ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیلم‌های سوشا را چه کسانی منتشر می‌کنند؟


درحالی که گلر پرسپولیس به خاطر داشتن شاکی خصوصی در حبس است ، تصاویر جدیدی از این بازیکن منتشر می شوند و دست به دست می گردند.

خبرآنلاین: انتشار ویدئوهایی جدید از سوشا مکانی ، شرایط سخت این روزهای این بازیکن جوان را که به خاطر اشتباهاتش دچار دردسری بزرگ شده را روز به روز بیشتر می کند. این بازیکن که برای داشتن شاکی خصوصی و همچنین به دلیل انتشار تصاویرش در شبکه های مجازی با تشخیص بازپرس ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی بازداشت شده است ، حالا باید منتظر تکمیل پرونده اش باشد تا بداند از زندان موقت چه سرنوشتی در انتضارش است. محمد حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال در بخشی از مصاحبه روز گذشته خود با خبرآنلاین گفته بود در طول رسیدگی ورزشی به پرونده این بازیکن پرسپولیس با تماس هایی روبرو شدیم که می گفتند فیلم ها و تصاویر دیگری از سوشا در اختیار دارند و این برای ما عجیب بود که چه کسانی دنبال تشدید شرایط دشوار این بازیکن هستند. به هر حال خطای او مشخص است و فارغ از آنچه در مراجع محترم قضایی رسیدگی می شود ، ما بر اساس محتویات همین پرونده هم او را به کمیته اخلاق می فرستیم تا آنجا درباره اش تصمیم بگیرند.

در پی اتفاقاتی که برای سوشا افتاده ، درحالی که حالا می توان پیش بینی کرد او در نیم فصل آینده نمی تواند برای قرمزها به میدان برود ، مجتبی محرمی بزرگترین بازیکن سوخته تاریخ فوتبال ایران درباره سوشا گفته هم سوشا باید از سرنوشت مجتبی عبرت می گرفت هم از مسئولان خواسته از این بازیکن یک محرمی دیگر ساخته نشود و تا خد امکان برایش تخفیف در مجازات در نظر بگیرند و از مردم هم خواسته بود تا با انتشار تصاویر این دروازه بان ، بیش از قبل مشکلات را تشدید نکنند.


ویدیو مرتبط :
کسانی که فیلم های غیر اخلاقی میبینند ببینند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمبر جشنواره فیلم رشد منتشر می شود



 

تمبر جشنواره فیلم رشد منتشر می شود

 

 در روز افتتاحیه جشنواره رشد، سایت فیلم رشد كه سال پیش رونمایی شد با بارگذاری بیش از ۱۰۰ فیلم آغاز به كار رسمی می كند.

صبح امروز(۵ آبان) نشست رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور حمیدرضا كفاش(معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی وزارت آموزش و پرورش و دبیر چهلمین جشنواره فیلم رشد) برگزار شد.

در ابتدای این نشست كفاش گفت: امسال چهلمین دوره فیلم رشد كه از هفتم تا چهاردهم آبان در تهران برگزار می شود را جشن می گیریم. جمعه هفتم آبان ساعت شش بعدازظهر سینما فلسطین و جمعه چهاردهم آبان سالن حجاب میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره خواهیم بود.

وی افزود: در روز افتتاحیه این جشنواره سایت فیلم رشد كه سال پیش رونمایی شد با بارگذاری بیش از ۱۰۰ فیلم آغاز به كار رسمی می كند و هدفمان از راه اندازی این سایت این است كه از این پس علاقه مندان به فیلم های جشنواره و فیلم های درسی دیگر به بروكراسی اداری دچار نشوند و هر فیلمی را كه بخواهند دانلود كرده و از آن استفاده كنند.

وی درمورد داوری از نگاه مخاطب گفت: فیلم برتر از نگاه ۴۰ معلم از ۲۰ منطقه تهران انتخاب شده و در اختتامیه معرفی خواهد شد و امیدواریم كه از جشنواره بعدی فیلم های برتر از نگاه دانش آموزان را هم معرفی كنیم.

كفاش به رونمایی تمبر چهلمین سال جشنواره و نیز چاپ كتاب ۴۰ پژوهش برتر درمورد فیلم های آموزشی به عنوان برنامه های جنبی جشنواره اشاره كرد.

وی ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم آموزشی، موجب ارتباط و تبادل فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و كشورهای دیگر و كسب ارتقاء سطح دانش علمی و هنری شركت كنندگان می گردد، به طوری كه سازندگان فیلم های علمی و آموزشی كشورمان با تولیدات خارجی آشنا می شوند و می توان ادعا نمود با هر دوره از برگزاری جشنواره ای با این خصوصیات، صنعت فیلم آموزشی و مستند گامی به جلو برمی دارد.

كفاش خاطرنشان كرد: در این رهگذر دانش آموزان كه سرمایه های علمی و علمی كشور در ساختن فردایی بهتر می باشند نیز از این خیزش فرهنگی بی نصیب نمی مانند و با ادب و فرهنگ، تحولات و پیشرفت های علمی جمهوری اسلامی ایران و كشورهای دیگر آشنا می شوند.

وی درمورد اهداف برگزاری حشنواره توضیح داد: شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی از سراسر جهان، بهره گیری از توانایی های صنعت سینما در آموزش و پرورش و نقش موثر آن در فرآیند یاددهی و یادگیری، تبادل فرهنگی و هنری بین كشورهای مختلف دنیا و جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء جایگاه فیلم های آموزشی و تربیتی از نظر كمی و كیفی در سطح كشور و تشویق هنرمندان برجسته ایران و بین المللی به تهیه ساخت فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی، آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی ـ آموزشی و تربیتی كشورهای جهان، ایجاد ارتباط متقابل بین تولیدكنندگان فیلم ها و برنامه های علمی، آموزشی و تربیتی با علاقه مندان و خواستاران امتیاز فرهنگی این نوع آثار و توسعه فرهنگ به كارگیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه درسی برای تحقق بسته آموزشی به جای كتاب درسی اهداف برگزاری جشنواره چهلم فیلم رشد هستند.

وی به همت مضاعف، كار مضاعف، اصلاح الگوی مصرف (سوخت، بنزین، نفت، گاز، برق، نان، دارو و ....) ، تحول در حوزه دانش، مهارت و تربیت، دانش، علوم و فنون ـ نقش فناوری های نوین در آموزش و پرورش، نوآوری و شكوفایی، فرهنگ و تمدن ایرانی، اسلامی، خلیج همیشه فارس، فرهنگ ملل (اعتقادات، آداب، رسوم، میراث فرهنگی و ....)، فرهنگ و معارف اسلامی (با نگاه ویژه به آموزش نماز و قرآن كریم)، تعلیم و تربیت (خانواده، معلم، دانش آموز)، آموزش و پرورش كودكان استثنایی، ورزش و تربیت بدنی، سلامت روحی و جسمی دانش آموزان، مدرسه با نشاط، آموزش مهارت های زندگی، پدافند غیرعامل، آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه، امدادرسانی و مسایل انسان دوستانه، سوادآموزشی و آموزش بزرگسالان و آداب و حقوق شهروندی به عنوان اهداف جشنواره رشد اشاره كرد.

كفاش گروه فیلم های علمی، گروه فیلم های مستند، گروه فیلم های انیمیشن، گروه فیلم های تربیتی ـ داستانی كوتاه و گروه فیلم های تربیتی ـ داستانی بلند را گروه های این جشنواره دانست.

وی ادامه داد: جشنواره چهلم با ارسال دو هزار فراخوان (به زبان فارسی) در اردیبهشت ماه سال جاری به ده ها موسسه و مركز تولید فیلم، افراد حقیقی و حقوقی و چاپ در نشریا و مطبوعات كار خود را آغاز نمود. در همین راستا تعداد ده هزار آئین نامه و فرم فراخوان انگلیسی از طریق روابط بین الملل دفتر جشنواره با پست الكترونیكی به موسسات فیلم سازی، جشنواره و افراد دست اندركار تولید فیلم در سراسر جهان فرستاده شده است كه نتیجه این رویداد تاكنون ۹۹۸ فیلم ایرانی و ۳۵۸ فیلم خارجی به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی خاطر نشان كرد: در این دوره همانند سال های گذشته عملیات ارسال فراخوان انگلیسی به ۱۲۰ كشور جهان از طریق دفتر همكاری های علمی و بین المللی به نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در این كشورها ارسال گردیده است.

همچنین ۵۰ سری فراخوان به زبان عربی از طریق دفتر منطقه ای آیسسكو در تهران به كشورهای عرب زبان ارسال شده است.

دبیر چهلمین جشنواره فیلم رشد از معاونت سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، دفتر منطقه ای آیسسكو در جمهوری اسلامی ایران، سازمان مركزی انجمن اولیاء و مربیان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، گروه سیمای شاهد، سازمان پدافند غیرعامل كشور، بنیاد ICDL ایران، بنیاد سینمایی فارابی، انجمن سینمای جوان ایران، دانشگاه علامه طباطبایی، به عنوان برخی حامیان مالی و معنوی جشنواره یاد كرد.

وی ادامه داد: اسماعیل میرفخرایی(بخش مستند)، محمود امانی (بخش مستند)، احمدرضا گرشاسبی(بخش داستانی كوتاه)، بزرگمهر رفیعا(بخش داستانی بلند)، بهمن حبشی (بخش داستانی)، مهین جواهریان (بخش انیمیشن)، زهرا رهنما (بخش دانش آموزی) داوران ایرانی و محمد انورجمال (هند)، ایوان گلونو (روسیه)، نمانجا استانویچج (صربستان)، دیوید آگوستین مونز لوپز (اسپانیا)، انتونلادی نوسرا (ایتالیا)، مریارتولا (فنلاند)، الیزابتا كونسكا (مقدونیه)، پاول اشتون (انگلستان)، جك كومی (انگلستان)، احمد آل قونمی (مصر)، داوران خارجی این جشنواره هستند.

همچنین كفاش اسامی كمیته انتخاب جشنواره را اینگونه معرفی كرد: مهدی مختاری، جواد طوسی، دكتر داریوش نوروزی، علی درخشی، علیرضا عصاره، علی زرافشان، عبداله علیمراد و شاهین نوش آبادی كمیته انتخاب جشنواره هستند.

كفاش به ارائه آمار در مورد این جشنواره پرداخت و گفت: فیلم های ایرانی: ۱۰۰۱ فیلم ـ ۷۳۷ فیلم (آزاد)، ۷۲ فیلم (فرهنگیان)، ۱۹۲ فیلم (دانش آموزی) دریافت شده است. فیلم های خارجی: ۳۵۸ فیلم ـ ۳۲۵ فیلم (آزاد)، ۳۲ فیلم (دانش آموزی) دریافت شده است كه جمعا ۱۳۵۹ فیلم به جشنواره رسیده است.

وی فیلم های بخش مسابقه را این گونه معرفی كرد: ۹۶ فیلم در بخش مسابقه ایرانی، ۳۹ فیلم در بخش خارج از مسابقه ایرانی، ۵۰ فیلم در بخش مسابقه خارجی، ۴۱ فیلم در بخش خارج از مسابقه خارجی، ۱۰ فیلم در بخش مسابقه فرهنگیان فیلمساز، ۱۸ فیلم در بخش مسابقه دانش آموزی ایرانی، ۱۰ فیلم در بخش مسابقه دانش آموزی خارجی، هفت فیلم در بخش خارج از مسابقه فرهنگیان، ۹ فیلم در بخش خارج از مسابقه دانش آموزان ایرانی، چهار فیلم در بخش ویژه تولیدات دفتر فیلم های این جشنواره هستند.

كفاش از كشورهای فرانسه، آلمان، انگلستان، سوئد، نروژ، فنلاند، آمریكا، كانادا، هلند، استرالیا، اسپانیا، ایتالیا، هند، آفریقای جنوبی، لهستان، مجارستان، مكزیك، بلژیك، بلاروس، كره، سوئد، هنگ كنگ، صربستان، ونزوئلا، پرتغال، اتریش، لتونی، یونان، لبنان، پرو، كلمبیا به عنوان كشورهایی كه آثارشان در جشنواره است، یاد كرد... / خبرگزارى ایلنا