ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیفا دوره‌های مربیگری‌اش در ایران را لغو کرد


کلاس‌های مربیگری فوتسال و فوتبال ساحلی فیفا که قرار بود در تهران برگزار شود، لغو شد.

فدراسیون فوتبال: کمیته آموزش با ارسال نامه‌ای به رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها از لغو دوره مربیگری فوتسال و فوتبال ساحلی فیفا خبر داد.

با اعلام کمیته آموزش، دوره‌های آموزشی مربیگری فوتسال و فوتبال ساحلی فیفا که قرار بود از 14 اردیبهشت ماه 94 به مدت چهار روز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شود، لغو و به تاریخ دیگری که متعاقباً توسط فیفا اعلام می‌شود، موکول خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
برگزاری دوره آموزش مربیگری فوتبال ساحلی توسط فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری آزمون تافل در ایران لغو شد



 

 

آزمون تافل

 

 

سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

 

معاون سازمان سنجش آموزش از عدم برگزاری آزمون تافل در ایران خبر داد گفت: برگزاری آزمون تافل در ایران به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام با مشکلاتی روبرو شده است که متقاضیان این آزمون در حال حاضر نمی توانند در داخل برای شرکت در آزمون اقدام کنند.

ابراهیم خدایی افزود: سایت ای تی اس که مسئول برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان است منتشر کرده که متقاضیان آزمون تافل در ایران در حال حاضر نمی توانند در داخل ایران برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.

وی با اشاره به دلیل این قطع همکاری با ایران گفت: به دلیل عدم پرداخت حق وجه ثبت نام آزمون تافل مشکلاتی پیش آمده که با مذاکراتی که انجام می دهیم در حال رفع آن هستیم.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پیش از این هزینه ثبت نام برای موسسه فرستاده می شد اما الان برای ارسال آن مشکلاتی وجود دارد که ما در حال بررسی راههایی برای ارسال هزینه هستیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم مطابق با اعلام موسسه ای تی اس تا ۲۲ ژولای ( ۳۱ تیرماه) این مشکلات برطرف شود.

خدایی در پاسخ به این سئوال که آیا برخی اظهارات مبنی بر لغو آزمون تافل در ایران به دلیل تحریمهای اخیر صحت دارد به مهر گفت: نه اینگونه نیست اما با توجه به قطع همکاری بانکی ایران با کشورهای خارجی و عدم ارسال هزینه ثبت نام، این موسسه در تشریح دلایل به وجود آمدن مشکل به تحریمها استناد می کند.

موسسه ای تی اس که برگزاری آزمون تافل در سراسر جهان را بر عهده دارد اعلام کرده است، متقاضیان آزمون تافل در ایران فعلا قادر نخواهند بود در داخل ایران ثبت نام کنند و در این آزمون شرکت کنند.

این موسسه آمریکایی در وب سایت خود نوشته که این موسسه به دنبال را ه حل جایگزین برای دریافت هزینه متقاضیان این آزمون است.

آزمون تافل، آزمون زبان انگلیسی برای غیرانگلیسی زبانان است و توانایی آنان در تسلط به این زبان را می سنجد شرکت در این آزمون از جمله پیش شرط های تحصیل در عمده دانشگاه های جهان است که حد نصاب نمره آن بسته به دانشگاه های مختلف، تفاوت دارد.

بر اساس سایت رسمی موسسه ای تی اس، بیش از هفت هزار موسسه در بیش از ۱۳۰ کشور جهان برای پذیرش دانشجویان خارجی، اعطای بورس تحصیلی و فارغ التحصیلی، نمره تافل را ملاک قرار می دهند...../تحلیل:مهر