ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قربانی گوسفند و ناراحتی کرار


در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال یک رأس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل سایپا و دومین پیروزی پی‌درپی آبی‌پوشان در لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان، خسرو حیدری و حنیف عمران‌زاده غایب بودند که این دو بازیکن با کسب اجازه از کادر فنی در محل تمرین حاضر نشدند.

*جاسم کرار که روز گذشته در جریان بازی با سایپا با اعتراضات و دریافت کارت قرمز سروصدای زیادی به پا کرده بود امروز با گرمکن ورزشی به محل تمرین آمد. وی ابتدا در گوشه‌ای نشست و منتظر ماند تا سرمربی استقلال به زمین چمن بیاید اما قلعه‌نویی کرار را تحویل نگرفت و هافبک عراقی آبی‌پوشان به سمت کریم بوستانی رفت و با مربی گلرهای استقلال حرف زد. بوستانی نزد قلعه‌نویی رفت تا در خصوص این بازیکن صحبت کند اما سرمربی استقلال این کار را قبول نکرد و این بار کرار نزد ستار همدانی رفت تا او واسطه شود که رودر رو با قلعه‌نویی گفت‌وگو کند. وساطت ستار همدانی نیز کارساز نشد و مربی آبی‌پوشان پیغام داد که قلعه‌نویی نمی‌خواهد با تو صحبت کند و همین موضوع باعث شد که هافبک عراقی ناراحتی خود را با حرکت دستش نشان دهد و با سرعت کمپ زنده یاد حجازی را ترک کند.

*در بخش اول تمرین جواد زرینچه ضمن تبریک پیروزی، از بازیکنان خواست با جدیت برای دیدار مقابل پیکان آماده شوند.

*بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس بازیکنان اصلی بازی دیروز پس از بیست دقیقه دویدن ورزشگاه را ترک کردند. بقیه بازیکنان نیز در قالب دو گروه در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند که در این بازی ستار همدانی، جواد زرینچه و محمود فکری با بازیکنان به میدان رفتند.

*بعد از گذشت دقایقی از تمرین مسئولان کمپ استقلال یک گوسفند را زیر پای بازیکنان قربانی کردند تا به این ترتیب بعد از دو پیروزی متوالی بازیکنان از چشم خوردن در امان بمانند.

*امیرحسین صادقی با اندکی تأخیر به محل تمرین رسید و به دویدن دور زمین پرداخت.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در تمرین امروز تیمش حضور داشت.

*یک دوربین تلویزیونی برای گفت‌وگو با مدد جباری مسئول تدارکات با تجربه استقلال به کمپ آمده بود و با وی از زمان حضورش در این تیم و خاطراتش صحبت کرد.

*طبق برنامه با توجه به برگزاری بازی استقلال و پیکان در روز یکشنبه تمرینات آبی‌پوشان فردا از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه مجدداً پیگیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
عید قربان و قربانی كردن گوسفند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قربانی کردن گوسفند برای پرسپولیس (کاریکاتور )



 

 

قربانی کردن گوسفند برای طلسم پرسپولیس!


کاریکاتور

 

منبع:روزنامه گل