ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: حقیقی گلباران شد


علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی ایران شنبه شب در هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول پرتغال درون دروازه تیم فوتبال پنافیل به میدان رفت اما تیمش شکست سنگینی متحمل شد و او هم 6 بار دروازه اش باز شد.

خبرگزاری مهر: علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی ایران شنبه شب در هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول پرتغال درون دروازه تیم فوتبال پنافیل به میدان رفت اما تیمش شکست سنگینی متحمل شد و او هم 6 بار دروازه اش باز شد.



فیلم: حقیقی گلباران شد


ویدیو مرتبط :
مستند گلباران ( گلباران محل فاجعه پرواز 655 با حضور هنرمندان)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد آئیش بازیگر فیلم تازه مانی حقیقی شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فرهاد آئیش

فرهاد آییش به زودی با بازی در فیلم «50 کیلو آلبالو» مقابل دوربین مانی حقیقی می‌رود.

این بازیگر تئاتر و سینما، درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: قرار است در فیلم «50 کیلو آلبالو» کار تازه مانی حقیقی بازی کنم که فیلمبرداری آن از اوایل مهرماه آغاز می‌شود.

او درباره نقش خود در این فیلم توضیح داد: در این فیلم نقش پدر یکی از جوانان داستان را بازی می‌کنم که شخصیتی با نمک ، خونسرد و بامزه دارد.

آییش همچنین این روزها مشغول بازی در فیلم تازه کاظم راست‌گفتار با نام «آشوب» است که فیلمبرداری آن مدتی است آغاز شده است.

او درباره این فیلم نیز گفت: فیلم «آشوب» درباره مسائل سیاسی پیش از انقلاب است و فضای سیاسی آن دوره را از نگاه کارگردان بررسی می‌شود.

فرهاد آییش همچنین قصد دارد با همراهی همسرش مائده طهماسبی نمایش «مکبث» اثر مشهور شکسپیر را زمستان امسال در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد که پیش‌تولید این نمایش از اوایل مهرماه آغاز خواهد شد.

اخبار فرهنگی - ایسنا