ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قابل توجه مارکا و آاس؛ تصویری از حرکت بی شرمانه بازیکنان بارسا



 

 

قابل توجه مارکا و آاس؛ تصویری از حرکت بی شرمانه بازیکنان بارسا

 

جدای از هر پیامد بد اخلاقی که حرکات بازیکنان پرسپولیس در بر داشت، سوءاستفاده رسانه های غربی در نوع خود قابل توجه بود.

به گزارش جام نیوز به نقل از فردا، برخی رسانه های خبری دنیای فوتبال و شبکه های اجتماعی جهان طی هفته گذشته، موضوع رفتار غیر ورزشی شیث رضایی و محمد نصرتی را به عنوان خبر اول خود درج کردند تا به نوعی در کنار حرکت تخریبی علیه ایران، فساد های اخلاقی بازیکنان خود را نیز لاپوشانی کنند.

این رفتار غیرحرفه ای روزنامه هایی چون مارکا و آاس از یک سو و سایت یاهو از سوی دیگر در شرایطی صورت گرفت که فوتبال اروپا، بارها و بارها چنین صحنه هایی را تجربه کرده و هیچ گاه به انتشار تصاویر آن اقدام نکرده است. تصویر زیر نیز نمونه ای از اقدامات غیر اخلاقی بازیکنان اسپانیایی است.

دو پایگاه خبری معتبر آاس و مارکا با انتشار خبر محرومیت نصرتی و شیث از حضور در ورزشگاه را در صدر اخبار خود قرار دادند. بسیاری از رسانه های دیگر هم با انتشار این خبر از برخورد مقامات فوتبال ایران با حرکت بازیکنان پرسپولیس نوشتند.

آاس از تعلیق این دو بازیکن نوشت و فیلم آن صحنه را از شبکه 3 تلویزیون ایران، در اختیار کاربرانش گذاشت تا این لحظه دردناک را تماشا کنند. سایت مارکا هم با اشاره به اتفاقی که در زمین رخ داده، تصویرش را منتشر کرد.

یاهو نیز در حالی به انتشار اخبار و تصاویر دیدار تیم های پیروزی و داماش پرداخت که در گزارش منتشر شده حرفی از اقدام انجام شده توسط شیث و نصرتی زده نشده و فقط به محرومیت و تعلیق دو بازیکن ایرانی اشاره کرده است.

این در حالی است که واقعیت فوتبال ایران چیزی به جز این را در بردارد. هرچند غالبا در فوتبال ایران شاهد رفتارهای ناشایستی از سوی بازیکنان هستیم اما طی سال های اخیر صحنه های عبرت آموز دیگری هم وجود داشته که هیچ یک از رسانه های ورزشی جهان، به این شکل به آنها نپرداخته اند.

به عنوان مثال سال گذشته جایزه اول بازی جوانمردانه سال 2010 ورزش جهان به امین متوسل‌زاده مهاجم تیم فوتبال باشگاه راه‌آهن اهدا شد. متوسل زاده که به واسطه رفتار جوانمردانه‌اش دربازی دو فصل گذشته تیم‌های مقاومت‌سپاسی و استیل‌آذین کاندیدای دریافت جایزه بازی جوانمردانه سال 2010 جهان شده‌ بود این جایزه را دریافت کرد.

کسب این مقام توسط یک بازیکن ایرانی نه تنها در هیچ کدام از رسانه های فوتبال جهان منتشر نشد، بلکه اغلب سایت ها و روزنامه های ورزشی کشور نیز به اندازه لازم به آن نپرداختند تا حرکت شیث و نصرتی به عنوان چهره فوتبال ایران در دنیا محسوب شود.

بنابراین گزارش آنچه در هفته گذشته بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار گرفت، انتشار تصاویر این دو بازیکن در رسانه های خبری جهان بود که بی شک سوء استفاده و حرکت تخریبی رسانه های خارجی علیه ایران را در بر داشت.

 

قابل توجه مارکا و آاس؛ تصویری از حرکت بی شرمانه بازیکنان بارسا


ویدیو مرتبط :
یک حرکت تیمی فوق العاده از بازیکنان بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویری از فراری بارسا نشان در خیابان های ابوظبی



 

تصویری از فراری بارسا نشان در خیابان های ابوظبی

 

یک هوادار بارسا علاقه مندی اش را به این تیم این طور نشان داد.

در حالی که تنها چند روز به گرندپری فرمول یک در ابوظبی باقی است، یک هوادار بارسا در این شهر فراری مدل 458 خود را با تزئینی متفاوت به معرض نمایش گذاشت.

این هوادار دو آتشه عکسی دسته جمعی از بازیکنان کاتالانی را در دو سمت و آرم بزرگ این باشگاه را در جلوی ماشین قرار داد.