانگین سنی تیم او 23 سال است. قطبی در این خصوص گفت: شما و طرفداران تیم خواهید دید که طی چند سال آینده چند تن از بازیکنان تیم‌ملی ژاپن از جوانانی خواهند بود که من در اس‌پالس ساخته‌ام و آینده فوتبال ژاپن در دستان من است.

پیدا کردن استعدادهایی مثل ایشیگه خیلی هیجان‌انگیز است و امیدوارم با یافتن چنین جوان‌هایی به آینده تیم‌ملی ژاپن کمک کنم. فنکی اومائه، بازیکن 23 ساله اس‌پالس بود که فصل قبل 13 گل برای این تیم زد اما با پیشنهادی از سوی فورتنادوسلدورف مواجه شد. 

قطبی در این مورد به ژاپن‌تایمز گفت: یکی از بزرگترین چالش‌های ما حفظ بازیکنانی است که پرورش می‌دهیم. رفتن به اروپا و پیشرفت خوب است اما اومائه با قراردادی ارزان به دوسلدورف رفت. این رؤیای او بود و ما نمی‌توانستیم مانع او شویم. این کاری است که ما باید انجام دهیم، باید طوری قرارداد ببندیم که بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم. اینگونه تیم ساخته می‌شود.

قطبی در خصوص خرید مهاجم برزیلی به نام باره از فوتبال خاورمیانه گفت: شخصیت او در تمرینات من را تحت‌تأثیر قرار داده است. او یک گلزن قدرتمند، باتجربه و یک رهبر واقعی است که در 31 سالگی هنوز هم حس برتری‌طلبی دارد. او می‌تواند برگ برنده ما باشد چرا که فصل گذشته ضربه بزرگی از بابت نداشتن یک مهاجم تمام‌کننده خوردیم.

قطبی در پایان مصاحبه خود به ژاپن‌تایمز گفت: «من خوشبین هستم و همیشه هم خوشبین بوده‌ام. من همیشه احساس می‌کنم که پیروزی در انتظار ماست.»/خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
تیم ملی والیبال در ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آینده تیم‌ ملی ژاپن در دستان افشین قطبی


سایت «ژاپن‌تایمز» به بهانه سومین فصل حضور افشین قطبی در فوتبال ژاپن، مصاحبه مفصلی با سرمربی ایرانی شیمیزو اس‌پالس انجام داد.

خبرآنلاین: سایت «ژاپن‌تایمز» به بهانه سومین فصل حضور افشین قطبی در فوتبال ژاپن، مصاحبه مفصلی با سرمربی ایرانی شیمیزو اس‌پالس انجام داد. ژاپن‌تایمز نوشت: افشین قطبی طی دو سال حضور در شیمیزو اس‌پالس، تغییرات زیادی در این تیم داشته. او با یک دهه سابقه فعالیت در فوتبال ایران و آمریکا در هدف بالاتر بردن تیمش توقف نمی‌کند. اس‌پالس در اولین فصل حضور قطبی در جی‌لیگ، دهم شد اما در فصل دوم موفق شد به فینال نابیسکو جام راه پیدا کند. با این حال چالش آنها در جی‌لیگ با کسب رتبه نهم پابرجا ماند. حالا سومین فصل شیمیزو اس‌پالس با قطبی از روز شنبه با دیدار با اومیا اوردگا آغاز خواهد شد و این در حالی است که قطبی چهره‌های جدیدی را به تیم خود آورده است.

قطبی در آغاز مصاحبه خود با «ژاپن‌تایمز» گفت: گاهی اوقات امیدها و آرزوها بالاتر از واقعیت‌ها هستند. من در اس‌پالس یک پروژه دشوار را قبول کردم چرا که وقتی به این تیم آمدم، بسیاری از بازیکنان اصلی تیم رفته بودند بنابراین مجبور شدم تیم را از نو بسازم. احساس می‌کنم ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که می‌توانیم هر حریفی را به چالش بکشیم. فصل قبل ما به فینال نابیسکو جام رسیدیم که اتفاقی باورنکردنی، تاریخی و خاص بود. در شرایطی که در سه جام رقابت می‌کردیم، به فینال رفتیم و متأسفانه فینال را در وقت‌های اضافه با نتیجه 2 بر یک واگذار کردیم.

ژاپن‌تایمز نوشت که قطبی استعدادهای جوان که کالای باارزشی محسوب می‌شوند را در اختیار دارد و میانگین سنی تیم او 23 سال است. قطبی در این خصوص گفت: شما و طرفداران تیم خواهید دید که طی چند سال آینده چند تن از بازیکنان تیم‌ملی ژاپن از جوانانی خواهند بود که من در اس‌پالس ساخته‌ام و آینده فوتبال ژاپن در دستان من است. پیدا کردن استعدادهایی مثل ایشیگه خیلی هیجان‌انگیز است و امیدوارم با یافتن چنین جوان‌هایی به آینده تیم‌ملی ژاپن کمک کنم. فنکی اومائه، بازیکن 23 ساله اس‌پالس بود که فصل قبل 13 گل برای این تیم زد اما با پیشنهادی از سوی فورتنادوسلدورف مواجه شد. قطبی در این مورد به ژاپن‌تایمز گفت: یکی از بزرگترین چالش‌های ما حفظ بازیکنانی است که پرورش می‌دهیم. رفتن به اروپا و پیشرفت خوب است اما اومائه با قراردادی ارزان به دوسلدورف رفت. این رؤیای او بود و ما نمی‌توانستیم مانع او شویم. این کاری است که ما باید انجام دهیم، باید طوری قرارداد ببندیم که بتوانیم بازیکنان خود را حفظ کنیم. اینگونه تیم ساخته می‌شود.

قطبی در خصوص خرید مهاجم برزیلی به نام باره از فوتبال خاورمیانه گفت: شخصیت او در تمرینات من را تحت‌تأثیر قرار داده است. او یک گلزن قدرتمند، باتجربه و یک رهبر واقعی است که در 31 سالگی هنوز هم حس برتری‌طلبی دارد. او می‌تواند برگ برنده ما باشد چرا که فصل گذشته ضربه بزرگی از بابت نداشتن یک مهاجم تمام‌کننده خوردیم.

قطبی در پایان مصاحبه خود به ژاپن‌تایمز گفت: «من خوشبین هستم و همیشه هم خوشبین بوده‌ام. من همیشه احساس می‌کنم که پیروزی در انتظار ماست.»