ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیفا نیمار را سانسور کرد


فیفا بخشی از ویدئو معرفی نیمار در مراسم توپ طلا را سانسور کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، در مراسم توپ طلا که دوشنبه هفته گذشته برگزار شد فیفا سربند نیمار را سانسور کرد.

فیفا نیمار را سانسور کرد

مهاجم برزیلی بارسلونا در جشن قهرمانی لیگ قهرمانان در برلین سربندی را با این نوشته" 100 درصد مسیح" بسته بود. فیفا تصمیم گرفت در هنگام نمایش این لحظه از مانیتور تعبیه شده در سالن این پیام را سانسور کند. این لحظه در کلیپ معرفی نیمار که یکی از نامزدهای توپ طلا به همراه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بود، وجود داشت.

فیفا اعلام کرد که برای برای جلوگیری از به وجود آمدن حساسیت‌ها این تصمیم را گرفته است.


ویدیو مرتبط :
نیمار در فیفا 14

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای کمیته انظباطی فیفا درباره خطا روی نیمار صادر شد



اخبار,اخبار ورزشی ,مصدومیت نیمار


 اخبارورزشی - رای کمیته انظباطی فیفا درباره خطا روی نیمار صادر شد

در دیدار تیم های برزیل و کلمبیا در یک چهارم نهایی جام جهانی، زونیگا در برخورد با نیمار، باعث شکستگی یکی از مهره های کمر او شد.

  کمیته انظباطی فیفا اعلام کرد خوان زونیگا، هافبک کلمبیا، به دلیل مصدوم کردن نیمار، جریمه نخواهد شد.

 در دیدار تیم های برزیل و کلمبیا در یک چهارم نهایی جام جهانی، زونیگا در برخورد با نیمار، باعث شکستگی یکی از مهره های کمر او شد؛ اتفاقی که باعث شد فدراسیون فوتبال برزیل از فیفا برای این بازیکن درخواست محرومیت کند.

اما کمیته انظباطی فیفا اعلام کرد که بعد از بررسی های انجام شده، هیچ محرومیت یا جریمه ای برای این بازیکن در نظر نخواهد گرفت:" بعد از بررسی مدارک و شواهدی که از فدراسیون فوتبال برزیل دریافت کردیم، به این نتیجه رسیدیم که این مورد شامل مواردی که در بندهای انظباطی فیفا آمده، نیست."

نیمار به دلیل این مصدومیت برای بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود و برزیل بدون او باید به مصاف آلمان در نیمه نهایی جام جهانی برود.
 اخبار ورزشی - آی اسپورت