ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

فکرشم نمیکردم زیدان روزی مربی شود


استیو مک منمن، ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید از اینکه زیدان سرمربی کهکشانی ها شده ابراز تعجب کرد.

ورزش سه: استیو مک منمن، ستاره انگلیسی سابق رئال مادرید از اینکه زیدان سرمربی کهکشانی ها شده ابراز تعجب کرد.

مک منمن چند فصل درخشان را در رئال مادرید تجربه کرد و با این تیم موفق به کسب دو قهرمانی در چمپیونزلیگ نیز شد. این روزها که رئال با زیدان از قهرمانی در لالیگا ناامید شده و شانس زیادی هم برای قهرمانی در چمپیونزلیگ ندارد، بسیاری معتقدند که عمر مربیگری او در رئال، پایان همین فصل تمام خواهد شد.

مک منمن در مصاحبه با اکسپرس در مورد زیدان گفت:" هرگز فکر نمی کردم که زیدان روزی سرمربی شود چه برسد به اینکه مربی رئال بشود. او فردی آرام و متین بود و زمانیکه تازه به رئال آمده بود چون زبان نمی دانست، فقط با ماکلله فرانسوی حرف می زد.

زیدان به تمرین می آمد، حرفی نمی زد و پس از تمرین نیز راهی خانه می شد. در آن مقطع همه فکر می کردیم که هیه رو روزی سرمربی رئال خواهد شد چون کاپیتان و لیدر تیم ما بود.

مطمئنم که زیدان از آن دسته مربیان پرسرو صدا و سختگیر نیست؛ با این حال شناخت بالایی از فوتبال دارد و این قابل احترام است. پرز در این سال ها مربیان بزرگی را از کار برکنار کرده اما دوست دارم به زیدان سوای هر نتیجه ای که در این فصل کسب می کند، سال های بیشتری فرصت بدهد."


ویدیو مرتبط :
انتخاب زین الدین زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید در چنین روزی: یادآوری 8 سال پیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیگز: روزی مربی ولز می‌شوم



 

 

  گیگز: روزی مربی ولز می‌شوم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه دیلی‌میل، رایان گیگز گفت: دوست دارم روزی برسد هدایت تیم كشورم را برعهده بگیرم اما الان در این مورد فكر نمی‌كنم زیرا به منچستر تعلق دارم.

این بازیكن 37 ساله افزود: در یك مقطع زمانی چند هفته‌ای رسانه‌ها درمورد اینكه زمام امور تیم ملی ولز را برعهده گیرم، گزارش‌هایی را منتشر كردند. چنین اتفاقی خنده‌دار بود زیرا در اصل هیچ پیشنهاد جدی دریافت نكردم بنابراین فرصتی برای چنین حضوری وجود نداشت. می‌خواستم همچنان فعالیتم را روی حضور در منچستریونایتد متمركز كنم.

گیگز عنوان كرد:‌ در شرایط فعلی علاقمندم همچنان بازیكن منچستر باشم و زیر نظر سرآلكس فرگوسن فعالیت كنم اما در آینده شاید فرصت مربیگری ولز را نیز پیدا كنم. البته در صورتی كه بخواهم این كار را انجام دهم، ابتدا می‌كوشم مدارج ترقی را تا رده مربیگری تیم ملی طی كنم و از همه مهمتر گواهینامه درجه اول مربیگری را كسب كنم.

وی در تمام دوران حرفه‌ای به پیراهن شیاطین سرخ وفادار بوده و برای كشورش نیز از سال 1991 الی 2007 توانسته 64مرتبه به میدان رود و 16 گل به ثمر رساند.

خبرگزاری فارس