ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرعه کشی دور چهارم جام حذفی انگلیس


قرعه کشی دور چهارم جام حذفی انگلیس انجام شد و تیم‌های یونایتد، آرسنال، لیورپول و چلسی حریفان خود برای دور بعد را شناختند.

ورزش سه: قرعه کشی دور چهارم جام حذفی انگلیس انجام شد و تیم‌های یونایتد، آرسنال، لیورپول و چلسی حریفان خود برای دور بعد را شناختند.

منچستریونایتد که به سختی و با کسب پیروزی 1-0 مقابل شفیلدیونایتد موفق به صعود به دور چهارم شده بود، حال در این مرحله باید به مصاف تیم دربی کانتی برود و به نظر نمی‌رسد کار سختی پیش روی داشته باشد.

آرسنال که قصد دارد به اولین تیمی تبدیل شود که سه فصل پیاپی قهرمان جام حذفی شده، باید به مصاف برنلی برود. لیورپول نیز در صورت پیروزی در بازی برگشت مقابل اکزتر سیتی، باید حریف وست‌هام شود.

چلسی نیز با سرمربی جدید خود، حریف برنده دیدار نورثمپتون تاون و ام کی دونز خواهد شد و سیتی نیز باید منتظر برنده دیدار استون ویلا و ویکومبه واندررز باشد.


ویدیو مرتبط :
قرعه کشی افتضاح جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرعه کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلستان


در دور چهارم لیورپول با سوانسی روبرو خواهد شد و چلسی در زمین شرزبوری به میدان خواهد رفت.

سایت برنامه نود: قرعه کشی دور چهارم جام اتحادیه انگلیس دقایقی بعد از برگزاری بازی های دور سوم انجام شد که نتیجه قرعه به شرح زیر است: ( بازی ها بصورت تک حذفی است و تیم سمت راست میزبان مسابقه است )

تاتنهام هاتسپر - برایتون هو آلبیون

استوک سیتی - ساوتهمپتون

برنموث - وست بروموویچ

شرزبوری - چلسی

لیورپول - سوانسی سیتی

میلتون کین دانز - شفیلد یونایتد

منچسترسیتی - نیوکاسل یونایتد

فولام - دربی کانتی

مسابقات در آخرین هفته از ماه اکتبر برگزار خواهد شد.