ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قرارداد جان تری با چلسی تمدید می‌شود


بر اساس شواهد موجود باشگاه چلسی قصد تمدید قرارداد کاپیتان خود را دارد.

خبرگزاری تسنیم: «سان» انگلیس، باشگاه چلسی مراسم وداع و ادای احترام به جان تری را لغو کرد تا احتمال تمدید قرارداد کاپیتان متعصب آبی‌پوشان لندنی قوت بگیرد. گفته می‌شود سران باشگاه چلسی که ظاهراً علاقه‌ای به تمدید قرارداد تری نداشتند، نظرشان تغییر کرده و در گردشی 180 درجه‌ای قصد تمدید قرارداد وی را برای یکسال دیگر دارند.

اخبار حاکی از آن است که آنتونیو کونته، سرمربی فصل آینده چلسی نسبت به حفظ جان تری 35 ساله چراغ سبز نشان داده است. مدافع میانی آبی‌پوشان لندنی که 18 سال است در باشگاه چلسی عضویت دارد، از تیم‌های چینی، تیم‌هایی از خاورمیانه و میتیلند دانمارک پیشنهاداتی دارد.

همچنین برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که شرط چلسی برای تمدید قرارداد جان تری منوط به کم شدن دستمزد هفتگی وی و انتظار نداشتن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آبی‌پوشان لندنی به طور مرتب است. دستمزد فعلی این بازیکن 150 هزار پوند در هفته است.


ویدیو مرتبط :
غواصی کاپیتان چلسی - جان تری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید یک ساله قرارداد جان تری با چلسی


کاپیتان باشگاه چلسی قراردادش را به مدت یک سال تمدید کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدافع کهنه‌کار آبی‌های لندن که در طول فصل صحبت‌های زیادی درباره رفتنش از چلسی به گوش می‌رسید، بالاخره قرارداد خود را تمدید کرد.

جان تری که در هر 4 قهرمانی چلسی در لیگ برتر حضور داشته، در این فصل صلابت گذشته را نداشت و شایعات زیادی مبنی بر جدایی‌اش از باشگاه در پایان فصل به گوش می‌رسید. البته واکنش منفی هواداران نسبت به جدایی تری، مسئولان چلسی را مجاب کرد که یک سال دیگر هم از این مدافع باتجربه استفاده کنند.