ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمی‌نژاد از سد جودوکار تاجیکستان گذشت


امیر قاسمی‌نژاد نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی جودو با شکست نماینده تاجیکستان کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که در دومین روز از این رقابت‌ها، امیر قاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در دوم با نماینده تاجیکستان روبرو شد و توانست بر حریفش غلبه کند.

قاسمی‌نژاد مرحله بعدی باید به مصاف برنده لبنان و چین برود.

حریف بعدی قاسمی‌نژاد یک جودوکار برزیل الاصلی است که ماه گذشته در مسابقات قهرمانی جهان مقابل او شکست خورده بود.

امروز در وزن 73- کیلوگرم سعید مولایی در دور اول نماینده کویت را در زمان 3 دقیقه و 31 ثانیه ضربه فنی کرد و به دور دوم راه یافت. وی دور دوم باید با نماینده ژاپن مبارزه خواهد کند.

احسان بهرامیان روز گذشته در وزن 60 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده کره جنوبی از دور رقابت‌ها حذف شد.


ویدیو مرتبط :
کنسرت تاجیکستان - شجریان، قاسمی، تبریزی زاده و خلج ۲

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بایرن مونیخ از سد هرتابرلین گذشت/ چارلتون در حضور ۱۷ دقیقه‌ای قوچان نژاد شکست خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بایرن مونیخ از سد هرتابرلین گذشت/ تساوی پرگل مونشن گلادباخ

صدرنشین بلامنازع رقابتهای فوتبال بوندس لیگا در هفته چهاردهم این مسابقات از سد هرتابرلین گذشت تا سیزدهمین برد خود را در این فصل کسب کند.

هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال بوندس لیگای آلمان عصر امروز شنبه ادامه یافت که در مهمترین بازی برگزار شده تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای هرتابرلین بود که رویارویی این دو تیم با برتری ۲ بر صفر شاگردان گواردیولا به پایان رسید. توماس مولر (۳۴) و کینگزلی کومان (۴۱) زننده گل‌های بایرن بودند.

بایرن مونیخ با این برد تعداد پیروزی‌های خود را در این فصل به عدد ۱۳ رساند. این تیم با ۴۰ امتیاز با اقتدار صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد.

نتایج دیدارهای برگزار شده شرح زیر است:

* وردربرمن یک - هامبورگ ۳
* بایرن مونیخ ۲ - هرتابرلین صفر
* هانوفر ۴ - اینگول اشتاد صفر
* هوفن هایم ۳ - مونشن گلادباخ ۳
* ماینتس ۲ - فرانکفورت یک

 

چارلتون در حضور ۱۷ دقیقه‌ای قوچان نژاد شکست خورد

هفته هجدهم رقابتهای لیگ قهرمانی فوتبال انگلیس عصر امروز شنبه ادامه یافت که در یکی از دیدارها تیم چارلتون در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ایپسویچ تاون رفت و شکست سنگین ۳ بر صفر را متحمل شد.

 گل های تیم ایپسویچ را در این دیدار داریل مورفی (۲۸ و ۶۸) و فردی سیرز (۴۵) به ثمر رساندند. رضا قوچان‌نژاد مهاجم ایرانی چارلتون در دقیقه ۷۳ به جای ماکینوک به میدان رفت و تنها ۱۷ دقیقه فرصت بازی داشت. چارلتون با ۱۶ امتیاز کماکان در رده بیستم جدول باقی ماند.


اخبار ورزشی - مهر