ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن شد



اخبار,فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان


اخبار ورزشی - فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن شد

فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.

بعد از آنکه مجتبی تقوی نتوانست با تیم ذوب‌آهن نتایج خوبی بگیرد و این تیم در رده پانزدهم مانده است مدیران باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تصمیم گرفتند سومین سرمربی این فصل خود را هم جذب کنند تا شاید مربی سوم بتواند ذوب‌آهن را از بحران نجات بدهد به همین دلیل فیروز کریمی را به عنوان جانشین مجتبی تقوی انتخاب کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال ذوب‌آهن ابتدا با لوکا بوناچیچ فصل را آغاز کرد و سپس این مربی جای خود را به مجتبی تقوی داد تا در نهایت فیروز کریمی به عنوان سومین سرمربی این باشگاه انتخاب شود.

گفتنی است لوکا بوناچیچ به بهانه کلیه درد از تیم ذوب‌آهن جدا شد و مدتی بعد به مس کرمان پیوست.

رضا مهاجری مربی تیم سیاه‌جامگان که همواره دستیار کریمی در تیم های مختلف بوده در مورد این مسئله اظهار داشت: فیروز کریمی سرمربی ذوب آهن شده ولی من نمی توانم او را این فصل همراهی کنم و برایش آرزوی موفقیت می کنم.

اخبار ورزشی  - فارس


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیروز کریمی نمی‌تواند روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند



اخبار ,اخبار ورزشی,تیم فوتبال ذوب‌آهن

 

اخبار ورزشی - فیروز کریمی نمی‌تواند روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: گزینه سرمربیگری تیم فوتبال ذوب‌آهن به لحاظ قانونی نمی‌تواند روی نیمکت این تیم اصفهانی بنشیند.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت فیروز کریمی برای سرمربیگری تیم ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: اینطور عنوان شده است که آقای فیروز کریمی با باشگاه ذوب‌آهن به توافق رسیده و گویا قراردادی هم امضا کرده است اما به لحاظ قانونی ایشان نمی‌تواند روی نیمکت ذوب‌آهن بنشیند.

وی افزود: طبق استعلامی که به عمل آوردیم آقای کریمی به دلیل تخلفاتی که در گذشته داشته و همچنین محرومیتی که از سوی کمیته انضباطی برای وی در نظر گرفته شده است برای نشستن روی نیمکت هر تیمی مشکل دارد.

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره مشکل فیروز کریمی گفت: پیش از این کمیته انضباطی آقای کریمی را 8 جلسه از نشستن روی نیمکت محروم کرده است. به همین خاطر این مربی در هر تیمی که بخواهد مشغول شود باید این 8 جلسه محرومیت را پشت سر بگذراد. ایشان در حال حاضر برای نشستن روی نیمکت و حضور در کنار زمین مشکل دارد و باید محرومیت خود را طی کند.

 فیروز کریمی، گزینه سرمربیگری تیم ذوب‌آهن است که با این تیم به توافق رسیده و اگر مشکلی به وجود نیاید فردا (یک‌شنبه) مراسم معارفه او برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - تسینم