ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد زلاتان با یونایتد نهایی می‌شود


قرارداد ستاره سوئدی که اکنون بدون تیم است تا چند روز دیگر با منچستریونایتد نهایی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکرنت، زلاتان ایبراهیموویچ که در پایان فصل گذشته و با تمام شدن قراردادش با پاری سن ژرمن این تیم را ترک کرد، تاکنون بدون تیم مانده است.

البته خبرهای زیادی در مورد پیوستن این بازیکن سوئدی به منچستریونایتد و چند تیم دیگر منتشر شده است اما تاکنون خبر قطعی در این مورد منتشر نشده است. اکنون اریک همرن، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد در گفت‌وگویی اعلام کرده است تا چند روز دیگر قرارداد نهایی زلاتان با یونایتدها اعلام خواهد شد.

همرن در این زمینه گفت: برای مدتی تمرین تیم ملی را تعطیل کرده بودیم. اکنون هم به دنبال آن هستیم بازیکنان را در بهترین شرایط بدنی قرار دهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه‌ها را در یورو 2016 بگیریم. به زلاتان در دیدار با اسلوونی استراحت دادم تا در شرایط بهتری قرار بگیرد. او ذهن خسته‌ای دارد زیرا شایعه‌های زیادی در مورد آینده‌اش وجود دارد. البته فکر می‌کنم تا چند روز دیگر قراردادش را با منچستریونایتد نهایی کند.


ویدیو مرتبط :
بازی نهایی نهایی نهایی غیر نهایی اسپایدر من

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاه‌کج با پرسپولیس به توافق رسید/ امضای قرارداد نهایی پس از بازگشت رویانیان



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از فسخ قرارداد با سپاهان

کلاه‌کج با پرسپولیس به توافق رسید/ امضای قرارداد نهایی پس از بازگشت رویانیان

عادل کلاه‌کج پس از مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس با این تیم تهرانی به توافق رسید.

به گزارش  فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای رفع نقاط ضعف تیم خود پس از جذب رضا حقیقی با عادل کلاه‌کج هافبک پیشین تیم سپاهان وارد مذاکره شدند.

پرسپولیسی‌ها با این بازیکن شب گذشته به توافق نهایی رسیدند و قرار است کلاه کج از امروز در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنند.

قرارداد این بازیکن پس از بازگشت رویانیان از ایتالیا فردا به صورت رسمی پس از جلسه نهایی به امضا خواهد رسید./فارس