ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قدرت نمایی شیاطین سرخ در لیگ اروپا


دیدار تیم های منچستریونایتد و میتیلند لحظاتی پیش با نتیجه خاتمه 5-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید تا یونایتدها نیز مجوز صعود به یک هشتم لیگ اروپا را کسب کنند.

ورزش سه: دیدار تیم های منچستریونایتد و میتیلند لحظاتی پیش با نتیجه خاتمه 5-1 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید تا یونایتدها نیز مجوز صعود به یک هشتم لیگ اروپا را کسب کنند.

یونایتدها در الدترافورد میزبان تیم ناشناخته دانمارکی میتیلند بودند؛ در حالیکه بازی رفت را در زمین این حریف با نتیجه 2-1 واگذار کرده بودند. شیاطین سرخ برای صعود به حداقل یک برد 1 گله نیازمند بودند. بدشانسی فان خال قبل از شروع بازی رخ داد؛ زمانیکه مارسیال هنگام کردن مصدوم شد و این بازی را از دست داد.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد با این حال در سی دقیقه ابتدایی بازی نتوانست فرصت 100 درصد گلزنی خلق کند و در عوض این میتیلند بود که در یک غافلگیری به گل دست یافت. دقیقه 28، سیستو که در بازی رفت نیز به یونایتد گل زده بود پس از جا گذاشتن بلیند و کریک، با ضریه ای دقیق و زیبا، رومرو را مغلوب کرد و میتیلند را 1-0 پیش انداخت.

4 دقیقه بعد یونایتد به گل تساوی دست یافت. دیپای روی همکاری وارلا و ماتا صاحب توپ شد و  اقدام به شوتزنی کرد اما توپ پس از برخورد به بودوروف به درون دروازه راه یافت تا با یک گل به خودی، یونایتد بازی را به تساوی بکشاند.

یونایتد بر فشار حملات خود افزود و دقیقه 43 روی تکل خشن رومر و سرنگون شدن هررا درون محوطه جریمه، صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد. ماتا پشت این پنالتی قرار گرفت و آن را از دست داد تا اندرسون، دروازه بان میتیلند، ستاره بازی در نیمه اول لقب بگیرد. در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

منچستر یونایتد در نیمه دوم برای زدن گل دوم و برابر کردن نتیجه در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با انگیزه بالا وارد زمین شد و دقیقه 50 روی حرکت عالی دیپای می توانست به هدف خود برسد اما هررا قدر پاس دیپای را ندانست تا یک فرصت بسیار خوب از دست یونایتد برود.

فشار یونایتد سرانجام دقیقه 63 جواب داد. سانتر ناموفق وارلا به ماتا رسید و پاس رو به عقب این بازیکن را مهاجم جوان یونایتد "راشفورد" به گل تبدیل کرد تا این بازیکن به رویای خود که گلزنی برای یونایتد بود دست یابد. راشفورد به دلیل مصدومیت مارسیال فرصت بازی پیدا کرده بود و توانست گره کار را برای شیاطین سرخ باز کند.

یونایتد که همچنان فشار روی دروازه میتیلند را حفظ کرده بود، دقیقه 75 به گل سوم خود نیز دست یافت و زننده این گل بازهم راشفورد بود. یک و دوی خوب وارلا و ماتا در نهایت منجر به ارسال پاسی عالی برای راشفورد شد و این بازیکن جوان هم کار را تمام کرد تا یونایتد 3-1 پیش بیفتد.
یونایتد با زدن گل چهارم در دقیقه 87 خیال هوادارانش را راحت کرد. هررا موفق شد پنالتی دوم یونایتد در این بازی را به گل تبدیل کرده و حساب کار را 4-1 کند.

2 دقیقه پس از گل چهارم، رومر با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و بلافاصله یونایتد گل پنجم را نیز به ثمر رساند. دیپای روی پاس روخو موفق شد گل پنجم را به ثبت رسانده و برتری شیاطین سرخ را پررنگ تر کند.

در نهایت این بازی با نتیجه 5-1 به سود یونایتد به اتمام رسید تا شیاطین سرخ با برتری 6-3 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابند.


ویدیو مرتبط :
توقف شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تداوم تیره‌روزی نماینده ژرمن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا / شیاطین سرخ در خانه سوانسی باختند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وردربرمن موفق شد در هفته سوم بوندس لیگا مونشن گلادباخ را شکست دهد تا تیره‌روزی‌های نماینده ژرمن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد.

تیم‌های وردربرمن و بورسیا مونشن گلادباخ آخرین دیدار هفته سوم بوندس لیگا را برگزار کردند که برمنی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز شدند.

برمن با این برد 4 امتیازی شد و تا حدودی به وضعیت خود در لیگ آلمان سر و سامان داد و از قعرنشینی فاصله گرفتغ اما گلادباخ که در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت، سومین باخت متوالی خود را کسب کرد تا بدون امتیاز در قعر بوندس لیگا قرار داشته باشد.

-------------------------------

فان خال به قولش عمل نکرد/ شیاطین سرخ در خانه سوانسی باختند

 

در ادامه هفته چهارم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در خانه سوانسی به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

لوئیس فان خال که پیش از این بازی عنوان کرده بود که هواداران منچستر پیشرفت تیمش را از این بازی خواهند دید، نتوانست به قولش عمل کند و اولین باخت این فصل را تجربه کرد.

تک گل شیاطین را خوان ماتا در دقیقه 48 به ثمر رساند و باعث شد این تیم از میزبانش پیش بیفتد اما در نیمه دوم ورق برگشت و آیه و گومیس در 5 دقیقه (دقایق 61 و 66) دو گل به ثمر رساندند تا سوانسی پیروزی این نبرد لقب بگیرد.

در دیگر دیدار برگزار شده ساوتهمپتون با سه گل نوریچ را درهم کوبید.


اخبار ورزشی - فارس