ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاضی: از پدیده و تراکتور پیشنهاد دارم


بازیکن فصل قبل استقلال می گوید از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد.

خبرآنلاین: محمد قاضی مهاجم فصل قبل استقلال در آستانه بازگشت به اصفهان قرار دارد.خودش این موضوع را کتمان نمی کند و می گوید:« از اصفهان پیشنهاد دارم اما هنوز چیزی مشخص نیست.»از قاضی که قراردادش با استقلال به اتمام رسیده است سوال کردیم این تیم ذوب آهن است؟ که او گفت:«ذوب آهن تیم قبلی من بوده و هنوز هم این تیم را دوست دارم،اما باز هم می گویم که چیزی مشخص نیست.»

یعنی پیشنهاد از ذوب آهن تا این اندازه جدی است؟

من قبلا با خود آقای آذری در این باره حرف زده ام.اینکه می گویم قبلا در طول فصل بود.مشکلاتی برایم در استقلال پیش آمده بود که می خواستم از این تیم جدا شوم.اما یک سری اتفاق ها باعث شد تا این انتقال انجام نشود.

حالا چطور؟هنوز هم از این تیم پیشنهاد داری؟

من قراردادی با استقلال ندارم.این را هم بگویم که از دو تیم تراکتورسازی و پدیده هم پیشنهاد دارم.کتمان نمی کنم از اصفهان هم با من تماس گرفته اند.

ذوب آهن؟

از اصفهان.

یعنی ممکن است به سپاهان هم بروی؟

فعلا تصمیمی نگرفته ام و دارم استراحت می کنم.

بازگشت منصور ابراهیم زاده به اصفهان چقدر روی تصمیمی که می گیری تاثیر دارد.

از شنیدن این خبر خوشحال شدم.منصور خان بهتر است به اصفهان برگردد.اگر این اتفاق بیفتد که خوشحال می شوم.

تیم ملی و ....

من برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.


ویدیو مرتبط :
تراکتور سازی ۰-۱ پدیده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تیموریان به پیشنهاد سپاهان، تراکتور و پدیده



اخبار,اخبار ورزشی,آندرانیک تیموریان


 اخبار ورزشی -  واکنش تیموریان به پیشنهاد سپاهان، تراکتور و پدیده

مدیربرنامه های هافبک استقلال گفت: «سپاهان، تراکتورسازی و پدیده برای ما پیغام نفرستاده است.»

  سرژیک تیموریان در خصوص انتشار خبری مبنی بر پیغام تراکتور، سپاهان و پدیده برای آندرانیک تیموریان که اعلام کرده اند، رضایت نامه ات را خودت از استقلال بگیر، اظهار داشت: «مگر هر خبری که بیرون می آید و هر ادعایی که می شود، من باید آنرا تکذیب کنم؟ آندو بازیکن استقلال است و فعلا تا پایان نیم فصل کاملا وضعیتش مشخص است زیرا باید یکی، 2 بازی دیگر برای این تیم انجام دهد.»

وی ادامه داد: «هیچ باشگاهی برای آندو پیغام ارسال نکرده و فقط نمی خواهم در مورد این 3 باشگاه که نامشان به وسط آمده است، صحبت کنم. این شایعات برای آندو در سال های اخیر زیاد وجود داشته اما او وضعیتش در استقلال خوب است.»

 اخبار ورزشی  - کاپ