ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیورنتینا صدر جدول را از اینتر پس گرفت


فیورنتینا با برتری در زمین سامپدوریا بار دیگر به صدر جدول رقابت های لیگ ایتالیا صعود کرد.

خبرگزاری ایسنا: در هفته دوازدهم رقابت های لیگ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در آن تیم های ناپولی و فیورنتینا توانستند حریفان خود را شکست دهند.

در اولین بازی ناپولی در شبی که گونسالو هیگواین توانست دویستمین گل دوران فوتبالش را به ثمر برساند با یک گل از سد اودینزه گذشت تا 3 امتیاز این دیدار به حساب فیروزه ای پوشان شهر ناپل برسد. ناپولی با حمایت هواداران خود در سن پایولو، با تک گل گونسالو هیگواین برنده بازی شد و 3 امتیاز حساس این بازی را تصاحب کرد. مهاجم آرژانتینی پاس رسیده را از زاویه بسته به زیبایی وارد دروازه مهمان کرد.

این دویستمین گل این مهاجم آرژانتینی بود که البته بیشتر گل های خود را در رئال ماردید به ثمر رسانده بود.

فیورنتینا که این فصل با هدایت سوسا سرمربی پرتغالی نتایج خوبی کسب کرده است در حالی برابر سامپدوریا به میدان رفت که ساعاتی قبل با پیروزی اینتر صدر را از دست داده بود و باید حتما به 3 امتیاز مسابقه می رسید تا بار دیگر به دلیل تفاضل گل بهتر به صدر جدول فوتبال ایتالیا برسد.

در نهایت بنفش پوشان شهر فلورانس با دو گلی که در این دیدار به صمر رساندند به خواسته خود که صعود به صدر بود رسیدند. ایلیچ در دقیقه 10 از روی نقظه پنالتی و کالینیچ در نیمه دوم گلزنان فیورنتینا بودند.


ویدیو مرتبط :
اینتر-فیورنتینا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینتر به صدر جدول برگشت


دوازدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خارج از خانه نراتزوری در خانه تورینو دنبال شد.

خبرگزاری تسنیم: در سومین بازی از هفته دوازدهم سری A ایتالیا، امروز (یکشنبه) اینتر در خانه تورینو با تک گل دقیقه 31 جفری کندوگبیا به پیروزی رسید تا 27 امتیازی شود و در صدر جدول قرار گرفت.

هفته دوازدهم سری A امروز با پنج بازی همزمان از ساعت 17:30 به وقت تهران دنبال می‌شود که در مهمترین آنها در بازی موسوم دربی دلاکاپیتاله، رم میزبان همشهری خود لاتزیو است. در دیگر بازی مهم امروز هم یوونتوس میهمان امپولی خواهد بود.

برنامه سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

فروزینونه - جنوا
پالرمو - کیه‌وو
ساسولو - کارپی

در آخرین بازی‌های امشب نیز از ساعت 20:30 ناپولی از اودینزه پذیرایی می‌کند و فیورنتینا هم از ساعت 23:15 میهمان سامپدوریا خواهد بود.

در جدول رده بندی پس از اینتر، فیورنتینا با 24 امتیاز و رم با 23 امتیاز و یک بازی کمتر دوم و سوم هستند.