ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: گل تماشایی سردار آزمون به عراق


مهاجم جوان تیم ملی ایران دومین گل ملی اش را به ثمر رساند. ورزش سه: سردار آزمون که سه روز قبل تولد 20 سالگی اش را جشن گرفت، در بازی مقابل عراق یک گل فوق العاده به ثمر رساند.

او به خوبی از مدافع حریف عبور کرد و با یک ضربه مطمئن دروازه عراق را باز کرد.

سردار که در جام جهانی جایی در تیم ملی ایران نداشت، حالا تبدیل به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش شده و مربی پرتغالی او را با خودش به استرالیا برده است.

آزمون که در بازی دوستانه تیم ملی مقابل کره جنوبی، توانسته بود اولین گل ملی اش را به بزند، حالا در چهارمین بازی ملی اش دومین گلش را به ثمر برساند.

قطعا آمادگی او و رضا قوچان نژاد یکی از بهترین اتفاقاتی است که کارلوس کی روش انتظار آن را می کشد.





برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دوربین مخفی ترکوندن سیب زمینی

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
فرار تماشایی سردار آزمون و باز کردن دروازه عراق+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: گل سردار آزمون در دیدار ایران - عراق


نیمه نخست دیدار تیم‌های ایران و عراق از مرحله یک چهار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید. تک گل ایران را سردار آزمون در دقیقه 24 به ثمر رساند.

خبر ورزشی: نیمه نخست دیدار تیم‌های ایران و عراق از مرحله یک چهار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با برتری یک بر صفر شاگردان کارلوس کی‌روش به پایان رسید. تک گل ایران را سردار آزمون در دقیقه 24 به ثمر رساند.