ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: حضور رحمتی در باشگاه استقلال


رحمتی بعد از یک سال دوری بازهم به جمع آبی پوشان بازگشت.

 
 
 

صبح بخیر: رحمتی با عقد قراردادی یک ساله بعد از یک سال دوری بازهم به جمع آبی پوشان بازگشت.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.





ویدیو مرتبط :
حضور رحمتی در باشگاه استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل حضور رحمتی در باشگاه استقلال


دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال به خاطر ممنوع الخروج بودن به این باشگاه مراجعه کرد.

خبرگزاری مهر: سیدمهدی رحمتی که فصل چهاردهم رقابت های لیگ برتر را با تیم فوتبال پیکان سپری می کند، امروز یکشنبه به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال رفت تا نشستی با وی داشته باشد و شرایطش را بررسی کند.

رحمتی ضمن تایید برگزاری این نشست گفت: جلسه کوتاهی با آقای افشارزاده داشتم و در مورد مشکل مالیاتی که داشتم با ایشان صحبت کردم. من به خاطر این مشکل ممنوع الخروج شده ام و در این نشست خواستار پیگیری این موضوع شدم.

وی با تاکید بر اینکه قرار شد مشکلش حل شود از اظهار نظر در مورد استقلال و تیم ملی خودداری کرد و گفت: قصد مصاحبه در این مورد را ندارم و سرم به کار خودم است.