ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قاتل بارسلونا برای این تیم بازی خواهد کرد؟


زمزمه های بازگشت نولیتو به نیوکمپ شنیده می شود.

خبرآنلاین: زمزمه های بازگشت نولیتو به نیوکمپ شنیده می شود.

نولیتو نقش موثری در پیروزی درخشان سلتاویگو مقابل بارسا داشت. تیر اول سلتاویگو به پیکر بارسا توسط این بازیکن در دقیقه 26 بازی زده شد و این ادامه کار را برای بارسایی ها در بالائیدوس بسیار سخت کرد. نولیتوی اسپانیایی که سابقه بازی در بارسا را دارد، پیش از این هم در چندین بازی که در مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود، موجب اذیت و آزار خط دفاعی آنها شده بود.

قاتل بارسلونا برای این تیم بازی خواهد کرد؟

عملکرد فوق العاده او در بازی چهارشنبه شب بارسا و سلتا، باعث شده زمزمه های بازگشت او به نیوکمپ شنیده شود. بسیاری از خبرگزاری های اسپانیا از قطعی شدن این انتقال در ژانویه خبر دادند. درست وقتی که محرومیت بارسا از نقل و انتقالات تمام می شود. ارزش قرارداد احتمالی نولیتو و بارسلونا چیزی حدود 18 میلیون یورو اعلام شده است که البته این دستمزد قابل افزایش است.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی دو تیم بارسلونا و رءال مادرید 4=3 به نفع بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمس: در شان تیم ملی نیست با بارسلونا بازی كند



 

 

 

شمس: در شان تیم ملی نیست با بارسلونا بازی كند

 

استفاده از معصومی خواسته جامعه فوتسال است

شمس: در شان تیم ملی نیست با بارسلونا بازی كند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی با بارسلونا با من هماهنگ نشده و در شان تیم ملی ایران نیست که با یک تیم باشگاهی بازی کند.

حسین شمس در مورد دیدار با بارسلونا عنوان کرد: این مسابقه با من هماهنگ نشده و در شان تیم ملی نیست که با یک تیم باشگاهی بازی کند.

سرمربی تیم ملی در مورد صحبت اخیر رئیس کمیته فوتسال مبنی بر عدم امکان انتخاب بابک معصومی به عنوان سرپرست تیم ملی اظهار داشت: جامعه فوتسال این توقع را دارد که از معصومی حمایت شود تا او از مشکلات مالی خلاصی پیدا کند ولی متاسفانه در این زمینه مقاومت‌هایی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: من در این مورد بالای تخت معصومی با سعیدلو رئیس سازمان تربیت‌بدنی صحبت کردم. حتی اگر موافقت کنند او به کادر فنی تیم ملی اضافه شود، باز هم خوب است اما احتمال دارد بگویند تعداد مربیان‌تان زیاد است و در مسافرت‌ها باید از تعداد آنها کاست. ما در حال حاضر پستی به عنوان سرپرستی تیم ملی خالی داریم و می‌توان از معصومی در این سمت استفاده کرد.