ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فینالیستهای رقابتهای بدمینتون جام فجر


در ادامه مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر، بدمینتون بازان اتریش و چک به فینال انفرادی مردان رسیدند.

ایسنا: در دیدارهای مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر و در قسمت یک نفره مردان لوکا رابر از اتریش مقابل میلان لودیک از چک 2 بر صفر شکست خورد و دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین نیلوکا از سریلانکا و ابرنوسترر از اتریش برگزار شد که ابرنوسترر از اتریش توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و دیگر فینالیست رقابت های یکنفره شود.

لوکا رابر از اتریش و نیلوکا از سریلانکا به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.

همچنین بدمینتون بازان فیلیپین و مالزی به فینال دونفره مردان مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر رسیدند.

در پیکارهای مرحله نیمه نهایی اولین دیدار بین تیم های دونفره فیلیپین(اریس و مرادا) و فیلیپین(مگنای و ویواس) برگزار شد که در پایان تیم دونفره فیلیپین(اریس و مرادا) توانست با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به پیروزی دست یافته و راهی مرحله فینال شود.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی بین فیلیپین(کایانان و پانتینگ) و مالزی( آن هنگ و هونگ هنگ) برگزار شد که تیم مالزی( آن هنگ و هونگ هنگ) توانست حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و دیگر فینالیست رقابت های دونفره شود.

دو تیم دونفره فیلیپین(مگنای و ویواس) و فیلیپین(کایانان و پانتینگ) به مقام سوم مشترک این دوره از رقابت ها دست یافتند.

دیدار فینال رقابت های دونفره مردان عصر یکشنبه 26 بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر با شرکت بدمینتون بازان کشورهای فنلاند، ترکیه، روسیه، بلغارستان، سریلانکا، موریس، اسلواکی، فیلیپین، ایتالیا، اتریش، اسلوونی، ترکمنستان،افغانستان، آذربایجان، چک، ایسلند، مالزی، ارمنستان، پاکستان، اندونزی، عراق، نیجریه و ایران(143 ورزشکار مرد و زن) در روزهای 23 تا 26 بهمن ماه جاری در تهران سالن اختصاصی فدراسیون بدمینتون و با جوایز 15 هزار دلاری برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
مسابقات بدمینتون جام فجر 1390

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضورکی روش در کنفرانس آنالیز رقابتهای جام ملتها



 

حضورکی روش در کنفرانس آنالیز رقابتهای جام ملتها

 

فریدون معینی و کارلوس کیروش در کنفرانس آنالیز رقابت های جام ملت های آسیا 2011 شرکت می کنند.

معینی به عنوان مدیر فنی فدراسیون و کیروش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در کنفرانس آنالیز رقابت های جام ملت های آسیا 2011 دعوت شده اند.

این کنفرانس از 28 تا 30 نوامبر برابر با 7 تا 10 آذر در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار خواهد شد. در این کنفرانس مدیران فنی فدراسیون ها و سرمربیان تیم های ملی ژاپن، استرالیا، کره شمالی، ازبکستان، قطر، اردن، ایران، عراق، چین، بحرین، سوریه، کره جنوبی، امارات، کویت، عربستان سعودی، هند، عمان، تایلند، یمن و ویتنام شرکت دارند.

در این دعوت نامه آمده است حضور مدیران فنی فدراسیون ها در این کنفرانس الزامی است و اگر سرمربیان تیم های ملی به دلایلی نمی توانند حضور پیدا کنند باید یکی از دستیاران سرمربی در این کنفرانس شرکت کند.

در این کنفرانس مباحثی همچون توسعه فوتبال در آسیا زیر نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا و هدف گذاری در این باره برای برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا، مرور کارنامه مربیان تیم های ملی در رقابت های جام ملت های آسیا و بحث و بررسی درباره موارد فنی، تاکتیکی و تکنیکی و بررسی توسعه فوتبال در کشورهای آسیایی و تقابل تیم ها با یکدیگر نگاهی به آینده، مواجهه با بحران در زمین و همچنین وجود اشتباهات داوری و تاثیر آن در شرایط روحی، روانی و تاکتیکی تیم، برگزاری کارگاه پزشکی برای مربیان به منظور آشنایی با مسائل پزشکی، توسعه فوتبال پایه در آسیا و بحث و بررسی درباره چگونگی استفاده هر چه بهتر از رده های سنی برای حضور بهترین بازیکنان در تیم های بزرگسال و بالا رفتن کیفیت فوتبال آسیا، پخش فیلم های آنالیز ویدئویی بازی های مرحله گروهی، مرحله یک چهارم، نیمه نهایی، فینال و رده بندی، مقایسه تیم ها در دوره های مختلف جام ملت ها و نگاهی به آینده، واکنش و بازخورد رسانه ای عملکرد تیم ها در جام ملت ها، بررسی فرم بازی ها و آنالیز تکنیکی و تاکتیکی، نگاه فنی به 4 تیم مرحله نیمه نهایی این رقابت ها (ژاپن – کره جنوبی – ازبکستان – استرالیا)، برگزاری کارگاه های بحث و بررسی سرمربیان و مدیران فنی و همچنین سرمربیان تیم های ملی، آشنایی با نحوه انتخاب داوران بازی ها، کارگاه های کنترل روانی بازیکنان برای مواجهه با داوری ، آشنایی با نحوه برخورد با موج های رسانه ای مثبت و منفی، برگزاری کارگاه آشنایی مربیان با مسائل مربوط به مصدومیت و نحوه درمان آنها، برگزاری کارگاه ورزش علمی مدرن و بکار گیری آن در فن مربیگری و بازیگردانی در زمین، نگاهی به رقابت های جام ملت های آسیا 2015 استرالیا و آشنایی با میزبانی استرالیا و زیر ساخت و ورزشگاه های این کشور اعم از زمین های تمرین، مسائل لوژستیک و هتل ها، نحوه گرفتن ویزا و برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری هر چه بهتر رقابت های جام ملت های آسیا 2015 در سیدنی مطرح خواهد شد.

این کارگاه توسط مسئولین بخش های مختلف فیفا و ای اف سی اعم از کمیته فنی و آنالیز، کمیته برگزاری، کمیته مربیان، کمیته فوتبال پایه، کمیته بازاریابی، کمیته روابط بین الملل، کمیته رسانه ای، کمیته پزشکی، کمیته عمران و زیرساخت، کمیته داوران و کمیته تشریفات برگزار خواهد شد.