ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیفا سرمربی ایران را دوجلسه محروم کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کی‌روش غایب بزرگ تیم ملی در دیدار با قطر

فیفا سرمربی ایران را دوجلسه محروم کرد

اگر اقدامات فدراسیون فوتبال کارگر نیفتد، کارلوس کی‌روش نمی‌تواند در دیدار حیاتی برابر قطر در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

اخراج کارلوس کی‌روش در بازی با کره‌جنوبی تنها به محرومیتش برای بازی با ازبکستان ختم نشد و کمیته انضباطی فیفا پس از بررسی گزارش ناظر و داور مسابقه نهایتا حکم به محرومیت 2 جلسه‌ای سرمربی تیم ملی ایران داد.

فیفا بر اساس گزارش ناظر فیفا و این ادعا که کی‌روش از الفاظی علیه کاپیتان کره‌جنوبی استفاده کرده حکم به این محرومیت داده است. این در حالی است که کی‌روش پس از اخراجش گفته بود در اعتراض به بازیکن کره که مدام از آرنجش استفاده می‌کرده به داور گفته باید او را اخراج می‌کرده.

پس از اعلام رای فیفا فدراسیون فوتبال به رای صادره اعتراض کرده تا این محرومیت به یک جلسه کاهش یابد تا کی‌روش بتواند در دیدار حساس مقابل قطر در دوحه روی نیمکت تیم ملی بنشیند. حتی پیش از این گفته شده بود که تصاویری از عملکرد بازیکنان کره‌ای که با آرنج به صورت بازیکنان تیم ایران زدند برای فیفا ارسال شده است.

باید منتظر ماند و دید که فیفا با استدلال‌های فدراسیون فوتبال ایران متقاعد می‌شود یا اینکه لابی قدرتمند قطری‌ها در فیفا، پرونده‌های انضباطی گذشته کی‌روش و شرایطی که در مجامع بین‌المللی علیه ایران وجود دارد حق تیم ملی ایران را پایمال می‌کند.

بی‌تردید نبود کی‌روش روی نیمکت تیم ملی در بازی با ازبکستان تاثیر زیادی در ناکامی حاصل شده داشت و عمده کارشناسان هم بر این موضوع تاکید داشتند و معتقد بودند اگر او بود، تیم ملی ایران می‌توانست گل خورده را تا پایان کار جبران کند./ورزش3

 


ویدیو مرتبط :
کارگاه دو روزه(دوجلسه 3 ساعته) هدف گذاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبری که کی روش را به وجد آورد؛ فیفا 5 بازیکن ازبکستان برای مقابله با ایران را محروم کرد



سرمربی تیم ملی ایران , کنفدراسیون , تیم ملی ازبکستان

 

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد در مراسم قرعه کشی توانسته از تیم های دیگر اطلاعات خوبی به دست بیاورد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، کارلوس کی روش دقایقی بعد از اتمام مراسم برای دقایقی با شاهین رحمانی عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبرهای خوشحال کننده ای شنید. طبق اطلاعاتی که رحمانی ارایه کرد، تیم ملی ازبکستان برای بازی با ایران 5 بازیکن خود را در اختیار ندارد! این خوشحال کننده ترین خبر برای سرمربی تیم ملی بود که باعث شد سریعا نام این بازیکنان را یادداشت کند.

فیفا این بازیکنان را به دلیل تخلف محروم کرده است و مقابل ایران غایب هستند. ماجرا از این قرار است که 5 بازیکن ازبکستان سه بازی مانده به پایان مسابقات مقدماتی مرحله قبل یک کارته بودند. این تیم 3 بازی مقابل کره شمالی، تاجیکستان و ژاپن در پیش داشت. یک کارته های ازبک برای اینکه بازی ژاپن در توکیو را از دست ندهند، کاملا برنامه ریزی شده مقابل کره شمالی کارت زرد گرفتند تا بازی با تاجیکستان محروم باشند و در عوض مقابل ژاپن به میدان بروند. فیفا هم که سریعا متوجه این موضوع شد، 5 بازیکن آنها را از اولین بازی مقدماتی نهایی محروم کرد تا ایران، با خوش شانسی مقابل این تیم قرار بگیرد.

کی روش که این حرف ها را از شاهین رحمانی شنید، سریعا آنها را یادداشت کرد و همچنین از عضو ایرانی کنفدراسیون درخواست کرد تا آنجا که می تواند به او و تیم ملی کمک کند.