ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا (گزارش کامل)



از محل برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان، گروه بندی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا دقایقی پیش در کوالالامپور انجام شد.

در گروه اول این رقابت ها تیم فولادمبارکه سپاهان، تیم های النصر امارات، لوکوموتیو ازبکستان و برنده پلی آف اول آسیا همگروه شده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ قهرمانان آسیا

 
در پلی آف یک غرب آسیا 2 تیم الاتحاد عربستان و الوحدت اردن به مصاف هم می روند که می شود پیش بینی کرد تیم چهارم این گروه الاتحاد باشد که مدعیان از این گروه نیز خواهد بود.

کار سخت یحیی و بچه هایش
در گروه B مسابقات تیم ذوب آهن ایران با لخویا، النصر عربستان و برنده پلی آف سوم لیگ قهرمانان همگروه شده است. تیم چهارم این گروه از بین الشباب عربستان و نماینده ازبکستان انتخاب می شود که پلی آف شماره 3 این رقابت ها را برگزار می کنند.

شاگردان ژنرال در گروه مرگ

اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ قهرمانان آسیا


در گروه C این رقابت ها تیم الهلال عربستان که مدعی این رقابت ها است با تیم های پاختاکور و تراکتورسازی ایران همگروه است نبرد امیر قلعه نویی با الهلالی ها و البته پاختاکوری ها جالب خواهد بود. تیم چهارم این گروه نیز از مرحله پلی آف بیرون می آید. پلی آف این گروه  دو تیم الجزیره امارات و السد قطر برگزار می کنند که هر یک از این دو تیم، تیم های مدعی و صاحب سبک در آسیا محسوب می شوند و سختی گروه تراکتورسازی را بیشتر می کنند می شود نام این گروه را گروه مرگ نهاد.

نفت اگر صعود کند...

 

اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ قهرمانان آسیا


اما در گروه چهارم مسابقات تیم نفت تهران در صورت صعود در تک بازی پلی آف مقابل العین با تیم های الاهلی عربستان، نسف ازبکستان و العین امارات همگروه خواهد شد که این گروه بسیار دشوار ارزیابی می شود. به این ترتیب 4 تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا در 4 گروه مختلف شانس صعود دارند.

اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ قهرمانان آسیا

 
گروه بندی کامل لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2016:
*گروه‌بندی غرب آسیا به شرح زیر است:
گروه A: سپاهان ایران، پلی آف یک (برنده الاتحاد عربستان و الوحدات اردن)، لوکوموتیو ازبکستان، النصر امارات

گروه B: ذوب آهن ایران، النصر عربستان، پلی آف 3 (برنده بنیادکار ازبکستان و الشباب امارات)، لخویا قطر

گروه C: تراکتورسازی ایران، الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان، پلی آف 4 (برنده الجزیره امارات و السد قطر)

گروه D: پلی آف 2 (برنده الجیش و نفت ایران)، الاهلی عربستان، نسف قارشی ازبکستان، العین امارات

*گروه‌بندی شرق آسیا به شرح زیر است:
گروه E: چونبوک موتورز کره، جیانگسو چین، بکامکس ویتنام، پلی آف 2

گروه F: سانفرس هیروشیما ژاپن، اف‌سی سئول کره، بوریرام تایلند، پلی آف 3

گروه G: ملبورن ویکتوری استرالیا، تیم دوم ژاپن، سوان سامسونگ کره، پلی آف 4

گروه H: گوانگژو چین (مدافع عنوان قهرمانی)، سیدنی استرالیا، تیم سوم ژاپن، پلی آف یک

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش کرانچار و جلالی به قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا



اخبار ,اخبار ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا

 

اخبار ورزشی - کرانچار: در گروه خوبی قرار گرفتیم/ با تیم ملی همکاری می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز رضایت از گروه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با بازگشت سوکای و نویدکیا و اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید اعتماد به نفس بیشتری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پیدا می‌کنیم و همراه با الهلال مدعی اصلی صعود از گروه هستیم.

زلاتکو کرانچار  درباره همگروه شدن فوتبال سپاهان با تیم‌های الهلال عربستان، السد قطر و الاهلی امارات، اظهار کرد: معتقدم سپاهان در گروه خوبی قرار گرفته است و با توجه به شرایطی که داریم تا آغاز این رقابت‌ها می‌توانیم تیم قدرتمندتری هم داشته باشیم. با اضافه شدن سوکای و محرم نویدکیا و همچنین عملکرد خوبی که در فصل نقل و انتقالات خواهیم داشت اعتماد به نفس بیشتری را به سپاهان تزریق می‌کنیم تا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

** گروه سپاهان نسبت به سایر ایرانی‌ها دشوارتر است
وی در واکنش به این که فکر می‌کنید که سپاهان در گروه مرگ قرار گرفته است، تصریح کرد: در این گروه تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و کار ما سخت است.

 

ما دو فصل گذشته در دو مسابقه رفت و برگشت توانستیم السد قطر را شکست دهیم، اما متاسفانه به خاطر یک مساله اداری تیم ما نتوانست به مرحله بعدی راه پیدا کند. همچنین الاهلی امارات تیم با کیفیتی است، اما تاکنون نتوانسته برای سپاهان مشکل ایجاد کند. الهلال هم تیمی است که ارزش‌های زیادی دارد و از همین الان می‌توانیم سپاهان و الهلال را دو شانس اصلی صعود از این گروه بدانیم.

وی در پاسخ به این سوال که گروه سپاهان را نسبت به سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان سخت‌تر می‌دانید؟ خاطر نشان کرد: دقیقا همین طور است. گروه ما دشوارتر از دیگر تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها است.

** علاوه بر فندیک یک مهاجم برزیلی هم می‌گیریم
سرمربی سپاهان با بیان این که غیر از مهاجم جدیدی که تیمش گرفته بازیکن دیگری را باید به خدمت بگیرد، گفت: سرجیو فندیک، بازیکن با کیفیتی است. تا جایی که به من مربوط می‌شود او را انتخاب کردم و پس از طی مراحل تست‌های پزشکی توافق نهایی با این بازیکن بر عهده باشگاه است. اما تیم ما به یک بازیکن هجومی دیگر نیاز دارد که دو بازیکن برزیلی را مدنظر داریم. پیش‌بینی می‌کنم ظرف 10 تا 15 روز آینده یکی از آنها را به خدمت بگیریم.

** السد قطر فقط در مسایل اداری بر ما غلبه کرد!
کرانچار در واکنش به این که در جدال با السد قطر می‌خواهید انتقام آن شکست‌ تحمیلی را بگیرید؟ به ایسنا گفت: بحث انتقام مطرح نیست، اما می‌توانم بگویم نسبت به حریفان دیگر مقابل این تیم با انگیزه‌تر حاضر می شویم و با قدرت با آنها برخورد می‌کنیم. تنها بر اثر یک اشتباه سپاهان مسابقات را در آن سال از دست داد و السد هم نشان داد که تنها از نظر مسائل اداری و اشتباه‌هایی که ما مرتکب می شویم می‌تواند بر سپاهان غلبه کند.

** سپاهان همیشه میل به قهرمانی آسیا دارد
سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به این که با تیم فعلی که دارید و همین طور بازیکنانی که به سپاهان ملحق خواهند شد، مدعی قهرمانی آسیا خواهید بود؟ به ایسنا گفت: سپاهان همیشه این میل را دارد و در همه بازی‌های بین‌المللی با کیفیت و حساب شده بازی می‌کند. اگر شرایط خوب پیش رود قطعا ما از مدعیان قهرمانی خواهیم بود.

** بازیکنی که 55 بازی ملی دارد نباید تهدید به خط خوردن شود
کرانچار در واکنش به بیانیه کارلوس کی‌روش و اختلافاتی که بر سر استفاده از ملی‌پوشان در اردیبهشت ماه 93 میان باشگاه‌ها و تیم ملی وجود دارد نیز، اظهار کرد: من نظر خودم را دادم. فدراسیون بر اساس نظرات و پیشنهاداتی که از سوی باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود نهایتا تصمیم لازم را در این باره می‌گیرد.

 

در مورد استفاده از ملی‌پوشان در پست‌های تخصصی‌شان هم باید بگویم که کسی نمی‌تواند به ضرر منافع تیم ملی و فوتبال ملی کار کند. ما به استقبال تعامل و همکاری با تیم ملی می رویم. حرف من این بود و هست که بازیکنی که 55 بازی ملی دارد می‌تواند در ترکیب اصلی تیم ملی و در پستی که به کار گرفته می شده حضور داشته باشد، نه این که تهدید به خط خوردن شود. من کاملا همکاری تیم ملی و باشگاه‌ها را بر سر استفاده از بازیکنان و نحوه استفاده از آنها می پذیرم.

وی افزود: آنچه که به من مربوط می‌شود این است که پیشنهادها را از جانب باشگاه ارائه کنیم و تصمیم گیری در سطوح بالا انجام می‌شود. هیچ کدام از ما نمی‌خواهیم تصمیمی اتخاذ شود که موجب ناآرامی در همه باشگاه‌ها شود. بحث من فقط سپاهان نیست؛ بلکه مشکل تمام باشگاه‌ها را می‌گویم. باشگاه‌هایی ملی‌پوشان متعددی دارند، سوالم اینجاست که آیا این باشگاه‌ها بدون ملی‌پوشان‌ خود می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند؟!

** من هم مربی تیم‌های ملی در جام ملت‌ها و جام جهانی بودم و می‌دانم چطور باید آماده شد
کرانچار تاکید کرد: بنده هدایت تیم‌های ملی مونته‌نگرو و کرواسی را بر عهده داشتم و به خوبی می‌دانم چطور باید تیم‌های ملی را آماده کرد؛ همچنین در تیم‌های باشگاهی مختلفی هم مربیگری کرده‌ام. هم تجربه مربیگری در جام ملت‌های اروپا را دارم و هم جام جهانی.

 

بنابراین به خوبی می‌دانم چه تصمیمی به نفع تیم‌های ملی و باشگاهی است. اصلا آنهایی که صاحب نظر هستند بگویند که آیا غلط می‌گویم یا درست! باشگاه‌هایی که زحمت کشیدند و به لیگ قهرمانان راه یافتند آیا می‌توانند بدون بازیکنان کلیدی و ملی‌پوش خود در لیگ قهرمانان بازی کنند؟! ضرایبی که به سختی برای فوتبال باشگاهی ایران به دست آمده با چنین کاری از بین می‌رود. ما نباید در روند اصولی و برنامه‌ریزی شده فوتبال بین‌المللی اختلال ایجاد کنیم و من هم به شخصه هیچ وقت قصد چنین کاری را ندارم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال گفته اگر سایر باشگاه‌های ایرانی حاضر شوند ملی‌پوشان‌شان را در اردیبهشت ماه در اختیار تیم ملی قرار دهند استقلال هم این کار را انجام می‌دهد نیز اظهار کرد: من درباره صحبت‌های ایشان نظر خاصی ندارم. من مواضع باشگاه سپاهان را بیان می‌کنم و می‌دانم این مشکل دغدغه‌ همه باشگاه‌ها است.

وی در واکنش به این که در این رابطه اگر فدراسیون هر تصمیمی بگیرد از آن تبعیت می‌کنید و اعتراضی نخواهید داشت، به ایسنا گفت: تا زمانی که تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده ترجیح می‌دهم پاسخی به این سوال ندهم، اما ما مواضع اصولی و صحبت‌هایمان را انجام دادیم.

** هدف‌مان مقابل گسترش فولاد فقط پیروزی است
سرمربی تیم سپاهان درباره بازی این هفته‌ تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز نیز به ایسنا گفت: فکر می‌کنم بعد از دو مسابقه خوبی که در لیگ انجام دادیم و در هر دو بازی بیش از حریفانمان موقعیت داشتیم و باید می‌بردیم، اکنون با اعتماد به نفس بیشتر و وضع بهتری برای بازی این هفته‌ آماده شده‌ایم.

 

ما کیفیت بالایی در بازی‌های گذشته به نمایش گذاشتیم و در شرایطی قرار داریم که باید گسترش فولاد را شکست دهیم. بازیکنانمان نسبت به این موضوع آگاهی کامل دارند و به خوبی می دانند که حق هر گونه اشتباهی را نداریم. اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول در بازی با تیم‌های راه‌آهن ، ملوان، فجر و ... رخ داد دیگر نباید تکرار شود. ما فقط یک هدف داریم آن هم پیروزی در مقابل گسترش فولاد است.

 

 ------------------------------------------


جلالی: می‌خواهیم حضور مقتدرانه‌ای در لیگ قهرمانان داشته باشیم

مجید جلالی می‌گوید که می‌خواهد تیمش را به شکلی نشان دهد تا حریفان در لیگ قهرمانان آسیا نگران شوند.

سرمربی تراکتورسازی درباره گروهبندی مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین سخت یا راحت بودن گروه این تیم گفت: سختی و راحتی گروه‌ها مهم نیست و مهم بازی است که در زمین انجام می‌شود. سعی خواهیم کرد در لیگ برتر ایران به شکلی خودمان را نشان دهیم تا حریفان‌مان از اینکه با ما همگروه شده‌اند، نگران شوند.

وی ادامه داد: می‌خواهیم حضور مقتدرانه‌ای در شان تراکتورسازی داشته باشیم تا نتایج خوبی که هواداران انتظار دارند، کسب شود.

سرمربی تراکتورسازی درباره وضعیت آمادگی این تیم برای بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: خدا را شکر که وضعیت خوبی داریم و تمرین‌های خوبی را برگزار کرده‌ایم. بازیکنان باانگیزه کار می‌کنند. این بازی یکی از بازی‌های مهم ما در لیگ برتر است و امیدارم نتیجه خوبی کسب شود.

جلالی درباره پیمپائو اظهار کرد: پیمپائو در پست فوروارد و هافبک بازی می‌کند و آن چیزی که ما در فیلم‌هایش دیده‌ایم، خوب است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در پایان گفت: مسئولان تلاش می‌کنند مشکلات مالی تیم را حل کنند و امیدوارم مشکلات به زودی حل شود. از هواداران می‌خواهم به حمایت خود که همیشه انگیزه زیادی به ما داده‌اند، ادامه دهند.

اخبار ورزشی- ایسنا