ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

قائمی: تیم‌ها مقابل ما انگیزه زیادی دارند


دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان گفت: اگر ما دلمان را به پیش بینی‌ها خوش کنیم، مطمئن باشید به جایی نمی‌رسیم.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، شب گذشته از 2 مسیر وین و مسکو راهی لهستان شد. فرهاد قائمی، دریافت کننده گنبدی تیم ملی والیبال ایران در آخرین تمرین تیم ملی در مورد آماده‌سازی تیم ملی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما تمام تلاش خودمان را کردیم که به بهترین شرایط ممکن برسیم.

قائمی ادامه داد: ما در بازی‌های دوستانه با آمریکا، نکات زیادی یاد گرفتیم چون آمریکا واقعا تیم خوب و قدرتمندی است. امیدوارم که دیدارهای تدارکاتی ما مقابل آمریکا و سختی‌هایی که تحمل کردیم در مسابقات قهرمانی جهان که پیش رو داریم، مثمر ثمر باشد.

بازیکن شماره 5 تیم ملی ایران درباره 3 شکست و یک پیروزی ایران مقابل آمریکا گفت: در بازی‌های تدارکاتی، برد و باخت به هیج عنوان اهمیت ندارد. ما در آمریکا در دوران بدنسازی سنگینی بودیم و هر روز صبح حدود 3 ساعت تمرین می‌کردیم به همین خاطر نوسان داشتیم و که آن هم طبیعی بود. نکته مهم در این بین هدف ما بود که جای تحسین دارد.

بازیکن فصل آینده پیکان تهران درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی جهان نیز خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان یک تورنمنت بلند مدت است که تیم‌های خوبی در آن حاضر هستند. همه آنها با آمادگی کامل به لهستان می‎‌آیند و مقابل ما انگیزه مضاعفی برای بازی دارند. امیدوارم ما هم بتوانیم انگیزه‌های قبلی خود را حفظ کنیم و به راهمان ادامه دهیم.

قائمی معتقد است که نتایج تیم ملی در لهستان به هیچ وجه  قابل پیش بینی نیست. وی گفت: در ورزش چیزی قابل پیش‌بینی نیست و اگر ما دلمان را به این پیش‌بینی‌ها خوش کنیم مطمئن باشید به جایی نمی‌رسیم. هر تیم در مسابقات قهرمانی جهان، شرایط خاص خودش را دارد و ما در این مسابقات با توجه به توصیه‌های کادر فنی به میدان می‌رویم.

فرهاد قائمی در پایان گفت: مصدویت کمرم کاملا برطرف شده و بدون مشکل در لهستان برای تیم ملی بازی می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
ناصر محمدخانی: خودم در تیم منتخب پرسپولیس زیادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعداوی: تیم ملی با همین روند و انگیزه موفق می‌شود



 

 

 

سعداوی: تیم ملی با همین روند و انگیزه موفق می‌شود

 

استفاده از بازیکنان جوان می‌تواند به تیم کمک کند

سعداوی: تیم ملی با همین روند و انگیزه موفق می‌شود

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: اگر تیم ملی با همین روند و انگیزه به کار خود ادامه دهد می‌تواند موفق شود.

نعیم سعداوی درباره بازی ایران و کره شمالی اظهار داشت: تیم ملی نسبت به کره شمالی با استرس کمتری بازی کرد. ایران بیشتر از هر چیزی به دنبال حفظ نتیجه و ضد حمله بود و به خوبی هم به هدف خود رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که می توان ایران را مدعی اول قهرمانی دانست، گفت: شرایط بازی ها متفاوت و در مراحل بعدی کار سخت تر است. اگر تیم ملی با همین روند و انگیزه ادامه دهد می تواند موفق باشد.

سعداوی تصریح کرد: در این دو بازی تیم ملی را هماهنگ ندیدم. با وجودی که وارد چنین مسابقاتی شدیم هنوز مربیان ترکیب ثابت تیم ملی را نشناخته اند و این همه تغییر در ترکیب نشان دهنده همین موضوع است و توجیه سرماخوردگی بازیکنان نمی تواند دلیل محکمی برای این همه تغییر باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی ادامه داد: در مرحله بعدی شرایط متفاوت تری خواهیم داشت. در بازی با کره شمالی آنها صاحب چندین موقعیت خوب شدند. ایران در این دو بازی که با پیروزی پشت سر گذاشته تفاوت چندانی با حریفانش نداشته و تازه سازماندهی آنها بهتر از ما هم بوده است. تیمی می تواند مدعای قهرمانی درجه اول باشد که با حریفان خود فاصله داشته باشد.

سعداوی در مورد اینکه بهتر است در محرله بعدی با چه تیمی بازی داشته باشیم، گفت: استرالیا بهتر از کره جنوبی است. من تیم کره را قوی تر از استرالیا دیدم. البته همین که ایران هم توانسته با 6 امتیاز به مرحله بعدی صعود کند نشان می دهد که تیم خوبی هستیم و باید روی ما حساب باز کنند.

مربی تیم فولاد خوزستان در این باره که قطبی می خواهد مقابل امارات از بازیکنان ذخیره استفاده کند، اظهار داشت: به چنین کاری اعتقاد ندارم. تیمی که مصمم است نباید چندان در ترکیب خود دست ببرد. سال 1996 یادم است که به جز بازی اول در سایر دیدارها تا پایان مسابقات تغییری در ترکیب نداشتیم.

سعداوی استفاده از جوانان در ترکیب تیم ملی را نشانه شجاعت دانست و گفت: استفاده از جوانان می تواند به تیم ملی کمک کند. اگر به آرش افشین مثل کریم انصاری فرد اعتماد شود این بازیکن می تواند پدیده شود.