ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: سریع‌ترین گل جام ملت‌ها


مهاجم تیم ملی فوتبال امارات سریعترین گل رقابتهای جام ملت‌های آسیا را به ثمر رساند.

ورزش سه: علی مبخوت مهاجم تیم ملی فوتبال امارات سریع‌ترین گل رقابتهای جام ملت‌های آسیا را به ثمر رساند. این بازیکن در ثانیه 30 دیدار این تیم برابر بحرین از روی اشتباه مدافعان حریف استفاده کرد و دروازه بحرین را گشود. این سومین گل علی مبخوت در رقابتهای جام ملت‌های آسیا بوده است.


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فیلم: سریع‌ترین گل جام ملت‌ها

در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.


ویدیو مرتبط :
سریع ترین گل جام ملت های آسیا 2015؛ امارات 1-0 بحرین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رکورد دایی 4 سال دیگر تمدید می شود/ آقای گل تاریخ جام ملت های آسیا



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - رکورد دایی 4 سال دیگر تمدید می شود/ آقای گل تاریخ جام ملت های آسیا

علی دایی با 14 گل زده برترین گلزن تاریخ جام ملت های آسیاست.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که 20 روز دیگر به آغاز شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا باقی مانده است، انتظار نمی رود بازیکنی موفق به شکستن رکورد جاودانه علی دایی شود. دایی در 1996، 2000 و 2004 تیم ملی ایران را در این تورنمنت همراهی کرد و موفق به زدن 14 گل شد. او در اولین حضور خود با 8 گل آقای گل جام ملت های 1996 آسیا شد و در دو جام بعدی نیز در هر دوره 3 گل زد.


پس از دایی، لی دونگ کوک کره ای با 10 گل نفر دوم گلزنان تاریخ جام ملت های آسیا است و نائوهیرو تاکاهارا از ژاپن با 9 گل و جاسم الهویدی کویتی با 8 گل دیگر گلزنان برتر تاریخ جام ملت های آسیا هستند.


الکساندر گنریخ (ازبکستان) و یونس محمود (عراق) با 6 گل و کو جا چئول (کره جنوبی) و اسماعیل عبدالطیف (بحرین) با 5 گل تعقیب کنندگان دایی در این جدول هستند که بعید است در این دوره رکورد او شکسته شود و احتمالا او که از سال 1996 تاکنون برترین گلزن تاریخ این رقابت هاست، همچنان رکورددار باقی خواهد ماند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین