ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلیپه ملو، خرید جدید اینترمیلان


بازیکن عمدتا ناکام برزیلی به جدیدترین هدف اینترمیلان تبدیل شده است.

خبرگزاری تسنیم: فیلیپه ملو، بازیکن سابق گالاتاسرای مورد توجه روبرتو مانچینی، سرمربی اینترمیلان قرار گرفته است.

این برزیلی 31 ساله که در دوران کوتاه بازی در سریA ، جایزه لوبیای طلایی(عنوانی برای ضعیف‌ترین بازیکن هر فصل لیگ ایتالیا) را به دست آورد و با گل به خودی در بازی یک‌چهارم‌نهایی جام‌جهانی 2010، موجب حذف برزیل مقابل هلند شد، بی‌میل نیست به یاد روزهای بازی برای گالاتاسرای بار دیگر شاگرد مانچینی شود.

گزارش‌ها از قرضی بودن قرارداد و قطعی شدن همکاری در صورت رضایت باشگاه در فصل اول حضور ملو حکایت دارد و برخی منابع هم ازمرد برزیلی به عنوان گزینه جایگزین ایمبولا، بازیکن مارسی نام می‌برند.


ویدیو مرتبط :
فیلیپه ملو،به اینتر خوش آمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك تاجر اندونزیایی اینترمیلان را خرید



اینترمیلان , باشگاه فوتبال اینترمیلان

یك تاجر اندونزیایی اینترمیلان را خرید

یك تاجر اندونزیایی ۷۰ درصد از سهام باشگاه فوتبال اینترمیلان ایتالیا را خرید.

به گزارش اسكای اسپورتس،اریك ثوهیر به دنبال خرید ۱۰۰ درصد سهام باشگاه اینترمیلان بود اما ماسیمو موراتی رییس این باشگاه در چندین ماه مذاكره ای كه با او داشت، با فروش كامل باشگاه به وی مخالفت می كرد.

با وجود این در نهایت دو طرف به توافق رسیدند كه ۷۰ درصد از سهام باشگاه به تاجر اندونزیایی فروخته شود.

موراتی بعد از امضای این توافقنامه به خبرنگاران گفت: اسناد امضا شده اند. نمی توانم احساسم را بیان كنم فقط تظاهر می كنم كه همه چیز عادی است. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد ولی اینترمیلان به دستان خوبی سپرده شده است.

وی كه از سال ۱۹۹۵ ریاست باشگاه اینترمیلان را بر عهده گرفته است همچنین از احتمال ماندن در این سمت خبر داد و گفت: باید ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

اینترمیلان در مدت حضور او موفق به كسب عنوان قهرمانی در پنج دوره رقابت های سری آ، چهار جام حذفی ایتالیا و یك لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شده است./ایرنا