ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: کتک کاری داور بی‌اعصاب با تماشاگر!


تماشاچی با عبور از فنس ها به کنار زمین آمد و با داور درگیر شد. در همان لحظه گارد وارد زمین شد و تلاش کرد تا داور را از گزند تماشاچی حفظ کند.

العالم: تماشاچی با عبور از فنس ها به کنار زمین آمد و با داور درگیر شد. در همان لحظه گارد وارد زمین شد و تلاش کرد تا داور را از گزند تماشاچی حفظ کند.

داور فوتبال در ابتدا فقط به دفاع از خود پرداخت اما پس از آن که ماموران تماشاچی متخلف را دستگیر کردند، ظاهرا او چیزی گفت که این بار داور  کاملا از کوره به در رفت و تلاش کرد ضربه‌ای به تماشاچی وارد کند که با دخالت کمک داور و پلیس چهارم او را از صحنه دور کردند.



ویدیو مرتبط :
کتک کاری داور فوتبال با تماشاگر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک کاری عجیب میان معلم و شاگردان در چین (+فیلم)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رفتار و برخورد های شاگرد با معلم در همه نقاط یکسان نیست و حتی اگر نظام آموزشی یک کشور خوب و سازمان یافته باشد باز رویدادهایی مانند کتک زدن و تنبیه و رفتارهای نادرست با معلم و شاگرد روی می دهد.

تنبیه و برخورد غلط در همه نقاط رخی می دهد مهم برخورد با رویداد است. در یک حادثه و برخورد نادرست معلم و یا شاگرد تنها به دنبال مقصر و مجازات خاطی نباشیم و به دنبال رفع یک معضل و جلوگیری از تکرار آن باشیم.این حادثه در یک مدرسه در چین رخداده است.در فیلم نشان داده می شود که ابتدا معلم برخورد خشنی با یک دانش آموز انجام می دهد و گلوی اورا می گیرد،در مقابل دانش آموز و دوستانش معلم را کتک می زنند و این حادثه مکرر تکرار می شود.

 

 
اخبار حوادث - رویداد24