ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم: بدمینتون نفس گیر


نفس در سینه تماشاگران حبس شده است ، مگر امکان دارد این دو نفر خسته نشوند. این مسابقه ای برای کسب یک امتیاز است یا یک ماراتن بدمینتون؟

جام جم آنلاین : نفس در سینه تماشاگران حبس شده است ، مگر امکان دارد این دو نفر خسته نشوند. این مسابقه ای برای کسب یک امتیاز است یا یک ماراتن بدمینتون؟

در مرحله نیمه نهایی رقابت های انفرادی بدمینتون مردان قهرمانی جهان در گوانگژو چین تماشاگران لحظاتی نفس گیر را شاهد بودند.

نگوین تیئن مین از ویتنام در برابر یان او یورگنسن از دانمارک. رکورد تبادل توپ بدمینتون در این دیدار شکسته شد.

دو بازیکن 108 بار به توپ ضربه زدند بی آنکه زمین را لمس کند.

هرچند در پایان این دیدار نگوین ویتنامی پیروز شد اما برنده این ماراتن رکوردشکن یورگنسن دانمارکی بود.



ویدیو مرتبط :
بدمینتون نفس گیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: نمایش نفس گیر جنگنده های هوایی


در این فیلم کوتاه اما مهیج شاهد نمایش هوایی نفس گیر جنگنده های نیروهای هوایی هلند، بریتانیا ، ایتالیا و سوئیس و نیز مانورهای هوایی هلیکوپترهای بلک هاوک خواهیم بود.

جام جم نما: به گزارش کارگوسپاتر، هر سال در نیمه ماه ژوئن به مناسبت سالگرد تاسیس ارتش هلند یک سالن هوایی - نظامی در این کشور برگزار می شود.

پایگاه هوایی فولکل هلند پذیرای نیروهای هوایی کشورهای مختلف است. در فولکل ایر شو اسکادران های نمایشی نیروهای هوایی صحنه های مهیجی را در آسمان می آفرینند.

در سال 2013 به ویژه اسکادران های « رد آروز» نیروی هوایی سلطنتی بریتانیا، «فرچه تریکولوری» نیروی هوایی ایتالیا  و « پتروی دو سوئیس» نیروی هوایی سوئیس علاوه بر اسکادران نیروی هوایی سلطنتی هلند نمایش های هوایی مهیجی را در آسمان اجرا کردند.

در عین حال، مانورهای هوایی هلیکوپترهای بلک هاوک بسیار تماشایی بود.