ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد پرسپولیسی‌ها با میلانی‌ها امضا شد/ حضور میلانی‌ها در ارتفاعات پایتخت و بازدید از بازار تهران



پرسپولیس میلان

قرارداد پرسپولیسی‌ها با میلانی‌ها امضا شد/ روسونری‌ها‌ ۷ آذر مسافر تهران می‌شوند

قرارداد رسمی باشگاه پرسپولیس و ستارگان میلان ایتالیا برای حضور در ایران و برگزاری یک دیدار دوستانه دقایقی پیش امضا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی‌کیا تصمیم گرفت که برای این بازیکن خداحافظی باشکوهی را با دعوت از یک تیم اروپایی برگزار کند. از همین رو ابتدا با هامبورگی‌ها مذاکره کردند اما به دلیل اینکه هزینه زیادی باید بابت حضور هامبورگی‌ها در ایران می‌دادند این دیدار با درخواست مهدوی‌کیا منتفی شد اما با پیگیری‌های انجام شده پرسپولیسی‌ها به سراغ ستارگان میلان رفتند و پس از چند جلسه متوالی ابتدا به صورت شفاهی برای حضور ستارگان میلان در ایران به توافقات اولیه رسیدند.

اما این پایان کار نبود و رویانیان که تاکید زیادی برای برگزاری این بازی داشت روز گذشته بهروز منتقمی قائم ‌مقام و حسینی رئیس روابط بین‌الملل باشگاه را به ایتالیا فرستاد تا قرارداد نهایی را امضا کند. بالاخره علی‌رغم اینکه منتقمی و حسینی برای رسیدن به ایتالیا درد‌سر فراوانی کشیدند و حتی مجبور شدند یک شب در فرانسه بخوابند ساعت 19 به وقت ایران و ساعت 16 به وقت میلان بالاخره در جلسه‌ای بین مسئولان باشگاه پرسپولیس و میلان قرارداد نهایی امضا شد و بدین ترتیب ستارگان میلان یعنی همان روسونری‌ها 7 آذر به ایران سفر خواهند کرد و در دیداری دوستانه به مصاف پرسپولیس می‌روند.

قرار است در این دیدار مهدی مهدوی‌کیا و چند پیشکسوت پرسپولیس در مراسم نمادین از دنیای فوتبال به شکل باشکوهی خداحافظی کنند.

گفتنی است هزینه این مراسم طبق توافق رویانیان توسط یک اسپانسر پرداخت خواهد شد.

 

----------------------------------------------------------------
گزارش از برنامه کامل سفر دو روزه میلانی‌ها به ایران
حضور میلانی‌ها در ارتفاعات پایتخت و بازدید از بازار تهران

برنامه کامل سفر ستارگان میلان برای حضور دو روزه در تهران و برگزاری یک بازی دوستانه با پرسپولیسی‌ها مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس بهروز منتقمی قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس به همراه حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه امروز در جلسه‌ای با مسئولان میلان قرارداد خود را برای حضور ستارگان میلان در ایران امضا کردند.

پس از این قرارداد مشخص شد که میلانی‌ها روز چهارشنبه 6 آذر بعد‌ازظهر با پرواز ایران‌ایر به ایران سفر خواهند کرد. این پرواز از یکی از کشورهای ترکیه، امارات و یا قطر انجام می‌شود. سپس میلانی‌ها در یک هتل پنج ستاره اقامت خواهند کرد و قرار است 26 نفر را با خود به تهران بیاورند.

این 26 نفر شامل 18 بازیکن و 8 همراه است.

میلانی‌ها پس از اینکه روز چهارشنبه به ایران آمدند و پنجشنبه مقابل ستارگان پرسپولیس به میدان رفتند، جمعه ایران را ترک خواهند کرد.

میلانی‌ها طبق هماهنگی انجام شده در این سفر قرار است از جاهای دیدنی تهران مانند بازار و ارتفاعات تهران و برخی موزه‌های دیدنی دیدار‌هایی داشته باشند.
/فارس


ویدیو مرتبط :
طنز خنده بازار - دعوای تهمینه میلانی و مسعود فراستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در واکنش به اعتراض میلانی سازندگان «هفت» خواستار حضور او در برنامه شدند



 

 

در واکنش به اعتراض میلانی سازندگان «هفت» خواستار حضور او در برنامه شدند

 

 

تهمینه میلانی از سوی سازندگان برنامه تلویزیونی «هفت» برای حضور در این برنامه و ارائه توضیحاتی درباره فیلمش دعوت شد. به گزارش خبرآنلاین، شنیده ها حاکی است تولیدکنندگان این برنامه تلویزیونی که هر جمعه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود، بعد از مواجهه با اعتراض میلانی نسبت به کوتاه شدن بخش های معرفی فیلم «یکی از ما دو نفر» در برنامه جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹، از این کارگردان در خواست کرده اند در برنامه «هفت» که ۱۹ فروردین ۱۳۹۰ پخش خواهد شد حضور پیدا کند.

 

میلانی پیش از این در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرده بود، نحوه معرفی فیلم او در ساعات پایانی برنامه، کوتاه کردن فیلم ارائه شده از سوی او برای پخش بخش هایی از «یکی از ما دو نفر» و کم بودن مدت زمان اختصاص یافته به معرفی این فیلمساز و آثارش موجب نارضایتی او از برنامه «هفت» شده است.

«یکی از ما دو نفر» به کارگردانی و با بازی السا فیروزآذر و بهرام رادان این روزها در سینماهای تهران روی پرده است..../خبر آنلاین