ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمی: برای قهرمانی به آمریکا میرویم


آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی گفت: با آمادگی خوب برای پنجمین قهرمانی به آمریکا می‌رویم.

خبرگزاری تسنیم: کمیل قاسمی درباره شرایطش برای حضور در جام جهانی کشتی آزاد اظهار داشت: تمرینات خوبی را در این مدت انجام داده‌ایم و به آمادگی نسبی برای حضور در جام جهانی رسیده‌ایم، البته در شرایط اوج آمادگی نیستیم اما با آمادگی خوب برای پنجمین قهرمانی به آمریکا می‌رویم.

آزادکار وزن 125 کیلوگرم درباره حریفان ایران در جام جهانی گفت: شرایط امسال سخت‌تر است چرا که تیم‌ها با آمادگی و ترکیب قدرتمندتری در جام جهانی شرکت کرده‌اند، ما هم تلاش می‌کنیم موفق شویم.

دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان درباره حضورش در المپیک برزیل گفت: انشالله اگر صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک شوم تلاش می‌کنم مدال خوش‌رنگ‌تری نسبت به المپیک لندن کسب کنم.


ویدیو مرتبط :
مهندس سعید قاسمی(به کجا داریم میرویم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران همچنان در رده چهاردهم/ آمریکا به قهرمانی نزدیک شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

المپیک 2012 - لندن

ایران همچنان در رده چهاردهم/ آمریکا به قهرمانی نزدیک شد

خبرگزاری فارس: در پایان شب چهاردهم المپیک 2012 لندن کاروان ورزش ایران همچنان در رده چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها باقی ماند. 

روند مدال آوری ورزشکاران ایران در روز چهاردهم مسابقات المپیک 2012 لندن همچنان ادامه پیدا کرد و به لطف مدال نقره صادق گودرزی در کشتی آزاد تعداد مدال های کاروان ورزش ایران دو رقمی شد و به عدد 10 رسید.

با این حال کشورمان پس از کسب دهمین مدال خود از المپیک 2012 لندن (4 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز) مانند دو روز گذشته همچنان در رده چهاردهم جدول توزیع مدال‌ها باقی ماند.

در صدر جدول نیز آمریکا در روزهای پایانی فاصله خود را با چین بیشتر کرد تا پس از اینکه چین به لطف میزبانی المپیک 2008 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد؛ آمریکا پس از یک دوره وقفه دوباره به قهرمانی المپیک برسد.

بریتانیای میزبان نیز همچنان جایگاه خود در رتبه سوم جدول حفظ کرد تا بخت‌های روسیه برای تکرار رتبه سومی المپیک پکن کمرنگ‌تر شود. آرژانتین هم اولین مدال طلای خود را در تکواندو کسب کرد.

در پایان رقابت‌های روز دوازدهم المپیک 2012 لندن 82 کشور صاحب مدال شده‌اند که از این تعداد 48 کشور به مدال طلا رسیدند تا 5 کشور نسبت به روز گذشته به کشورهای کسب کننده مدال طلا اضافه شوند.

 

*جدول رده بندی مدال های المیپک 2012 لندن در پایان روز چهاردهم:

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب