ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: کتک کاری در مسابقات بین المللی!


در مسابقات کوراش قهرمانی جهان ۲۰۱۵ ، برادر نوری زاده در حرکتی زشت و بی دلیل و البته غیر اخلاقی، حریف او را کتک زد.

صبح بخیر: در مسابقات کوراش قهرمانی جهان۲۰۱۵، بعد از پیروزی قاسم نوری زاده برابر حریف ازبکستانی، برادر نوری زاده در حرکتی زشت و بی دلیل و البته غیر اخلاقی، حریف او را کتک زد. این عمل ناپسند باعث تغییر رای داور و باخت قاسم نوری زاده شد.

قاسم نوری زاده کوراش کار لرستانی تا دقایق پایانی مسابقه از حریف ازبکستانی خود جلو بود اما با انجام این حرکت فوق العاده زشت از سوی برادرش، بنا بر رای داوران بازنده بازی شناخته شد و از راه یافتن به فینال باز ماند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
کتک کاری توسط برادر حریف در مسابقات بین المللی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک کاری عجیب میان معلم و شاگردان در چین (+فیلم)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رفتار و برخورد های شاگرد با معلم در همه نقاط یکسان نیست و حتی اگر نظام آموزشی یک کشور خوب و سازمان یافته باشد باز رویدادهایی مانند کتک زدن و تنبیه و رفتارهای نادرست با معلم و شاگرد روی می دهد.

تنبیه و برخورد غلط در همه نقاط رخی می دهد مهم برخورد با رویداد است. در یک حادثه و برخورد نادرست معلم و یا شاگرد تنها به دنبال مقصر و مجازات خاطی نباشیم و به دنبال رفع یک معضل و جلوگیری از تکرار آن باشیم.این حادثه در یک مدرسه در چین رخداده است.در فیلم نشان داده می شود که ابتدا معلم برخورد خشنی با یک دانش آموز انجام می دهد و گلوی اورا می گیرد،در مقابل دانش آموز و دوستانش معلم را کتک می زنند و این حادثه مکرر تکرار می شود.

 

 
اخبار حوادث - رویداد24