ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قدردانی به سبک باشگاه انگلیسی +عکس




اخبار ورزشی - قدردانی به سبک باشگاه انگلیسی +عکس

باشگاه وستهام برای هوادار گریان و خانواده‌اش جایگاه ویژه‎ای برای مسابقه بعدی این تیم در نظر گرفت.

تیم فوتبال وستهام روز یکشنبه در چارچوب دور سوم رقابتهای جام حذفی انگلستان با پنج گل مغلوب ناتینگهام فارست شد.

تصاویر تلویزیونی در جریان بازی چهره هوادار کودکی را نشان دادند که به سختی می‌گریست.

بر پایه گزارش دیلی میل، مسئولان باشگاه وستهام با دیدن این تصویر به این هوادار و خانواده‌اش برای دیدار بعدی این تیم در جایگاه ویژه مدیران بلیت رایگان ارائه کرده‌اند. باشگاه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: باخت یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست برای همه دشوار بود به ویژه برای آن هوادار جوان.

در ادامه این بیانیه آمده است: همه در باشگاه وستهام در ناراحتی این هوادار جوان سهیم هستند. همچنین ممنونیم از شمار بسیاری از هواداران که به ناتینگهام سفر کردند. برای قدردانی از وی برای سفر به این شهر، کادر مدیریت، مربیگری و کاپیتان تیم علاقمند است تا از این بازیکن جوان و خانواده‌اش دعوت کند تا این شانس را داشته باشد این بازی را به همراه خانواده‌اش از جایگاه مدیران به نظاره بنشیند.

 

اخبار,اخبارورزشی,دور سوم رقابتهای جام حذفی انگلستان

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
مبارزه به سبک بچه ها (باشگاه مبارزان هچیرود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس یادگاری علی دایی با رییس تقلبی باشگاه انگلیسی!



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

در عصر ارتباطات، کار چندان مشکلی نیست که از سوی یک باشگاه اروپایی دعوتنامه دریافت کنی، سری به این باشگاه بزنی و چند عکس یادگاری هم در ورزشگاه اختصاصی همان تیم بیندازی و البته منتشرش کنی!

 

پیش‌تر محمد رویانیان و حالا علی دایی. رویانیان به باشگاه میلان رفت و پیراهنی را از گالیانی دریافت کرد که رویش نوشته شده بود: «محمد رویانیان». او عکس دیدارش با نایب رییس باشگاه میلان را رسانه‌ای کرد و البته بعدها توانست قرارداد بازی پیشکسوتان پرسپولیس – میلان را امضا کند و پای مالدینی، باره‌سی، گتوزو و سایر پیشکسوتان اسم و رسم‌دار میلان را به ورزشگاه آزادی باز کند.

 

حالا دایی چند روزی است که به انگلیس سفر کرده، به باشگاه استوک سیتی سری زده و از امکانات این تیم بازدید کرده است. در مورد حضور دایی در انگلیس اخبار متفاوتی شنیده می‌شود. گروهی هدف او را از این سفر حضور در کلاس‌های مربیگری عنوان می‌کنند. فرضیه‌ای که نمی‌تواند چندان صحیح باشد.

 

گروهی دیگر حضور او را در راستای دعوتنامه باشگاه استوک سیتی می‌دانند و البته اینکه رییس این باشگاه خواسته که آقای گل فوتبال جهان را از نزدیک ببیند! اتفاقی که باز هم نمی‌تواند چندان واقعیت داشته باشد.

 

اما کنجکاوی‌ها در نهایت جواب داد تا دلیل حضور دایی در انگلیس مشخص شود. سرمربی سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، قراردادی با شرکت Beswicks امضا و به دعوت همین کمپانی هم به انگلیس سفر کرده است. این شرکت در بخش نقل و انتقال بازیکنان فوتبال و البته تدارک بازی‌های دوستانه فعالیت می‌کند.

 

از دایی که نوع همکاری‌اش با این شرکت مبهم است و البته قابل پیگیری، دیروز عکس‌هایی منتشر شده بود که در شرح آن از اعطای پیراهن شماره 10 استوک سیتی توسط رییس این باشگاه به علی دایی پرده برداشته است!

 

حتی عکس اعطای این پیراهن هم با بازدید پرشمار مردم مواجه شده. دایی هم که عادت دارد اخبار غیرواقعی را خیلی زود تکذیب ‌کند حرفی درباره این عکس و شرحش نزده که این نشان‌دهنده تاییدیه خبر ملاقاتش با رییس استوک سیتی است!

 

نکته اصلی ماجرا اما قلابی بودن رییس باشگاه استوک سیتی در عکسی است که کنار علی دایی ایستاده و منتشر شده است. رییس باشگاه استوک سیتی پیترکوتس نام دارد. یک پیرمرد 77 ساله که سال‌هاست در این سمت فعالیت می‌کند.

 

در عکس اما نشانی از پیرمرد 77 ساله نیست. در عکسی که توسط رسانه‌ها و با عنوان ملاقات دایی با رییس باشگاه استوک سیتی منتشر شده، مردی حدود 60- 50 ساله مشاهده می‌شود که یکی از اعضای شرکت Beswicks است همان شرکتی که زمینه حضور دایی در انگلیس را فراهم کرده و مقدمات بازدید او از باشگاه استوک را فراهم آورده است.

 

فرد حاضر در عکس تیم بیلی نام دارد که در شرکت Beswicks فعالیت می‌کند. رسانه‌ها در حالی عکس این مرد را به عنوان رییس استوک سیتی و هنگام اعطای پیراهن شماره 10 به علی دایی منتشر کرده‌اند که نه تنها او رییس باشگاه استوک نیست که هیچ سمتی در این باشگاه ندارد.

 

نکته جالب‌تر اما مردمی هستند که تصور می‌کنند دایی با رییس باشگاه استوک دیدار کرده و طرف مقابل حسابی تحویلش گرفته است.

 

حضور در باشگاهی چون استوک کار چندان سختی نیست به خصوص درج نام‌تان پشت پیراهن این تیم. کافی است پولی بدهید، پیراهنی بخرید و نام‌تان را بگویید تا پشت پیراهن درج شود! اگر خواستید می‌توانید امتحان کنید و البته مثل دایی با رییس قلابی باشگاه عکس بگیرید.

 


اخبار ورزشی - ایران