ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد سفید طارمی با پرسپولیس امضا شد


مهدی طارمی بعد از توافق با مسوولان پرسپولیس، قرارداد یکساله خود را با پرسپولیسی ها به امضا رساند.

ورزش سه: مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که طی روزهای گذشته صحبت از جدایی اش از جمع پرسپولیسی ها بود، امروز در دفتر طاهری حاضر شد و بعد از توافق با این تیم قراردادش را به مدت یک فصل با سرخپوشان تمدید کرد.

مهاجم بوشهری پرسپولیس قراردادی سفید با این امضا کرد و بحث مالی آن را به طاهری سپرد تا در این مورد تصمیم گیری کند. پیش از این اعلام شده بود طارمی از مسوولان باشگاه سقف قرارداد را درخواست کرده بود.


ویدیو مرتبط :
قرارداد سفید امضا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متسو روز یكشنبه قرارداد 800هزار دلاری خود را با پرسپولیس امضا می كند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

متسو روز یكشنبه قرارداد 800هزار دلاری خود را با پرسپولیس امضا می كند

برونو متسو گزینه فرانسوی باشگاه پرسپولیس ایران برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه، روز یكشنبه آینده با حضور در تهران قرارداد خود را با این باشگاه به امضا می رساند.

یك منبع آگاه درباشگاه پرسپولیس جمعه شب بااعلام این خبر به ایرنا افزود: برونو متسو با مدیران این باشگاه به توافق اولیه رسیده است و به احتمال فراوان روز یكشنبه در ایران حاضر شده و قرارداد خود را ثبت می كند.

به گفته این منبع كه خواست نامش درج نشود، قرارداد برونو متسو یكساله و به مبلغ 800هزار دلار می باشد.

مصطفی دنیزلی سرمربی تركیه ای تیم فوتبال پرسپولیس امروز( جمعه ) استعفای خود از ادامه كار با این تیم اعلام كرد.

بنابراین گزارش، مسوولان باشگاه پرسپولیس با كناره گیری رسمی دنیزلی، مذاكرات خود را با متسو از سرگرفته و توافقات اولیه را بدست اورده و در حال نهایی كردن توافق خود هستند.

كالدرون دیگر گزینه مربیگری پرسپولیس نیز به دلیل پیشنهاد مالی زیاد از لیست مربیان مورد نظر مدیران این باشگاه حذف شده است.

طبق برخی خبرها كالدرون آرژانتینی خواستار 2میلیون دلار شده بود./ایرنا