ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیروز کریمی: رفتن شکوری به پرسپولیس منتفی شد ؛ هوس کردم دوباره قهرمان ایران باشم



 

 

فیروز کریمی: رفتن شکوری به پرسپولیس منتفی شد ؛ هوس کردم دوباره قهرمان ایران باشم

 

فیروز تاکید کرد هوس کرده یک بار دیگر قهرمان فوتبال ایران باشد.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، فیروز کریمی شاهین بوشهر را به فینال جام حذفی ایران برد تا نشان دهد که همچنان از لحاظ فنی در بین مربیان ایرانی جزو بهترین‌ها است. شاید خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر بدانند ولی این مسائل به هیچ عنوان تمرکز آقا فیروز را به هم نمی‌زدند و او به چیزی به جز قهرمانی فکر نمی‌کند.

قرار است فینال جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود و کریمی در مورد برگزاری این مسابقه در شیراز گفت: «‌به هر حال این تصمیمی بود که سازمان لیگ گرفت و همه ما هم به آن احترام می‌گذاریم. بهتر بود که این مسابقه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد ولی از لحاظ زمانی مشکلاتی وجود داشت. البته این مشکلات بیشتر به ضرر استقلال بود چون آنها باید در بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کنند.»

استقلالی‌ها معتقدند که بازی کردن در شیراز باعث خواهد شد که هواداران زیادی از شاهین بوشهر به ورزشگاه حافظیه بیایند ولی کریمی در این مورد اظهار داشت: «من معتقدم که استقلال در همه شهرهای ایران طرفدار دارد و استقلالی‌های زیادی هم به شیراز خواهند آمد. خیلی‌ها تصور می‌کنند که تماشاگران بوشهری هم به شیراز می‌آیند ولی باید این را در نظر گرفت که خیلی‌ها در بوشهر از لحاظ مالی یا دیگر مسائل نمی‌توانند به شیراز بروند. بوشهری‌ها تعصب ویژه‌ای به شاهین دارند ولی باید خیلی چیزها را در نظر گرفت و رفتن از بوشهر به شیراز برای تماشاگران ما که اکثر آنها جوان هستند کار آسانی نیست.»

از کریمی در مورد این موضوع سوال می‌کنیم که خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌دانند ولی او معتقد است: «هیچ کس نمی‌تواند فوتبال را پیش‌بینی کند. شما دیدید که ما مقابل استقلال چگونه بازی کردیم و در تهران در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. شاهین بوشهر پتانسیل قهرمانی دارد و مطمئن باشید در بازی فینال به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.»

گویا پرویز مظلومی به آقا فیروز گفته که شما قرعه‌کشی را بردید ولی ما بازی را می‌بریم. کریمی اما در این خصوص تصریح کرد: «بنده خدا پرویزخان به هیچ عنوان چنین حرفی نزد و این موضوع صحت ندارد. گاهی اوقات مربیان و بازیکنان برای شوخی یا بالابردن جذابیت‌ها چنین حرف‌هایی می‌زنند ولی واقعیت این است که مظلومی چنین حرفی نزد و کری هم نخواند.»

در پایان از کریمی در مورد بحث انتقال هادی شکوری به پرسپولیس سوال کردیم که او گفت: «رفتن شکوری به پرسپولیس منتفی شد چون این باشگاه در بحث معاوضه با ما همکاری نکرد.»


ویدیو مرتبط :
بررسی مسأله بینی در فوتبال ایران فیروز کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیروز کریمی: هوس کردم دوباره قهرمان شوم!


فیروز كریمی شاهین بوشهر را به فینال جام حذفی ایران برد تا نشان دهد كه همچنان از لحاظ فنی در بین مربیان ایرانی جزو بهترین‌ها است. شاید خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر بدانند ولی این مسائل به هیچ عنوان تمركز آقا فیروز را به هم نمی‌زدند و او به چیزی به جز قهرمانی فكر نمی‌كند.

فیروز کریمی در گفت و گویی با خبرآنلاین ، تاکید کرد هوس کرده یک بار دیگر قهرمان فوتبال ایران باشد.

فیروز كریمی شاهین بوشهر را به فینال جام حذفی ایران برد تا نشان دهد كه همچنان از لحاظ فنی در بین مربیان ایرانی جزو بهترین‌ها است. شاید خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر بدانند ولی این مسائل به هیچ عنوان تمركز آقا فیروز را به هم نمی‌زدند و او به چیزی به جز قهرمانی فكر نمی‌كند.

قرار است فینال جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شود و كریمی در مورد برگزاری این مسابقه در شیراز به خبرآنلاین می‌گوید:«‌به هر حال این تصمیمی بود كه سازمان لیگ گرفت و همه ما هم به آن احترام می‌گذاریم. بهتر بود كه این مسابقه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد ولی از لحاظ زمانی مشكلاتی وجود داشت. البته این مشكلات بیشتر به ضرر استقلال بود چون آنها باید در بازی‌های پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا هم شركت كنند.»

استقلالی‌ها معتقدند كه بازی كردن در شیراز باعث خواهد شد كه هواداران زیادی از شاهین بوشهر به ورزشگاه حافظیه بیایند ولی كریمی در این مورد می‌گوید:«من معتقدم كه استقلال در همه شهرهای ایران طرفدار دارد و استقلالی‌های زیادی هم به شیراز خواهند آمد. خیلی‌ها تصور می‌كنند كه تماشاگران بوشهری هم به شیراز می‌آیند ولی باید این را در نظر گرفت كه خیلی‌ها در بوشهر از لحاظ مالی یا دیگر مسائل نمی‌تواننند به شیراز بروند. بوشهری‌ها تعصب ویژه‌ای به شاهین دارند ولی باید خیلی چیزها را در نظر گرفت و رفتن از بوشهر به شیراز برای تماشاگران ما كه اكثر آنها جوان هستند كار آسانی نیست.»

از كریمی در مورد این موضوع سوال می‌كنیم كه خیلی‌ها شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر می‌دانند ولی او می‌گوید:«هیچ كس نمی‌تواند فوتبال را پیش‌بینی كند. شما دیدید كه ما مقابل استقلال چگونه بازی كردیم و در تهران در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. شاهین بوشهر پتانسیل قهرمانی دارد و مطمئن باشید در بازی فینال به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.»

گویا پرویز مظلومی به آقا فیروز گفته كه شما قرعه‌كشی را بردید ولی ما بازی را می‌بریم. كریمی اما در این خصوص می‌گوید:«بنده خدا پرویزخان به هیچ عنوان چنین حرفی نزد و این موضوع صحت ندارد. گاهی اوقات مربیان و بازیكنان برای شوخی یا بالابردن جذابیت‌ها چنین حرف‌هایی می‌زنند ولی واقعیت این است كه مظلومی چنین حرفی نزد و كری هم نخواند.»

در پایان از كریمی در مورد بحث انتقال هادی شكوری به پرسپولیس سوال كردیم كه او می‌گوید:«رفتن شكوری به پرسپولیس منتفی شد چون این باشگاه در بحث معاوضه با ما همكاری نكرد.»


منبع: خبرآنلاین