ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم توهین بوقچی پرسپولیس به بازیکنان در دست قدیمی های تیم!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

حواشی رخ داده در تمرین چند روز پیش پرسپولیس باعث ناراحتی برخی بازیکنان قدیمی این تیم شد.

 علی اکبر طاهری در صحبت با بازیکنان اعلام کرده بود به زودی 20 درصد از حقوق بازیکنان قدیمی و 15 درصد از مطالبات جوان ترها را پرداخت خواهد کرد اما در روزی که بازیکنان دست به اعتصاب زدند، به بازیکنان قدیمی 10 درصد پرداخت شد و جوان ترها تنها 5 درصد پول گرفتند.

 شنیده ها حاکی از آن است که یکی از بوقچی ها که این روزها سروصدای زیادی در فضای مجازی به وجود آورده علیه امید عالیشاه شعارهای تندی را سر داده و مقدمات دلخوری سرخپوشان جوان را فراهم کرده است.

 یکی دیگر از بوقچی ها که اتفاقا کارمند درفشی فر نیز هست در موقع بیرون رفتن بازیکنان از درفشی فر کنار در خروجی ایستاده و هواداران را تحریک می کرده که علیه بازیکنان شعار دهند. او حتی به هواداران می گفته برای تمسخر بازیکنان، برای آنهایی که در حال خروج هستند دست بزنند. وقتی یکی از تماشاگران اعلام می کند بازیکنان از این اقدام ناراحت می شوند، این کارمند درفشی فر با صدایی بلند به بازیکنان فحش بدی داده و می گوید همان کاری را انجام دهند که او گفته است!

جالب اینکه ویدئوی این صحبت ها به دست بازیکنان قدیمی پرسپولیس رسیده و آنها به سراغ این بوقچی می روند که این بوقچی طبق عادت همه بوقچی ها کل ماجرا را تکذیب می کند و خودش را فدایی بازیکنان و پرسپولیس معرفی می کند. در این لحظه این دو بازیکن قدیمی ویدئوی مورد نظر را به او نشان می دهند که باعث رنگ عوض کردن بوقچی مورد نظر می شود.

پس از رو شدن دست این دو بوقچی برای بازیکنان پرسپولیس، چند روزی است که آنها به تمرینات نمی روند و خبری از شعارهای طبقه بندی شده نیست.

یکی از این دو بوقچی پس از درگذشت هادی نوروزی نیز تلاش زیادی کرد تا جایی میان هواداران پیدا کند. او که به گفته بازیکنان و دوستان هادی نوروزی مشکل زیادی با کاپیتان فقید سرخپوشان داشت و چند بار علیه او شعارهای بدی سر داده بود، پس از درگذشت او به گونه ای رفتار می کند که گویی از صمیمی ترین دوستان هادی نوروزی است و به این طریق، لایک های فراوانی در اینستاگرام مال خود کرده و می کند.

سواستفاده های این بوقچی آنقدر ادامه داشته که صدای دوستان هادی را هم درآورده تا به این بوقچی گوشزد کنند که پیش از درگذشت هادی، او به همراه دیگر دوستانش، هادی و چند تن از مازندرانی های پرسپولیس را عامل نتیجه نگرفتن تیم معرفی می کردند و آنقدر علیه او شعار دادند تا کارش به بیمارستان بکشد و حالا درست نیست به این سرعت تغییر رنگ دهند.

به نظر می رسد با توجه به اتفاقات رخ داده در روز اعتصاب نصفه و نیمه بازیکنان و پخش ویدئوی مربوط به توهین یکی از این دو بوقچی به بازیکنان، جایگاه آنها در تیم حسابی متزلزل شود.

البته بوقچی ها می دانند چطور باید با تکذیب خود و رنگ عوض کردن در تیم های پرطرفدار باقی بمانند و گلیم شان را از آب بیرون بکشند اما باید دید بازیکنان پرسپولیس مانند قبل به آنها بها می دهند که همه جا همراه تیم باشند یا این بار، به خاطر اتفاقات پیش آمده، آنها را از تیم دور می کنند تا دیگر شاهد بروز حواشی این چنینی در تیم شان نباشند.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزشی


ویدیو مرتبط :
توهین سامان گوران به لوگو و بازیکنان پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كاپیتان تیم پرسپولیس: برای قهرمانی دیگر هیچ امتیازی را از دست نمی دهیم



 

 

كاپیتان تیم پرسپولیس: برای قهرمانی دیگر هیچ امتیازی را از دست نمی دهیم

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر دیگر هیچ امتیازی را در دور برگشت بازی ها از دست نخواهیم داد.

سپهر حیدری گفت: درنیم فصل اول لیگ برترامتیازهای زیادی را از دست دادیم،اما دراردوهای ترکیه و دبی بازیکنان به خود باوری رسیده اند و به همین خاطر در نیم فصل دوم بازی های خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به ناراحتی هوادران این تیم از نتایج کسب شده در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل اول هواداران خود را آزرده خاطر کردیم و اگر می‌خواهیم قهرمانی را به آنان هدیه کنیم نباید در دور برگشت هیچ امتیازی را از دست بدهیم.

وی در خصوص اردوهای ترکیه و دبی افزود: در اردوی ترکیه با تیم‌های بزرگی بازی کردیم و در تورنمنت شش جانبه دبی با تیم های مطرح اروپا بازی خواهیم کرد که در مقابل اسپارتابراگ جمهوری چک به پیروزی رسیدیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان ما در دو اردو ترکیه و دبی تجربیات خوبی کسب کردند و با فوتبال سطح اول اروپا از نزدیک آشنا شدند و فوتبال ایران را به رخ آنان کشیدند.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس برای موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی و جام باشگاههای آسیا باید بتوانند در هر بازی با 11 بازیکن دفاع و حمله کنند.

وی در خصوص بازی دوشنبه شب مقابل زنیت سن پترزبورگ گفت: این تیم بسیار قدرتی و توانمند است و برای پیروزی باید جلوی حملات آنان را گرفت و سپس با سرعت دادن به بازی آن ها را شکست داد.