ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمی یک گام دیگر به جردن باروز نزدیک شد


آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران به دومین برد خود در رقابت های قهرمانی جهان دست یافت.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در جریان است، علیرضا قاسمی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دومین مبارزه به مصاف اوگنی ندالکو از مولداوی رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 4 به برتری برسد.

قاسمی پیش از این حریفی از ایتالیا را شکست داده بود و در دور بعد با گرجستان مسابقه خواهد داد. او در صورت پیروزی، در کشتی چهارم به مصاف جردن باروز آزادکار مطرح آمریکایی و دارنده 2 مدال طلای جهان و یک طلای المپیک خواهد رفت.

پیش از این حسن رحیمی با 2 برد راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و پرویز هادی نیز در سنگین وزن به علت غیبت شیماروف بلاروس،برنده کشتی نام گرفت.

حسن یزدانی نیز پس از استراحت در دور نخست به مصاف یانگ جانگ از کره جنوبی خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
کشتی جردن باروز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علیرضا قاسمی: باید جردن باروز را مهار کنم


آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی با بیان این که از آمادگی بدنی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی برخوردار است، گفت: خودم را برای رویارویی با هر شرایطی آماده کرده‌ام.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا قاسمی آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه حضور در مسابقات جهانی کشتی آزاد آمریکا، اظها‌ر کرد: شرایط خوبی دارم و پس از برگزاری چهار اردوی سخت و پر فشار کم کم فشارها بر بدن‌هایمان را کاهش دادیم و وارد مرحله ریکاوری شدیم. در حال‌ حاضر نیز لحظه شماری می‌کنم تا مسابقات آغاز شود و برای کشورم مبارزه کنم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی در ادامه افزود: پس از حضور در مسابقات اوپن در ر‌قا‌بتهای انتخابی شرکت کردم و بعد از آن در تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کردم و توانستم اعتماد مربیان را به خود جلب کنم. هم مربیان من را قبول دارند و من هم امیدوار هستم که با کمک آنها و تلاش خودم بتوانم بهترین نتیجه‌ را بگیرم. این فرصت را سخت به دست آوردم و نمی‌خواهم آن را به راحتی از دست دهم. امیدوارم که خدا کمک کند تا بتوانم نتیجه‌خوبی را کسب کنم.

وی درباره مصاف با بهترین‌های دنیا در مسابقات جهانی، ا‌دا‌مه‌ داد: مطمئنا با کمک مربیان می‌توانم مبارزه خوبی با حریفانم داشته باشم. ان‌شا‌ء‌الله بتوانم ضمن رسیدن به مدال سهمیه حضور در ر‌قا‌بتهای المپیک را نیز به دست بیاورم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ‌ملی درباره مصاف احتمالی با جردن باروز قهرمان آمریکایی، ا‌ضافه‌ کرد‌: جردن باروز و حریف روس مهم‌تر‌ین ر‌قبا‌ی من هستند اما من خودم را آماده رویارویی با هر شرایطی کرده‌ام. کشتی‌های باروز را دیده‌ام و مربیان به من گفته‌اند که می توانی مقابل او خوب کشتی بگیری. من به دنبال خوب کار کردن هستم و همه توانم را در مبارزه به کار می گیرم.

وی خاطر‌ نشان کرد: باید به باروز زیاد نزدیک شوم، چرا که اگر از او فاصله بگیرم او کار خودش را می‌کند. در کشتی مقابل او باید مهارش کنم و نگذارم کارش را انجام دهد. این که من را نمی‌شناسند برای من یک پوئن است و امیدوارم بتوانم ان‌شا‌ء‌الله از این وضعیت به بهترین شکل استفاده کنم.