ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد سفید حدادی‌فر با ذوب آهن +عکس


باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مذاکره برخی باشگاه‌ها با قاسم حدادی‌فر، هافبک ملی‌پوش این باشگاه اصفهانی انتقاد ‌کرده و تصویر قرارداد این بازیکن را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای نسبت به مذاکره برخی باشگاه‌ها با قاسم حدادی‌فر، هافبک ملی‌پوش این باشگاه اصفهانی انتقاد ‌کرده و تصویر قرارداد این بازیکن را منتشر کرد.

در شرایطی که قاسم حدادی‌فر بعد از اردوی تیم ملی و در زمان استراحت، به اصفهان سفر کرده و قرارداد خود را با باشگاه ذوب‌آهن تمدید کرده بود، این خبر چندان در رسانه‌ها مطرح نشد اما برخی خبرگزاری‌ها نسبت به انتشار خبر تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه ذوب‌آهن، اقدام کردند.

در شرایطی‌که شایعه مذاکره برخی باشگاه‌ها با حدادی‌فر به گوش می‌رسد، باشگاه ذوب‌آهن با انتقاد از این مساله اعلام کرد که وی با این باشگاه قرارداد دارد.

در این بیانیه آمده است: "این روزها تب جام جهانی تمامی دنیا را فراگرفته و مردمی که تیم‌های کشورشان در جام جهانی شرکت کرده‌اند، از تلاش قهرمانان خود برای پیروزی لذت می‌برند. این دست آوردی است که فقط و فقط فوتبال می‌تواند به همراه خود داشته باشد و مردم خوب ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

ولی گویی فراموش کردیم مسابقه با بوسنی که شاید مهم‌ترین دیدار تمامی ادوار فوتبال ما بوده، به نوعی بایستی در کمال آرامش برنامه‌ریزی شود تا قهرمانان ما بتوانند با تمامی تمرکز خود، با پیروزی در این میدان تاریخ ساز شوند و باعث شادی و شادکامی ملت قهرمان ما شوند.در این میان نقش مدیران باشگاه‌ها نیز بسیار تعیین کننده است، به ویژه عزیزانی که فعلا در برزیل و در نزدیکی قهرمانان ما هستند.

شنیده‌ها حاکی از این است که تماس آنان با برخی از قهرمانان از جمله قاسم حدادی‌فر و ارائه پیشنهادات مالی برای جذب آنان برای باشگاه مطبوعشان، تمرکز برخی آنان را تحت تاثیر قرار داده و بجای فکر کردن به مهمترین مسابقه تمام طول دوران ورزشی خود، به فکر دست‌یابی به منابع مالی بیشتری در لیگ ۹۳-۹۴ هستند.

از اینرو برحسب وظیفه و برای جلوگیری از به هم ریختگی روحی و روانی این قهرمانان استدعا داریم از تماس‌های مکرر و ارائه پیشنهادات اغوا کننده که ثمره‌ای بجز برهم زدن تمرکز شیرمردان دلاور ما ندارد، خودداری کنند و اجازه دهند تا در کمال آرامش فاتح بزرگترین نبرد فوتبالی تاریخ ایران باشند.

در خصوص قاسم حدادی‌فر قهرمان بزرگ و با اخلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز برای پیشگیری از تماس‌های مکرر برخی از مدیران و دست اندرکاران باشگاه‌ها، به اطلاع می‌رساند که تصویر قرارداد امضا شده ایشان روی سایت باشگاه قرار گرفته است تا اعلام کنیم قاسم ذوب‌آهنی بوده و عزیزان برای تکمیل تیم خود به فکر هافبک بازیسازی غیر از حدادی‌فر باشند.

قرارداد باشگاه ذوب‌آهن با قاسم حدادی فر برای فصل جاری:

تصویر قرارداد حدادی‌فر منتشر شد/ باشگاه‌ها به فکر جذب نفرات دیگری باشند


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن رونمایی شد+ عکس



اخبار ورزشی - از نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن رونمایی شد

نماد عروسکی باشگاه ذوب آهن در اولین بازی خانگی تیم فوتبال این باشگاه در دومین هفته از رقابتهای لیگ برتر،رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن؛ این نماد که تمساح سبز می باشد،نمادی از مقاومت،سرسختی و جنگندگی است که برگرفته از تمساح پوزه کوتاه ایرانی(گاندو) است از گونه های در معرض خطر خزندگان است.

باشگاه ذوب آهن در راستای رسالت خود در حمایت از محیط زیست،برای حمایت از این گونه جانوری اقدام به ساخت نماد عروسکی خود با شکل تمساح كرد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه ذوب آهن

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین