ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فیروز خان با دوازدهمین تیم مقابل پرسپولیس


فیروز کریمی برای بیست و هفتمین بار در دوران مربیگری اش با پرسپولیس روبرو می شود.

خبر آنلاین: ملوان دوازدهمین تیمی است که فیروز کریمی در رویارویی با پرسپولیس مربیگری آن را بر عهده دارد.

این مربی باتجربه پس از اولین رویارویی با پرسپولیس در سال 68 تا امروز در 26 بازی ، 3 برد و 12 تساوی و 11 باخت بدست آورده است.  فیروز در اولین رویارویی با پرسپولیس در سال 68 با تیم پاس موفق به شکست 1- صفر پرسپولیس شد و در آخرین رویارویی نیز با تیم پیکان 2-1 از سرخپوشان شکست خورد. دو برد دیگر او مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بوده است: سال 85 با استقلال اهواز و سال 87 با صبای قم. شکست 4- صفر با استقلال اهواز بدترین نتیجه کریمی مقابل پرسپولیس بوده است.


ویدیو مرتبط :
اسب.ورود فیروز خان و قزل خان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوازدهمین‌تساوی پرسپولیس/گل‌محمدی: نمی‌دانم باید با حریف مبارزه کنیم یا تیم داوری



هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

دوازدهمین‌تساوی پرسپولیس در روز اخراج‌مربیان

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان بدون گل متوقف شد تا همچنان در رده ششم باقی‌‌ بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 14:30 در ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان به مصاف تیم آلومینیوم رفت که بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم در نیمه اول بازی هجومی را ارایه کردند و حملات پرسپولیس بیشتر بود اما مهاجمان این تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست دادند و حتی در یک صحنه هادی نوروزی موقعیت تک به تک را از دست داد و توپ را به بیرون زد. در تیم آلومینیوم هم ایمون زاید مهاجم سابق پرسپولیس یکی دو موقعیت گلزنی را از دست داد تا بازی در نیمه اول گلی نداشته باشد. در نیمه دوم هر دو تیم  محتاط‌تر بازی کردند.

احمد صالحی داور مسابقه به ولادتکو، هادی نوروزی و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

داور در دقیقه 60 یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس را از روی نیمکت اخراج کرد. مجتبی حسینی مربی پرسپولیس هم در دقیقه 89 از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

این دوازدهمین مساوی پرسپولیس در این فصل بود و سرخپوشان با این تساوی 39 امتیازی شدند و در رده ششم باقی‌ ماندند و آلومینیوم هم با 27 امتیاز در همان رده چهاردهم باقی‌ ماند. البته این دوازدهمین تساوی آلومینیوم هم بود.

ترکیب آلومینیوم:

فرناندو سانتوز( از دقیقه 46 مجتبی روشنگر)، وحید عسگری، ابراهیم‌ ابرقویی، محسن حمیدی، ابراهیم ابرقویی، محسن حمیدی، محمود تیغ‌نورد، رسول پیرزاده( از دقیقه 80 هادی دهقانی)، امجد شکوه مقام، میلاد میداودی، میثم مجیدی، مجتبی زارعی( از دقیقه 60 مهدی سیفی) و ایمون زاید

سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون،سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی( از دقیقه 60 محمد خانزاده)، رضا حقیقی، ولادتکو دانوسکی( از دقیقه 82 کریم انصاری‌فرد)، مارکو پروویچ( از دقیقه 83 محمد نوری)، میثم نقی‌زاده، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

یک امتیاز هم خوب است

گل‌محمدی: نمی‌دانم باید با حریف مبارزه کنیم یا تیم داوری/باید 3 گل می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم باید با حریفان مبارزه کنیم یا تیم داوری؟

به گزارش فارس از بندرعباس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل برابر آلومینیوم در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی از دست دادیم که آنها را هدر دادیم. می‌توانستیم سه گل بزنیم. اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: نیمه دوم تحت تاثیر سوت‌های نابه جای داور قرار گرفت و در مورد این نیمه حرفی برای گفتن نمانده است. خطای پنالتی پرسپولیس را داور نگرفت و خطای ما را اعلام کرد. نمی‌دانم باید با حریفان مبارزه کنیم یا تیم داوری؟ از حسین عسگری می‌خواهم به جای صدور بیانیه فکری به حال مشکلات داوری بکند.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به اشتباهات گذشته داوران گفت: در گذشته هم ازداوری متضرر شده‌ایم.4-5 پنالتی ما را نگرفتند. دلیل اخراجم را در بازی امروز نمی‌دانم. فقط داور به من گفت برو بالا و اعتراض نکن.

گل‌محمدی در مورد آلومینیوم هرمزگان گفت: این تیم خوب بازی کرد و به آلومینیوم شوک وارد شده. من به تماشاگران جنوبی همواره احترام می‌گذاشتم. مشکلاتی هم که در ورزشگاه وجود داشت فقط مختص به این ورزشگاه نیست و مربوط به کل ورزشگاه‌های ایران است. این تیم با هوادارانی که دارد شایسته حضور در لیگ برتر است و امیدوارم در لیگ بماند و آینده موفقی داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این دوازدهمین بازی بود که نباختیم و روند خوبی را تا اینجا طی کرده‌ایم. امروز هم برای برد آمده بودیم اگر از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده می‌کردیم اکنون3 امتیاز را گرفته بودیم و روند خوبمان را ادامه می‌دادیم اما با شرایطی که بازی داشت همین یک امتیاز هم خوب بود و جایگاه ما را در جدول بهتر می‌کند.

گل‌محمدی افزود: همه می‌دانند که جایگاه پرسپولیس در لیگ برتر باید بالاتر از این باشد. اما ما یک نیم فصل خوب را از دست دادیم و اگر امتیازات لازم را در نیم فصل اول می‌گرفتیم اکنون جزو مدعیان قهرمانی بودیم. شخصا به آینده باشگاه امیدوارم و با توجه به حمایت خوب هواداران تلاش می‌کنیم خواسته‌های آنها را برآورده کنیم./فارس