ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قائمی: تیم‎های مرحله بعد خطرناک هستند


دریافت‎کننده تیم ملی والیبال ایران پس از صعود به مرحله دوم رقابتهای جهانی گفت تمام تیم‎هایی که ایران قرار است در مرحله بعدی با آنها رو به رو شود، خطرناک هستند.

خبرگزاری مهر: تیم ایران یکشنبه با نتیجه 3 بر صفر (25 بر 17، 25 بر 22، 25 بر 14) مقابل پورتوریکو در سالن کراکو شهر کراکو در لهستان به برتری رسید و به عنوان تیم دوم گروه D پشت سر فرانسه راهی مرحله دوم رقابتها شد.

فرهاد قائمی گفتگویی را با سایت برگزاری رقابتها انجام داده که به این شرح است:

* ایران در بازی با پورتوریکو به سادگی برنده شد. آیا از عملکرد تیم خوشحالی؟

- واقعا از نتایجی که به دست آوردیم خوشحالم. ما خیلی خوب تورنمنت را آغاز کردیم و می‎خواستیم که رقابتهای این مرحله در کراکو را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

* در مرحله بعد شما با چهار تیم برتر گروه A بازی خواهید کرد. آیا بعضی از حریفان آینده خود را نسبت به دیگران خطرناک‎تر می‎بینید؟

- همه تیم‎های گروه A قوی و جنگنده هستند. ما باید با حداکثر توانمان مقابل این تیم بازی کنیم.

* خیلی از بازی ها در گروه شما برعکس گروه A بیش از سه ست طول کشید. آیا به طور کامل به لحاظ بدنی آماده بازی در این سطح با حریفانی هستید که از نظر بدنی از شما کمتر خسته‎اند؟

- ما برای این رقابتها به سختی خودمان را آماده کردیم و اکنون به لحاظ بدنی آمادگی خیلی خوبی داریم. اعتقادی ندارم که بازی‎های طولانی مدت در گروه ما تاثیر برجسته‎ای بر روی آمادگی بدنی تیم ما در مرحله بعد داشته باشد.

* بازی های بعدی شما در لودز و بیگاس برگزار می‎شود. و این یعنی پایان حضور شما در کراکو. آیا فرصت داشتید شهر را بگردید؟

- واقعا ما این فرصت را نداشتیم تا شهر را ببینیم و فقط خیابان‎های حد فاصل هتل و محل مسابقات را می‎دیدیم. کراکو شهر زیبایی است و مهم تر از آن اینکه به نظر می‌رسد مردم این شهر عاشق والیبال هستند. به همین دلیل است که من فکر می‎کنم بین شهرهای ایران و کراکو مشابهت‎هایی وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
مرحله چهارم – فیلم جدید ورزش های خطرناک ردبول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره‌ی تیم‌های مرحله‌ی ‌نهایی قهرمانان اروپا



 

 

چهره‌ی تیم‌های مرحله‌ی ‌نهایی قهرمانان اروپا

چهره‌ی تیم‌های مرحله‌ی ‌نهایی قهرمانان اروپا مشخص شد

با انجام دیدارهای برگشت مرحله‌ی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا چهره 5 تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

مرحله‌ی برگشت دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان چهارشنبه شب برگزار شد و تیم های آژاکس، تاتنهام، اوسر، کپنهاگن و زیلینا به دور نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

در مهم ترین دیدارهای برگزار شده تاتنهام شکست 3 بر دو دیدار رفت مقابل یانگ بویز سوئیس را جبران کرد و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله بعدی راه یافت.

در دیگر دیدار برگزار شده، آژاکس آمستردام با نتیجه 2 بر یک از سد دیناموکیف گذشت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

کپنهاگن دانمارک که دیدار رفت را با نتیجه 2 بر یک به روزنبرگ نروژ واگذار کرده بود با یک گل حریف خود را شکست داد و به دلیل قانون گل زده در خانه حریف پس از چندین سال دانمارک را در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا صاحب نماینده کرد.

اوسر فرانسه در زمین خود با دو گل زنیت روسیه را از پیش رو برداشت و در مجموع با پیروزی 3 بر صفر راهی دور بعد شد.

زیلینای اسلواکی هم با نتیجه یک بر صفر میهمان خود اسپارتاپراگ را از پیش رو برداشت. دیدار رفت دو تیم هم با پیروزی 2 بر صفر نماینده اسلواکی به پایان رسیده بود.

به این ترتیب در پایان مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 10 تیم تاتنهام، زیلینا، آژاکس آمستردام، اوسر فرانسه، کپنهاگن دانمارک، بازل سوئیس، براخای پرتغال، وردربرمن آلمان، پارتیزان بلگراد و نماینده رژیم صهیونیستی به دور نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

مرحله نهایی این رقابت ها در 8 گروه 4 تیمی برگزار می شود.