ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قابل توجه همه پرسپولیسی ها؛ رویانیان، کاشانی، کریمی، دایی، استیلی و بازیکنان؛ مسببان اصلی وضعیت افتضاح پرسپولیس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قابل توجه همه پرسپولیسی ها؛

رویانیان، کاشانی، کریمی، دایی، استیلی و بازیکنان؛ مسببان اصلی وضعیت افتضاح پرسپولیس

نکات مطرح شده توسط اهالی فوتبال و هواداران باشگاه پرسپولیس می تواند کمک شایانی به روند کاری این تیم در فصل آینده کند. اگر مدیران این باشگاه و مسئولان ورزش کشور به دیدگاه های کارشناسی مردم فوتبالدوست ...

 

با پایان هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور و برگزاری آخرین دیدار آسیایی تیم فوتبال پرسپولیس، فصل یازدهم لیگ برتر برای سرخپوشان پایتخت به پایان می رسد تا کابوس تلخ ناکامی های این تیم نیز به اتمام رسد.

 

به گزارش «شفاف» همانگونه که بسیاری از مدیران، بازیکنان و مربیان فوتبالی برای احقاق حق خود مردم را بهترین قاضی برای انتخاب درست و غلط معرفی می کنند، سایت شفاف نیز برای مشخص شدن مسببان اصلی ناکامی های پرسپولیس در فصل جاری، طی یک نظر خواهی، آرای مردم فوتبالدوست را جمع آوری کرد که طی آن 2 مدیر غیر فوتبالی این فصل پرسپولیس، مربیان سابق این تیم، کاپیتان فعلی و بازیکنان اصلی ترین مقصران ناکامی های پرسپولیس در فصل جاری لقب گرفتند.

 

نکات مطرح شده توسط اهالی فوتبال و هواداران باشگاه پرسپولیس می تواند کمک شایانی به روند کاری این تیم در فصل آینده کند. اگر مدیران این باشگاه و مسئولان ورزش کشور به دیدگاه های کارشناسی مردم فوتبالدوست احترام قائل شوند، یقینا سال آینده پرسپولیس در جایگاهی خواهد ایستاد که شایسته میلیون ها هوادار این تیم باشد. در ذیل بخشی از نظرات کاربران شفاف به صورت جداگانه انتشار یافته که می تواند برای هر یک از مسببان اصلی ناکامی پرسپولیس جالب توجه باشد.

 

رویانیان:

-    باسلام ،من معتقدم تا زمانی که یک مدیریت منطقی ومناسب ومتخصص در پرسپولیس مسلط نشود واین تیم بزرگ وپرطرفدار از باند بازی وسیاسی بازی وفامیل پروری مقامات دولتی خلاص نشود وتا زمانی که آقای خنذانیان ...(کفاشیان)در راس فوتبالند از این بدترش را همخواهیم دید.

-    کجا دنیا دید یک نفر هم مدیر عامل باشه هم مدیرسوخت هم رئیس راهنمایی و رانندگی و ...به قول قدیمیها:مردکاری،زن کاری تا بگردد روزگاری

-    مقصر اصلی مدیریت نااشنای رویانیان با فوتبال اینجا را با نیروی انتظامی اشتبا ه گفتند ایشنا باید بروند دنبال سیاست همون بلای در سوخت برسرمردم اوردن سراین باشگاه مردمی دارن میارند بهتراست ایشان بروند دنبال همون سیاست نابش باتشکر یک هودار

-    رو ی کار آمد یک مدیر غیر فوتبالی

-    تارویانیان غیر فوتبالی هست وضع همین است

-    رویانیان مقصر است

-    دخالتهای بی جای رویانیان و علی پروین

-    پلیسی شدن پرسپولیس

-    رویانیان . اگه ما نظامیان را در ورزش نخواهیم باید چه کسی رو ببینیم؟

-    مدیریت ناکار آمد رویانیان و داد و بیداد های الکی و عوام فریبی ایشان تنها دلیل ناکامی های پرسپولیس بوده است

-    اقای رویانیان خودت رو واسه فحش خوردن تو اولین بازی لیگ آینده آماده کن

-    علت اصلی سیاسی کاری آقایان است که یک نظامی سراپا ... را مدیر عامل محبوب ترین تیم ایران می کنند

-    رویانیان چه به فوتبال اصلا ایشان ریشه اش کجاست وچطور سراز فوتبال درآورد

 

کاشانی:

- باسلام خدمت دوستان به نظر من دلایل نا كامی یكی بازیكنان دوم اختلاف دایی با آقای كاشانی و حواشی آن

برکناری علی دایی

-    مقصر اصلی حبیب کاشانی. خدا ازش نگذره

-    مقصر اصلی این فجایع فقط و فقط و فقط حبیب کاشانی

-    مقصر اصلی فقط و فقط کاشانی است که با آن سناریوی اول فصل چیزی جز خراب کردن دایی در سر نداشت ولی خواست خدا بود که خودش خراب شد.

-    دعوای کاشانی ودایی که باعث شد تیم خوب بسته نشود . همه تیمها درحال یارگیری بودند دایی وکاشانی دعوا میکردند .

-    کاشانی + استیلی

-    لجبازی كاشانی با دایی فقط همین

-    مدیریت افتضاح کاشانی. آخه دنیزلی یا حتی استیلی چیکار میتونستن بکنن وقتی تیم رو یکی دیگه بسته(علی دایی)ترکیب تیم اصلا خوب نبود.

-    رفیق بازی استیلی و کاشانی

 

علی کریمی:

- علی كریمی و استیلی و مهدوی كیا و لیدرهای هوادار این باند كه پارسال استیل آذین را فرستادند دسته اول امسال نوبت پرسپولیس بود ولی موفق نشدند.

- علل ناکامی پرسپولیس = دخالتها و دست اندازی های علی پروین ، علی کریمی و ...

- نتایج اخیر هم را که آقای کریمی تیم را با یک مصاحبه به حاشیه برد و سپس ادای غیرت رو تو زمین در میاره !

- علی كریمی عامل بی نظمی و شكستن حرمت مربی

- علی کریمی به دلیل بردن تیم به حاشیه.

- علی كریمی = بازیكن سالاری => فوتبال علی اصغری

- علی کریمی که با باند بازی وحرمت شکنی مربی تیم را به حاشیه برد.و بعد با پول کاری کرد که او را تشویق کنند .

- علی كریمی معضل تیم و باعث بی نظمی و بی انظباطی تیمی شده

- همین. كرمی تو استیل آذین هم حاشیه درست كرد و رفت هرجا كریمی باشه همینه . جز انیكه خود علی كریمی هم مربی باشه و هم بازیكن

- علی رغم میل باطنیم باید بگم تزریق بی دلیل بحران در تیم توسط علی کریمی ! اون هم بعد از یه مساوی که هنوز صدر گروه بودیم.

- مصاحبه های تیم خراب کن علی کریمی

 

دایی:

-    تمام تقصیر داییه که اول فصل با میام و نمیام تیم رو برد تو حاشیه و فصلی که همه بازیکن خوب میگرفتن تمام انرژی پرسپولیس صرف بازیهای آقای دایی شد

-    دخالتهای بی جای رویانیان و علی پروین

-    دایی و دایی و باز هم دایی

-    دعوای کاشانی ودایی که باعث شد تیم خوب بسته نشود . همه تیمها درحال یارگیری بودند دایی وکاشانی دعوا میکردند .

استیلی:

-    انتخاب استیلی و روی کار آمدنش از روی رفاقت با کاشانی و عدم جذب بازیکنان شاخص توسط مدیر وقت ضمنا تنها مرد تیم علی کریمی است

-    اینكه تیم رفاقتی استیلی كاشانی خوب بسته نشده و بازیكنان مسن در این تیم كارایی لازم را نداشتند

-    کاشانی + استیلی

-    رفیق بازی استیلی و کاشانی

-    بد بسته شدن تیم توسط استیلی /سطح فنی بسیار پایین استیلی

-   

بازیکنان:

- علت ناکامی دروغ.دزدی.خیانت.عدم مدیریت.گردنکشی بازیگران.مفت خوری بازیگران.و.....جواب این --- جوانان بی گناه ملت ایران عزیزوکی بایدبده که دنبال اینهاوبه عشق وطن به ورزشگاهها میاند.

- بازیکنان مخصوصا دروازه بان، که به شکل عجیبی دچار افسردگی شدن

- خرید بازیكنانی كه فوتبالشان تمام شده و سال گذشته نیز عامل سقوط استیل آذین به لیگ یك شده بودند

- طرفی بازیکن سالاری هم تو پرسپولیس زیاد شده و بازیکن ها زیر تمرینات سخت نمی رنند بهمین دلیل تو مسابقات کم می آرند

- بازیکنان بی انگیزه و پیر و فرتوت

- مشکل گشاد بودن پیراهن پرسپولیس برای تن تعدادی از بازیکنان این تیم است که باید فوراً آنرا از تن دربیاورند .

- وجود بازیکنایی امثال محمد نوری و غلام رضایی که برای برگشت علی دایی همه کار دارن میکنن

- مشکل از انتخاب بازیکنانی است که سن بالایی دارند مثل آقای کریمی، مهدوی کیا، نصرتی، بادامکی، هاشمیان و خیلی های دیگر

- همچنین پول مفت بیت المال به بازیکنان ثروتمند وبی انگیزه

 

علی پروین:

- دست اندازی های علی پروین

- دخالتهای بی جای رویانیان و علی پروین

- همچنین دخالت افرادی همچون پروین كه در سال های اخیر هیچ كارنامه روشنی در فوتبال نداشته اند.

- مقصر اصلی اصلی اصلی علی پروینه./شفاف


ویدیو مرتبط :
دانلود کلیپ مصاحبه جنجالی علی دایی علیه رویانیان-تو رفتنی هستی،امثال دایی و کریمی می مانند.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: لیست بازیکنان و برنامه دایی برای پرسپولیس آماده است/پروین:رویانیان و دایی را حمایت می‌کنم



رویانیان,فوتبال ایران,برنامه دایی برای پرسپولیس

رویانیان: لیست بازیکنان و برنامه دایی برای پرسپولیس آماده است/ ۱۰ درصد کمتر از استقلال بودجه می‌خواهم

محمد رویانیان پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ابتدا باید از محمد مایلی‌کهن مربی بزرگ و پیشکسوت پرسپولیس تشکر می‌کنم. از ابراهیم‌زاده که سه سال مربی اخلاق شد و در دنیا شهرت خوبی دارد و همچنین حمید درخشان که یک پرسپولیسی واقعی است تشکر می‌کنم. ما سرمربی را براساس مطالعات و نظرسنجی‌های مختلف انجام دادیم و بر این اساس علی دایی سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد بود.

وی ادامه داد: من با اینکه تلفنی موافقت زنجانی مالک باشگاه راه‌آهن را جلب کرده بودم اما قبل از آنکه به جلسه بیایم خدمت ایشان رسیدم تا با ایشان اتمام حجت کنم و موافقت او را برای حضور دایی در پرسپولیس جلب کنم. بنابر این علی دایی با رای قاطع اعضای هیئت مدیره و همکاری علی پروین سرمربی پرسپولیس شد.

رویانیان در مورد اینکه رئیسی‌کیا در شبکه خبر مخالف حضور دایی در پرسپولیس بوده،‌ اظهار داشت: از شبکه خبر ممنونم که شکاف ایجاد کرد. برنامه و لیست بازیکنان موردنظر دایی برای پرسپولیس آماده است.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه چقدر بودجه برای فصل آینده خواهد داشت، گفت: هر چقدر بودجه استقلال است من 10 درصد کمتر می‌خواهم و نصف بودجه سپاهان را برای باشگاه پرسپولیس می‌گذارم.

رویانیان در مورد علت غیبت علی پروین در این جلسه گفت: پروین با من کاملا هماهنگ بود و مشکلی نداشت. ایشان تلفنی با من و مالکی صحبت کرد و گفت مراسمی دارم که دیر می‌رسم که به او گفتیم اشکالی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه مالکی و رئیسی‌کیا در شبکه خبر صحبت‌های دیگری را مطرح کردند با عصبانیت گفت: من قرارداد می‌بندم من برنامه‌ها را هماهنگ می‌کنم نه تلویزیون. شبکه خبر باید خبر دهد نه اینکه فتنه ایجاد کند. شما دعوا ایجاد می‌کنید. این کار شما برخلاف فرمایش مقام معظم رهبری است. شما این مسئله را رعایت نمی‌کنید. کاری غیراخلاقی کردید که مدیران عامل را روبروی هم قرار دادید.

وی ادامه داد: مگر من در مورد علی دایی حرف زدم؟ شما از من خواستید که صحبت کنم من هم به احترام شما ایستادم پس بروید با مالکی حرف بزنید.

علی پروین,فوتبال ایران

پروین: به جلسه نرفتم تا شاگردانم را علیه من بسیج نکنند/ رویانیان و دایی را حمایت می‌کنم

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: به نظر من هر چند گزینه‌ای که رویانیان برای پست سرمربیگری پرسپولیس انتخاب کرد بچه‌های بسیار خوب و شاگردان ممتاز ما بودند و پرسپولیس همیشه به آنها افتخار می‌کند.

وی افزود: همه می‌دانند که باید یک سرمربی را انتخاب کرد و همین موضوع کار رویانیان، هیئت مدیره و حتی کمیته فنی را سخت کرده بود چون هر چهارتا خوب و قلدر بودند و لیاقت سرمربیگری داشتند.

پروین در خصوص غیبتش در خصوص جلسه امروز نیز گفت: خیلی خوب شد که این سؤال را پرسیدید امروز به جلسه نرفتم چون می‌دانستم یک نفر انتخاب می‌شود و فردا پس فردا برخی دوستان شاگردانم را  علیه من بسیج نکنند و بگویند که پروین تو را خط زد و کنار زد.

وی افزود: آنهایی که باید بدانند می‌دانند منظور من چیست به همین دلیل امروز من در جلسه حضور پیدا نکردم اما مطمئن باشید هر کس که سرمربی می‌شد حمایتش می‌کردم.

پروین یادآور شد: الان هم با قدرت از رویانیان و دایی حمایت می‌کنم. کارنامه آقای دایی مشخص است و او بچه خوشفکر و فوتبال بلدی است ضمن تبریک به دایی امیدوارم مایلی‌کهن درخشان، ابراهیم زاده و حتی پیروانی هم در آینده موفق باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها می‌گویند شما از یک نفر خاص در رأی‌هایتان حمایت کردید گفت: دنبال این حرف‌ها نمی‌روم می‌بینید که برخی اوقات هر چی دلشان می‌خواهند می‌نویسند اما من زیاد پیگیری نمی‌کنم.

بعضی‌ها دوست دارند از زبان من یا علیه من کارهایی انجام دهند اما من فردی نیستم که جواب شاگردهایم را بدهم و یا بخواهم رودرروی کسی بایستم امروز هم اگر می‌آمدم همین بچه‌ها و شاگردهایم را علیه من شیر می‌کردند که متاسفانه این کار الان دیده می‌شود ما به جای حاشیه باید به فوتبالمان از لحاظ فنی کمک کنیم تا به جام جهانی برویم.

پروین در پایان در خصوص شرایط تیم ملی نیز گفت: کارمان برای رفتن به جام جهانی سخت است اما انشاء‌الله این هم از پس کار سخت بربیاییم ای کاش کی‌روش روی نام رحمتی خط قرمز نمی‌کشید. اما این اتفاق افتاده و من باز هم برای کی‌روش و تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم./خبر گزاری فارس