ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاسمپور: باید به کی‌روش احترام بگذاریم


پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش سرمربی تیم ملی است و موفقیت وی موفقیت فوتبال کشورمان را در پی خواهد داشت، پس باید به او احترام گذاشت.

خبرگزاری میزان: ابراهیم قاسمپور با اشاره به اینکه انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال دور از ذهن نبود اظهار داشت: تاج سالیان زیادی است که در فوتبال حضور دارد و در فدراسیون فوتبال در سمت‌ها مختلفی حضور داشته و فردی باتجربه محسوب می‌شود.

وی افزود: به نظر من تاج می‌تواند رئیس فدراسیون موفقی باشد، اما برای اینکه چنین اتفاقی رخ دهد وی باید به دنبال رفع چالش‌های موجود در فوتبال کشورمان باشد، چالش‌های مثل کمبود امکانات، بی‌برنامگی، عدم حضور بخش خصوص، مشکلات لیگ بر‌تر و... از جمله مواردی است که باعث شده فوتبال ایران نتواند در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره نحوه تعامل تاج با کی‌روش یادآور شد: امکاناتی که کی‌روش می‌خواهد کاملا طبیعی است چون او یک مربی حرفه‌ای است و باید به وی احترام لازم گذاشته شود.‌‌ همان زمان که به کی‌روش اعتراض می‌کردم اعتقاد داشتم باید خواسته‌های منطقی این مربی برآورده شود. چون کی‌روش سرمربی تیم ملی است و موفقیت وی موفقیت فوتبال کشورمان را در پی خواهد داشت.

وی افزود: تاج می‌تواند با ایجاد ماکانات مناسب و همچنین برگزاری اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند زمینه را برای آمادگی بهتر تیم ملی برای صعود به جام جهانی مهیا کند.

قاسمپور در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه تاج نباید به دنبال رابطه بازی باشد تصریح کرد: امیدوارم تاج از نیروهایی استفاده کند که تخصص و تجربه لازم را برای فعالیت در فدراسیون فوتبال داشته باشند. متاسفانه در ورزش کشورمان به هر کسی که مسئولیتی سپرده می‌شود سعی می‌کند اقوام و آشناهای خود را سرکار بیاورد، امیدوارم حداقل تاج اینگونه نباشد.


ویدیو مرتبط :
به حق هم احترام بگذاریم !!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش: احترام رسانه‌ها و ملی پوشان باید متقابل باشد/ برنامه تیم ملی مشخص است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امیدوارم مشکل قوچان‌زاده برطرف شود

کی‌روش: احترام رسانه‌ها و ملی پوشان باید متقابل باشد/ برنامه تیم ملی مشخص است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه برنامه‌های ما در مسیر جام جهانی 2014 مشخص است.

کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران در پایان تمرین تیم ملی در آکادمی فوتبال گفت: تیم ملی بامداد فردا ایران را برای حضور در اردوی اردن ترک می‌کند؛ قبل از دیدار برابر لبنان با تیم اردن یک دیدار دوستانه برگزار می‌کنیم. 2 بازیکن مصدوم داریم که نمی‌توانند ما را همراهی کنند. خسروی حیدری و اشکان دژاگه که به تازگی مصدوم شده‌اند نمی‌توانند ما را در بازی برابر لبنان همراهی کنند به همین خاطر کریم انصاری‌فرد را به اردو دعوت کردیم.

وی افزود: اردوی ما به طور رسمی از فردا آغاز می‌شود؛ 5 سپتامبر در یک دیدار دوستانه با تیم اردن بازی می‌کنیم و 9 سپتامبر اردن را به سمت لبنان ترک می‌کنیم تا در 11 سپتامبر برای رویارویی با لبنان به میدان برویم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان با رسانه ها مصاحبه نمی‌کنند و این طور که گفته می‌شود خود او از این مسئله ناراضی است، اظهار داشت: از اینکه شما از مسائل داخلی اطلاع زیادی دارید شگفت زده شدم (با خنده) همان‌طور که می‌دانید واقعیت این است که بازیکنان آزادند هر تصمیمی که دوست دارند بگیرند و من به عنوان سرمربی به آنها احترام می‌گذارم. البته من نظر شخصی خودم را دارم، هیچ شکی نیست که در تیم ملی باید یک تفکر واحد وجود داشته باشد و من هم به خاطر همین وحدت تیمی به تصمیم بازیکنانم احترام می‌گذارم اما باید در یک جلسه نظر خودم را هم بیان کنم، بازیکنان همان‌طور که به رسانه‌ها احترام می‌گذارند باید احترام رسانه و بازیکن هم وجود داشته باشد.

وی افزود: بدون شک کسانی که بیشترین اهمیت را دارند هواداران هستند؛ نباید به آنها بی‌احترامی شود، اگر مشکل خاصی ایجاد شده باید صادقانه افرادی که این مشکل را ایجاد کردند معرفی شوند و شفاف‌سازی صورت بگیرد.

کی‌روش در مورد اینکه مشکل قوچان‌نژاد آیا حل شده و او می‌تواند تیم ملی را همراهی کند، تصریح کرد: به شکل جدی دنبال این موضوع هستیم و این مسئله را پیگیری می‌کنیم تا مجوز بازی کردن قوچان‌نژاد صادر شود؛ او در اردوی اردن به ما می‌پیوندند و امیدواریم مشکلش حل شود.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه آیا از امکانات تیم ملی راضی است گفت:‌همه چیز خوب پیش می‌رود خودم؛ شخصا به اردن سفر کردم تا از امکانات اردن و شرایط آن با خبر شوم برای سه ماه آینده دیدارهای دوستانه‌مان را مشخص کردیم و قبل از بازی با کره و ازبکستان در دیداری دوستانه به میدان می‌رویم. برنامه ما مشخص است و طبق پیش‌بینی جلو می‌رود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که تمامی بازیکنان را ببینیم، 2 تورنمنت در ماه اکتبر و تورنمنتی در اندونزی قرار است برگزار شود؛ اگر بشود بازیکنان زیر 23 سال و تیم ب ما در این بازی‌ها شرکت کنند خیلی خوب است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازیکنان جوان فرصت بازی کردن پیدا کنند. بازی‌های غرب آسیا هم در پیش است و صحبت کردیم کسانی که کمتر در تیم اصلی توانستند بازی کنند در این بازی‌ها بتوانند به میدان بروند./فارس